جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
تهیه‌کننده مجموعه انیمیشن "شکرستان" از زمان پخش فصل جدید این سریال و ورود محصولات جانبی آن به بازار خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۲۷
تیتر20 - فصل سوم مجموعه انیمیشنی "شکرستان"  نوروز سال 99 به روی آنتن می‌رود.

مسعود صفوی تهیه‌کننده مجموعه "شکرستان" درباره وضعیت تولید این مجموعه بیان کرد: تولید فصل جدید "شکرستان" از اواخر سال گذشته شروع شد. اکنون 13 قسمت آماده نمایش داریم که از نوروز 99 پخش آن شروع می‌شود. ضمنا تمام قسمت‌هایی که تا امروز ساخته‌ایم دوبله شده‌ است.

این تهیه کننده همچنین درباره معرفی کاراکترهای جدید توضیح داد: در تمام قسمت‌ها،  کاراکترهای اصلی وجود دارند و چند کاراکتر فرعی داریم که در هر قسمت به این جمع افزوده می‌شوند. سیستم روایتی این مجموعه در هر 13 قسمت اینگونه است که یکی از کاراکترهای اصلی پررنگ شده و قصه‌ها روی محور او می‌چرخد اما کاراکتر جدیدی که خط اصلی قصه را شکل بدهد نخواهیم داشت.

وی در ادامه به حضور شهاب حسینی به عنوان راوی و چرایی انتخاب او اشاره کرد و افزود: مرحوم مرتضی احمدی نخستین راوی "شکرستان" بود. بعد از فوت او به این نتیجه رسیدیم که شهاب حسینی بهترین جانشین است و همکاری نزدیکی هم با ما داشت. با این که او سابقه کار انیمیشنی نداشت، اما قبول زحمت کرد و تا الان آنچه ساخته شده است با صدای او به عنوان راوی ضبط شده است. در تولید یک مجموعه انیمیشن همیشه باید عواملی را در نظر گرفت که بتواند باعث رشد همه‌گیر آن مجموعه شود  و یکی از این مسائل انتخاب صداپیشگانی است که شناخته شده هستند و این یک امر مرسوم در جهان است که باعث می‌شود سریع‌تر آن اثر مردمی شود. انتخاب شهاب حسینی برای "شکرستان" بر همین اساس بود.

صفوی همچنین درباره محصولات جانبی و اقلام تبلیغاتی این مجموعه که زمانی بسیار مورد توجه واقع شد، توضیح داد و گفت: ما جزو اولین گروه‌هایی بودیم که در کنار سینما، محصولات جانبی نیز عرضه کردیم. اما الان نیازمند شکل جدیدی برای این اقلام  هستیم. محصولات جدید ما از سال آینده وارد بازار می‌شوند. در حال حاضر تمرکز ما روی عروسک‌های "شکرستان" و بازی‌های کامپیوتری "شکرستان" است که به زودی وارد بازار می‌شوند. همه این محصولات جانبی در داخل کشور تولید می‌شوند چرا که این به نفع ماست. با توجه به وضعیت  قیمت ارز و تفاوت آن، تولید باید در داخل باشد. ضمن این که سطح تولید محصول بسیار بالا رفته و افراد در این حوزه حرفه‌ای‌تر شده‌اند و راحت‌تر می‌توان در این زمینه کار کرد./هنرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز