چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
در این مطلب چند ترفند ساده را برای خوش تیپ بودن و کاملا حرفه ای به نظر رسیدن در محل کار آموزش می دهیم.
کد خبر: ۳۷۳۸۴
تیتر20 - در این مطلب چند ترفند ساده را  برای خوش تیپ بودن و کاملا حرفه ای به نظر رسیدن در محل کار آموزش می دهیم. ناگفته نماند که با این ترفندها ارتقای کاری تان را تضمین نمی کنیم اما قول می دهیم از جایگاه فعلی تان بهتر به نظر برسید.

 عطر مخصوص خودتان را داشته باشید

عطر مخصوص هر شخص به اندازه لباس تنش اهمیت دارد و می تواند مثل یک امضای شخصی عمل کند. منظور ما جلب توجه نیست، رایحه ای غیرمعمول و نه خیلی قوی برای دلپذیر کردن دفتر کاری تان انتخاب کنید، فقط مطمئن باشید که در موقعیت مناسب از آن استفاده کنید.

 فرم قامتی خود را اصلاح کنید

احتمالا سال ها پشت میزنشینی و کار با رایانه قامت شما را از حالت طبیعی خارج کرده است. زمان آن رسیده که اصلاحش کنید. فرم قامتی بد، پیام های بدی را در محیط کاری منتشر می کند که اصلا به صلاح شما و آینده کاری شما نیست. قامت خمیده شما این حس را در دیگران تداعی می کند که شما دیگر بیش از این صلاحیت شغل خود را ندارید! صاف بنشینید، برای خود یک صندلی ارگونومیک مناسب در نظر بگیرید و اگر تا الان به این موضوع توجهی نداشتید بهتر است به یک متخصص اصلاح قامت مراجعه کنید.

 تماس چشمی را دست کم نگیرید

با برقراری تماس چشمی با همکاران، شما بهتر نتیجه خواهید گرفت و مخاطب شما را جدی تر می گیرد. یادتان باشد فقط کسانی که کلکی در کارشان است از نگاه مستقیم فراری اند.

 پس برای امضای یک قرارداد میلیاردی این نکته را جدی بگیرید، لحن صدا و نگاه تان را تنظیم کنید و باور داشته باشید که این نوعی احترام است.

 به زیور آلات خود بیشتر فکر کنید

در خیلی از محیط های کاری استفاده از زیورآلات مردانه توصیه نمی شود اما ما مخالفیم و معتقدیم که استفاده از زیورآلات همچون انگشتر، ساعت، کمربند و ... از نوع ساده و شیک آن بیانگر ویژگی های شخصیتی و خصوصی شماست.

 به رنگ ها دقت کنید

رنگ ها در محیط کاری، هم می تواند بهترین دوست شما و هم بدترین دشمن شما باشد، پس در برابرش خیلی محتاط باشید. انتخاب رنگ مناسب می تواند نشان دهنده قدرت و اعتماد به نفس بالا باشد.

به سمت با کیفیت بودن حرکت کنید

باکیفیت بودن یک قانون کلی است که همه موارد از جمله پوشاک، کفش، لوازم جانبی و مراقبت های پوستی و بهداشتی را شامل  می شود. ناگفته نماند که توصیه ما به استفاده از پوشاک و محصولات با نام تجاری معروف نیست، بلکه راحت بودن و در عین حال با کیفیت بودن است.

بهداشت حرف اول را می زند

رعایت بهداشت شخصی نه فقط در محیط کار بلکه در هر موقعیتی همیشه مورد انتظار بوده است. با کوتاه و تمیز کردن ناخن ها شروع می کنیم. اگر مستعد عرق کردن هستید قبل از ترک خانه به فکر یک دوش کوتاه و تعویض لباس های خود باشید. هیچ چیز بدتر از بوی بد عرق که با عطر و ادکلن مردانه ادغام شده نیست!

از کفش هایتان غافل نشوید

یک جفت کفش از ریخت افتاده به راحتی یک کت و شلوار خوش دوخت را نابود می کند. مردها با کفش هایشان قضاوت می شوند، پس با انتخاب درست، درست هم قضاوت می شوند./سرپوش به نقل از خراسان نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز