سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶
بازیکن جوان تیم شهرخودرو گفت: فکر می‌کنم با توجه به اتفاقات رخ داده بهتر است از شهرخودرو جدا شوم.
کد خبر: ۳۶۴۷۷
تیتر20 - محمدمهدی مهدی‌خانی درباره اتفاقات رخ داده در هفته‌های اخیر گفت: «مجموعه سوتفاهم‌هایی میان من و باشگاه شهرخودرو به وجود آمد و در نهایت سبب شد که به این نتیجه برسم بهتر است پیش از آغاز لیگ نوزدهم راه‌مان جدا شود. در شهرخودرو خاطرات شیرینی رقم خورد که بزرگ‌ترین اتفاق، آسیایی شدن این تیم در پایان لیگ هجدهم بود.»

او در ادامه گفت: «مجموعه مشکلاتی که میان من و باشگاه به وجود آمده انضباطی نبوده و نیست. در این بازه زمان بارها با مدیران باشگاه صحبت کردم و شرایطم را برای‌شان توضیح دادم. با توجه به شرایط خاصی که دارم ترجیح دادم قراردادم را با این تیم تمدید نکنم.»

بازیکن جوان تیم شهرخودرو گفت: «آن‌طور که به من اعلام شده، قرار است به‌زودی با باشگاه جلسه‌ای برگزار کنیم تا در نهایت به یک راه حل منطقی و مناسب برسیم. دوست ندارم با خاطره‌ای بد باشگاهی که در آن برای نخستین‌بار در لیگ برتر بازی کردم را ترک کنم. امیدوارم شرایطم را درک کنند تا بتوانم در فضایی آرام به فوتبالم ادامه دهم.»

مهدیخانی درباره این که آیا مشکل خاصی در زمان حضور در تیم داشته، گفت: «ابدا مشکلی نیست و همواره به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مطیع امر باشگاه و قراردادم بوده‌ام.»

این مهاجم تیم ملی فوتبال امید گفت:« از همه کسانی که در پیشرفتم سهم داشته‌اند و به من کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مدیران شهرخودرو شرایطم را درک کنند.»

مهدی‌خانی مذاکراتی با پرسپولیس داشته و قرار است در صورت جدایی از تیم شهر خودرو به قرمزهای پایتخت بپیوندد./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز