سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
تمام خودروها فقط برای حمل و نقل مورد استفاده قرار نمی گیرند و خودروهایی در دنیا ساخته خواهند شد که از آنها برای شرکت در مسابقه ها و یا جمع آوری یک کلکسیون استفاده می شود. گزارش به معرفی ۱۰ خودروی گران قیمت سال۲۰۱۹ اختصاص دارد.
کد خبر: ۳۶۴۴۸
تیتر20 - خودروهای آورده شده در این گزارش بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار خودروها در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده اند و خودروهایی که تاکنون معرفی شده اند اما هنوز به بازار نیامده اند در این فهرست جای نگرفته اند.

۱۰.زنو اس تی ۱

خودرو زنو اس تی ۱ در فهرست ۱۰ تایی ما جایگاه دهم را به دست آورده است. این خودرو ساخت شرکت خودروسازی زنو است که در کشور دانمارک قرار دارد، قدرت موتور این خودرو ۱۱۰۴ اسب بخار است و قیمت این خودرو یک میلیون و دویست هزار دلار است.

۹.فراری لافراری

قطعا وقتی از ده خودرو گران قیمت دنیا صحبت می کنیم نام فراری هم در آن می درخشد. فراری شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس، اسپورت و سوپراسپورت فعالیت می‌نماید. صفر تا ۶۰ این خودرو کم تر از ۳ ثانیه است و در کم تر از ۷ ثانیه می تواند به سرعت ۱۲۴ برسد. قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

۸.پاگانی هوآیرا

جایگاه هشتم این فهرست نیز به شرکت خودروسازی ایتالیایی پاگانی اختصاص داده شده است. این شرکت خودروسازی به خاطر ظاهر خاص خودروهایش معروف است و از قدرت موتور خودروهای آن نیز نمی توان چشم پوشی کرد و می توان گفت در کنار ظاهر لوکسش طراحی منحصر به فرد و قدرتی شگفت آور دارد. قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

۷.استون مارتین وان-۷۷

استون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۱۳ توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین در شهر لندن تأسیس شد. این خودرو سریع ترین خودرو شرکت استون مارتین است  و صفر تا ۶۰ آن ۳.۵ ثانیه طول می کشد.قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

۶.کوِئنیگزگ وان

کوئنیگزگ یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودروهای اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ میلادی تأسیس گردیده‌است. برای کسانی که عاشق سرعت و مسابقه هستند این خودرو یکی از جذاب ترین ها است و در حالی که قیمت آن دو میلیون دلار است ممکن است گزینه خیلی مناسبی هم به نظر آید.

۵.فراری اف۶۰

دوباره نام فراری در فهرست گران ترین ها قرار گرفت و بی تردید معروف شدن این کمپانی خودروسازی ایتالیایی بی دلیل نیست و در کنار قدرت خودرو های آن و طراحی منحصر به فرد آن قیمت آنها نیز چشمگیر است. صفر تا ۶۰ این خودرو ۳.۱ ثانیه است. قیمت این خودرو دو میلیون و پانصد هزار دلار است.

۴.بوگاتی ویرون مانسوری ویور Mansory Vivere

قطعا نمی شود از گران ترین خودروها صحبت کرد و نام بوگاتی را به میان نیاورد. این خودرو بوگاتی با قیمت سه میلیون و چهارصد هزار دلار جایگاه چهارم را در فهرست به دست آورده است. این خودرو نه تنها یکی از گران ترین خودروهای دنیا است بلکه جز فهرست سریع ترین خودروها نیز است.

۳.لیکان هایپر اسپورت

خودرو ای که در جایگاه سوم قرار گرفته است در فیلم های اکشن زیادی نقش آفرینی کرده است که از جمله آنها می توان به blockbuster Furious اشاره کرد. این خودرو در عین حال که جز گران ترین ها است جز سریع ترین ها نیز می باشد. قیمت این خودرو سه میلیون و چهارصد هزار دلار است.

۲.لامبورگینی وننو

در صورتی که نام لامبورگینی به میان نمی آمد فهرست ما تکمیل نمی شد. از قدرت و سرعت این خودرو در کنار قیمت آن نمی توان چشم پوشی کرد و قطعا طراحی منحصر به فرد آن این کمپانی خودروسازی ایتالیایی را مشهور کرده است.قیمت این خودرو چهار میلیون و پانصد هزار دلار است.

۱.کوئنیگزگ ccxr trevita

و در نهایت جایگاه گران ترین خودرو دنیا به خودرو شرکت خودروسازی سوئدی کوئنیگزگ میرسد.قدرت این خودرو ۱۰۰۴ اسب بخار است و یکی از اصلی ترین دلایل گرانی این خودرو را می توان محدود بودن تعداد آن دانست چراکه تنها سه عدد از این خودرو در دنیا ساخته شده است.قیمت این خودرو چهار میلیون و هشتصد هزار دلار است./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز