چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در ایام تعطیلات تابستانی برای بررسی کیفیت ارائه خدمات آذربایجان را مبدا سفر خود قرار داده بودند، روز ِجاری به شهر اراک وارد شدند.
تیتر20 - بنابراین گزارش، در این بازدید نمایندگی‌های مجاز ۱۴۲۲، ۱۴۱۴۱، ۱۴۱۰، ۱۴۰۴ پایش شد و ضمن گفتگوی رو در روی مدیر عامل این شرکت با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگی‌ها، کیفیت کلی خدمات ارائه شده در شهر اراک مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مهندس سیدرضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو، به صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها تاکید کرد با توجه به مشکلات موجود اقتصادی، این امنیت خاطر را به مراجعه‌کنندگان بدهند که مشکلات خودرویی آن‌ها در اسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع خواهد شد.

گفتنی است طی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۷، که اخیرا اعلام شده است، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو موفق شد ضمن کسب بالاترین امتیاز در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، در شاخص‌های «سرعت ارایه» و «هزینه خدمات» به امتیازهای بسیار خوبی دست یابد، به نحوی که در شاخص سرعت ارائه خدمات که تقریبا یک پنجم نمره کل خدمات پس از فروش را تعیین می‌کند، ایساکو نمره ۸۴ از ۱۰۰ کسب کرد. همچنین در شاخص هزینه خدمات نیز امتیاز کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ را از آن خود کرد.

در پایان بازدید از نمایندگی‌های استان مرکزی توسط مدیران، موارد مطرح شده پس از استماع بازخوردهای مردمی و سخنان مسئولان نمایندگی و پرسنل آن‌ها، جمع‌بندی و تا حد امکان رفع شد. همچنین سایر موارد برای بررسی و ارائه طریق به ستاد ارجاع شد./پایگاه اطلاع رسانی ایساکو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: