سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
گزارش خبرنگار تیتر20 از نشست خبری مدیر عامل جدید سابین تجارت آریا
مدیرعامل جدید شرکت پرداخت بانک ایران زمین گفت: بازار امروز صنعت پرداخت، بازار بسیار گسترده و جذابی است و بهره گیری از تجربیات گذشته می تواند زمینه رشد و پیشرفت های چشمگیر و حداکثری را در این حوزه برای ما فراهم سازد.
کد خبر: ۳۶۵۱۴
تیتر20 /سارا دلیریان - نشست خبری شرکت سابین تجارت آریا، متعلق به بانک ایران زمین، امروز یکشنبه 27 مردادماه،  با حضور فرهاد وکیلیان،مدیر عامل جدید، مهدی عباس نیا، رییس هیئت مدیره و اصغر باباپور و فارسی به عنوان اعضای هیئت مدیره این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه در محل هلدینگ بانک ایران زمین برگزار شد.

«هلدینگ ایران زمین مجموعه ای تازه وارد که به دنبال ایجاد تحول و نوآوری در حوزه ICT بانکی است»

در ابتدای این نشست، عباس نیا ضمن خیرمقدم به حاضرین جلسه و با ابراز خرسندی از انتخاب فرهاد وکیلیان به عنوان یکی از مدیران خوش نام صنعت پرداخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سابین تجارت آریا، با تشریح اهداف و ساختار هلدینگ ایران زمین گفت: هلدینگ ایران زمین به عنوان مجموعه تازه واردی در حوزه ICT بانکهاست که به دنبال ایجاد تحول و نوآوری در این عرصه است. 

وی در خصوص  اقدامات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال افزود: ما در بانک ایران زمین بر اساس استراتژی هایی نوینی که با ورود تیم جدید مدیریتی در سال 95 برای فعالیت های بانک برگزیدیم، بانکداری و تحول دیجیتال را سرلوحه این بانک قرار دادیم. بر همین اساس، با توجه به ترند اقتصاد ایران و جهان برای تحقق استراتژی ها، نیاز به ابزارهایی برای تحقق این اهداف داشتیم و بر طبق تحولات و شرایط موجود و با بررسی های صورت گرفته، در نهایت استفاده از ظرفیت های بیرون سازمان مد نظر قرار گرفت.

عباس نیا ادامه داد: ما بر این باوریم که تحول دیجیتال بر اساس نوآوری از بیرون به داخل رخ می دهد، یعنی مشتری تعیین می کند که سازمانها چه خدمات و محصولاتی را ارائه کنند و بر این اساس سازمانهایی که در درون مجموعه های خود، به دنبال کسب و تحقق نوآوری باشند، با توجه به عرصه رقابت نزدیک بازیگران و سرعت تحولات بازار، محکوم به شکست خواهند بود.

عضو هیئت مدیره سابین تجارت آریا گفت: بر همین اساس شروع به سرمایه گذاری در حوزه های محتلف ICT و بانکداری کردیم، از جمله در حوزه صنعت پرداخت والبته شرکت های تلکام، چون همه اینها در اکوسیستم تحول دیجیتال موثر است و این یک زنجیره در هم تنیده خدمت است که با هم افزایی در کنار هم موثر و تحول آفرین خواهند بود.  

در نشست خبری سابین تجارت جدید آریا چه گذشت؟

وکیلیان: در مدت بسیارکوتاهی قادر به ارائه تمام سرویس های پرداختی خواهیم بود

در ادامه این نشست، فرهاد وکیلیان، ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران حاضر در جلسه، ضمن اشاره مختصری به سابقه فعالیت خود در صنعت پرداخت، به رشد و تحولات این حوزه طی 15 سال اخیر اشاره کرده و افزود: بازار امروز صنعت پرداخت، بازار بسیار گسترده و جذابی است و بهره گیری از تجربیات گذشته می تواند زمینه رشد و پیشرفت های چشمگیر و حداکثری را در این حوزه برای ما فراهم سازد.

وی در ادامه به مجموعه فعالیت های هلدینگ بانک ایران زمین اشاره کرده و گفت: مجموعه ایران زمین در حوزه نوآوری با تاسیس مرکز نوآوری و شتاب دهنده بانک، کلکسیونی از حوزه های نوآورانه را فراهم ساخته و در مجموع هرچه مربوط به ابزار در نوآوری، تلکامیکیشن و پرداخت است را در سبد خدمات خود دارد.

مدیرعامل جدید سابین تجارت آریا، در ادامه  به برنامه های خود برای این شرکت پرداخته و گفت: به عنوان گام نخست، تیم های کاری مختلفی را با عنوان تیم خلاقیت در شرکت ایجاد کرده ایم و در اولین بخش به ادامه و تحقق پروژه های فعلی و جاری شرکت می پردازیم، کارها و پروژه های خوبی تاکنون انجام شده که نیاز به پیگیری و ادامه مسیر دارند.

وکیلیان ادامه داد: در گام بعدی 11 پروژه استراتژیک تعریف کرده ایم که بر اساس اولویت، 5 پروژه دارای اولویت بالاتری بوده که به زودی، بیشتر، در مورد آنها اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه در بخشهای دیگر پلن کاری خود، به پروژه هایی که از سوی مرکز نوآوری بانک ارجاع خواهد شد و همچنین پروژه ها و ایده هایی که من آنها را «پروژه های اتفاقی» نامیده ام، خواهیم پرداخت. اتفاقا این حوزه، بخش مهمی از کار ما خواهد بود و اساسا استراتژی شرکت، بر اساس سرمایه گذاری های مشترک و منابع مشترک است.

وی افزود: من همینجا اعلام می کنم که بر اساس استراتژی وعده داده شده به هیئت مدیره، ما در مدت کوتاهی قادر به ارائه تمام سرویس های پرداختی خواهیم بود و در نقاط یونیک و لوکس از آنها بهره خواهیم برد، چون پلن کاری ما event محور خواهد بود و قطعا بر اساس همین event ها حرکت خواهیم کرد.

در نشست خبری سابین تجارت جدید آریا چه گذشت؟

باباپور: «با تغییرات جدید، به زودی از بازیگران اصلی حوزه پرداخت الکترونیک کشور خواهیم بود»

در ادامه دکتر باباپور، ضمن تاکید بر اینکه رونمایی از فعالیت جدید شرکت پرداخت بانک ایران زمین، با واگذاری 100درصدی سهام این شرکت به بانک، امروز رونمایی شد، گفت: ما مطمئنیم که با این اتفاق و انتصاب شایسته آقای وکیلیان به سمت مدیرعاملی شرکت سابین تجارت آریا که البته به زودی تغییر نام نیز خواهد داد، از بازیگران اصلی حوزه پرداخت الکترونیک کشور خواهیم بود.

باباپور با اشاره سوابق وکیلیان در صنعت پرداخت الکترونیک کشور گفت: با وجود تجربه آقای وکیلیان و آشنا بودن ایشان به قواعد بازی در زمین پرداخت و با حمایت های هیئت مدیره، در روزهای نه چندان دور، خبرهای زیادی از این شرکت پرداختی خواهید شنید.

وی همچنین تاکید کرد: ما در شش ماهه دوم، بیشتر در حوزه زیرساختی کار خواهیم کرد و البته از برنامه های اصلی ما، حضور این شرکت در بخش هایی است که نیاز آنها هنوز به خوبی پاسخ داده نشده است و در این مسیر، بر اساس سند 1400 بانک ایران زمین در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده حرکت خواهیم کرد. نکته مهم این است که ما بر اساس کیفیت و نه صرفا کمیت، در بخشهایی حرکت می کنیم که فکر می کنیم بهتر از رقبا می توانیم به نیازها و درخواست های مشتریان پاسخ دهیم.

باباپور در ادامه با اشاره به مفهوم جدیدی با عنوان «پرداخت دیجیتال» تاکید کرد: رویکرد ما در این شرکت بر این اساس است که به همکاران تجاری و مشتریان مان، تجربه جدیدی ارائه کنیم، چرا که ارائه تجربه متفاوت در حوزه پرداخت، محوریت اصلی حضور گسترده، عمیق و تاثیرگذار در حوزه پرداخت دیجیتال است که سبب ماندگاری در عرصه رقابت خواهد بود.

همچنین فارسی، عضو جدید هئیت مدیره شرکت سابین تجارت آریا نیز بر ارائه پلن جدید و حرکت بر محور نیاز مشتری در حوزه پرداخت تاکید کرد.

وکیلیان: «پروژه ام پوز دنبال می شود، اما قطعا محصول استراتژیک ما نخواهد بود»

در پایان این نشست، وکیلیان در بخش پاسخ به پرسش خبرنگاران، در پاسخ به پرسش خبرنگار تیتر20 در خصوص سرنوشت پروژه های پیشین شرکت سابین تجارت آریا از جمله کارت های هدیه بدون شارژ و نیز محصول ام پوز این شرکت گفت: در خصوص محصول ام.پوز که قطعا این پروژه به عنوان یکی از محصولات سبد خدمات ما دنبال خواهد شد اما قطعا محصول استراتژیک ما نخواهد بود. در خصوص کارت های هدیه نیز من معتقدم که پروژه بسیار جذابی است که قطعا با تحولات جدید در حوزه توزیع و بهبود کانال های فروش، این پروژه ادامه و تقویت خواهد شد.

همچنین وکیلیان در پاسخ به پرسش دیگری از سوی خبرنگار تیتر20 در خصوص برنامه های آتی برای افزایش ضریب نفوذ شرکت در بخش تراکنش ها بر ابزار POS گفت: با توجه به منافع بانک در موضوع پایانه های فروش، تلاش خواهیم کرد با ایجاد ترکیبی از سهم مبلغی و تعدادی تراکنش ها و کسب سهم بازار منطقی در این بخش، بدون ایجاد تضاد منافع برای شرکت پرداخت و بانک، به وضعیت مطلوبی در این بخش دست یابیم.

عکس ها:اشکان کلانتری
ارسال نظرات
موضوعات روز