پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
دوپینگی برای موهایتان!

تیتر20 - گفته می شود ریزش مو، مشکل شماره یک دنیای مردان است و تقریبا از هر دو مرد، یکی دچار ریزش مو می شود.
همین حقیقت کافی است که تعداد زیادی از شرکت ها و برند های فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی و تولید کنندگان محصولات دارویی، سرمایه گذاری های عمده ای در زمینه پژوهش و تحقیق و تولید محصولاتی بنمایند که بیشترین بازدهی را برای مردان داشته و به آنها در راستای حفظ و نگهداری از موها و احتمالا بازگشت موهای از دست رفته یاری می رساند.
یکی از موادی که گفته می شود در خصوص نگهداری و تقویت مو بیش از دیگر موارد موثر است کافئین است.
بر این اساس تعدادی از شرکت های فعال محصولاتی را برپایه کافئین تولید و روانه بازار کرده اند.
محصولات کافئینه که برای مثال در زمره تولیدات برند «آلپسین» قرار دارد، برای جلوگیری از ریزش مو اثرات خوبی برجای گذاشته و کارآمدی خود را ثابت کرده اند.
کافیین باعث بهبود رشد موها می گردد. همچنین ثابت گردیده که می تواند باعث کندی در روند ریزش های ارثی گردد.
کافیین موجود در محصولاتی مانند تولیدات آلپسین می تواند حتی از طریق فرمولاسیون شامپو و در هنگام شست و شو نفوذ نماید و در زمان کوتاهی مواد موثره از طریق غلاف مو به ریشه های مو برساند و در صورتی که شامپو برای مدت زمان طولانی تری باقی بماند میزان بیشتری از کافیین جذب پوست سر می گردد.
از طرف دیگر، هنگام ورزش، بدن به انرژی زیادی نیاز دارد. این نکته در مورد ریشه های مو نیز صدق می کند. محصولات آلپسین از طریق کافیین به تامین انرژی مکفی برای موها کمک می کنند و باعث طراوت و خنکی در پوست سر می گردد و مواد موثره ان از غلاف مو عبور کرده و یک منبع ذخیره ای انرژی را برای 24 ساعت ایجاد می کنند.
طبق گفته متولیان این برند، آلپسین کافیین، ضد شوره و ریزش مو، براساس تحقیقات دکتر ولف ساخته شده و منجر به تولید شامپویی گشته که همزمان باعث رفع هر دو مشکل می شود: شوره و ریزش.

ارسال نظرات
موضوعات روز