سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۹
گزارش ویژه/ کارآفرینی بیمه پاسارگاد برای کارجویان
در شرایط فعلی، یکی از معضلات کشور، بیکاری خیل کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاه هاست که با وجود داشتن قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه، قادر به یافتن کار مناسب نیستند.
کد خبر: ۳۶۳۰۸
یک شغل نون و آبدار با درآمد مناسب و بدون نیاز به سرمایه گذاری !

تیتر20 - در شرایط فعلی، یکی از معضلات کشور، بیکاری خیل کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاه هاست که با وجود داشتن قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه، قادر به یافتن کار مناسب نیستند.
سازمان فروش شرکت بیمه پاسارگاد که یکی از مجموعه های عظیم بیمه ای کشور است، با نگاهی به مساله اشتغال و برداشتن گامی در این راستا، اخیرا جذب تعدادی از کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

سازمان فروش بیمه پاسارگاد، علاقه مندان به فعالیت در صنعت بیمه را پذیرش کرده و ضمن ارائه آموزش های لازم، به کار می گمارد.

نکته قابل توجه در این طرح استخدامی نداشتن محدودیت سنی است و جویندگان کاری که حداقل مدرک دیپلم داشته باشند، در هر سنی (بین 18 تا 60 سال) می توانند کار خود را در مجموعه بیمه پاسارگاد شروع نمایند.

البته داشتن کارت پایان خدمت و قبول شدن در مصاحبه استخدامی از جمله شرایط اولیه برای برای تصدی مشاغل بیمه ای در مجموعه بیمه پاسارگاد است. در ضمن دانشجویانی که در وضعیت اشتغال به تحصیل قرار دارند نیز می توانند در این طرح مشارکت کرده و شغل مورد علاقه خود را پی گیری نمایند.

لازم به ذکر است که با توجه به محدودیت های موجود برای جویندگان کار از نظر سرمایه گذاری، شروع فعالیت در بیمه پاسارگاد هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارد و در عین حال بسته به فعالیت افراد می تواند درآمد قابل ملاحظه ای نیز برای آنان به همراه داشته باشد.

کسانی که فعالیت خود در قالب طرح فوق شروع می کنند می توانند بسته به شرایط خود یکی از روش های پاره وقت یا تمام وقت برای خود انتخاب کنند و با نظر و هماهنگی مدیر مربوطه فعالیت کنند.

علاوه بر دریافت آموزش های رایگان از سوی متخصص ترین مشاوران بیمه ای، داشتن امنیت شغلی، رسمیت شغل و امکان ارتقای شغلی درکنار بهره مندی از خدمات بیمه درمانی و سایر خدمات بیمه ای، از جمله مزایای آغاز به کار در قالب طرح کارآفرینی بیمه پاسارگاد است.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای حضور در جلسه مصاحبه می توانند با خانم میترا زارع کار به شماره  09123978864   تماس بگیرند.
یک شغل نون و آبدار با درآمد مناسب و بدون نیاز به سرمایه گذاری !

گفتنی است که شبکه گسترده فروش بیمه پاسارگاد با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از کارشناسان صنعت بیمه، 82 شعبه و 2700 نمایندگی فعال و 25 هزار نماینده فروش بیمه در سراسر کشور، از جمله مهم ترین شرکت های فعال در زمینه بیمه است.

ارسال نظرات
موضوعات روز