پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌ها، خطوط تولید، مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی سایت شماره 2 شرکت صنایع تولیدی کروز بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۳۸۱۳۴
تیتر20 - در این بازدید مهندس سخا مدیر عامل شرکت کروز و مدیران بخش‌های مختلف از فعالیت‌ها، مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت توضیحاتی را برای هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ارائه دادند. طی این بازدید از دیدگاه هاجر چنارانی، قطعه سازی کروز شرکتی است که توانسته با استاندارهای جهانی  همراه شود و ارزشمند تر آنکه تعداد زیادی از نیروهای آن را زنان تشکیل داده اند.
هاجر چنارانی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت صنعت قطعه سازی در کشور گفت: همزمان با آغاز تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، به دلیل نبود قطعه مورد نیاز شاهد پر شدن خودروها در کف پارکینگ شرکت های خودروسازی بودیم اما اکنون توانستیم در ایران قطعات مورد نیاز بیشتری را داخلی سازی کنیم.
وی افزود: آنچه حائز اهمیت است اینکه بعد از تحریم بهترتوانستیم درصنعت قطعه سازی مانور و  تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم، البته باید به قطعه سازان میدان دهیم تا همه ی قطعات حتی قطعاتی که با قیمت پایین وارد می شد را بتوانند در داخل و با همان کیفیت تولید کنند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی از جایگاه قطعه سازی شرکت کروز گفت: امروز افتخار این است که هم قطعات مورد نیاز را می سازیم و هم الگوهای ساخت آن ها در کشور شکل می گیرد که این موضوع باعث افتخار است.
وی بر ضرورت حمایت قوه مقننه از صنعت قطعه سازی تاکید کرد و اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی از همه ی توان خود در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای هدفمند شدن این موضوع استفاده می کند؛ بویژه در قطعه سازی نیز تلاش می کند که این صنعت و اشتغال آن حفظ شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد شرکت قطعه سازی کروز نیز تصریح کرد: همین که کروز توانسته در این صنعت خود را به استاندارهای جهانی نزدیک کند و محیط کاری بسیار سالم و با استاندارهای بسیار بالا داشته باشد بسیار ارزشمند است، به خصوص اینکه تعداد زیادی از نیروهای آن را تشکیل داده اند.
به باور چنارانی؛ این موضوع یکی از افتخارات شرکت صنایع تولیدی کروز است و اگر این بنگاه اقتصادی هم اکنون از استاندارهای بالایی برخوردار است بطور حتم زنان نیز در ارتقای این استانداردها سهم بسزایی دارند.
ارسال نظرات
موضوعات روز