جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
تیتر20 بررسی می کند؛
مدیر امور بین‌الملل و روابط عمومی بیمه البرز گفت:‌»خوشبختانه بعد از مدت‌ها که موضوع انتخاب مدیرعامل جدید بیمه البرز سرزبانها افتاده بوده با انتصاب محسن پور کیانی خاتمه یافت تا امور مدیریتی این شرکت سامان یابد. »
کد خبر: ۳۸۲۰۲
سکان بیمه البرز به دست محسن پورکیانی / از ساماندهی امور مدیریتی تا تمرکز بروظایف بیمه گری
تیتر20 /سرویس بیمه - 15 تیرماه امسال بود که هیئت‌مدیره بیمه البرز در تصمیمی "رسول تاجدار" مدیرعامل وقت این مجموعه را از مقام خود عزل کرد، عزلی پرجنجال، که مدتی چرایی و چگونگی آن بحث داغ رسانه‌های اقتصادی شد .

هر چند تصمیم سه عضو هیئت‌مدیره در عزل مدیرعامل بیمه البرز امری خارج از عرف امور شرکت‌های اقتصادی نبود و طبق قانون آنها می‌توانستند نسبت به عزل مدیرعامل و انتخاب گزینه جدید برای تکیه بر کرسی مدیریت تصمیم بگیرند. اما آنچه باعث شد تا این تصمیم هیئت‌مدیره بیمه البرز دچار حواشی بسیار شود مخالفت مدیر باسابقه بیمه البرز با تصمیم هیئت‌مدیره بود کسی که از مجموع 20 سال سابقه حضورش در بیمه البرز 6 سالی را در مسند مدیریت حضور داشته است. 

حرف و حدیث‌ها پیرامون غیرقانونی بودن این برکناری تقریباً تا مهرماه امسال ادامه یافت و با وجود معرفی محسن پور کیانی، به عنوان نماینده دولت در بیمه البرز و ابلاغ ترک سمت مدیریتی به رسول تاجدار او امیدوار بود همچنان بتواند این کرسی را برای خود حفظ کند .

تلاش‌های سه ماهه تاجدار و مدافعانش سرانجام به نتیجه‌ای نرسید تا "محسن پورکیانی" در ششم آبان ماه جاری سکان هدایت بیمه البرز را به دست بگیرد. 

مدیر امور بین‌الملل و روابط عمومی بیمه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتر 20 در این باره گفت:‌»خوشبختانه بعد از مدت‌ها که موضوع انتخاب مدیرعامل جدید بیمه البرز سرزبانها افتاده بوده با انتصاب محسن پور کیانی خاتمه یافت تا امور مدیریتی این شرکت سامان یابد. »

"نصرت اله  محمدی" افزود:‌" مدیریت جدید شرکت بیمه البرز با تمرکز بر وظایف بیمه گری مجموعه می‌کوشد تا خدمات ارزنده و مطلوبی را به مشتریان خود ارائه کند. »

او در ادامه با اشاره به افتخارات بیمه البرز در میان رقبای خود اظهار داشت:‌ «خوشبختانه شرکت بیمه البرز از بدو تأسیس تاکنون توانسته دستاوردهای بی‌شماری از جمله کسب مقام اول مشتری مداری در بین شرکت‌های بیمه، سطح یک توانگری مالی و مقام اول انفورماتیک و دستاوردهای بیشمار دیگر را در طول 60 سال اخیر کسب کند و همه تلاش تیم مدیریتی جدید این است تا در سایه همدلی و همراهی همکاران شرکت که حکم سرمایه های اصلی بیمه البرز را دارند مسیر موفقیت و خدماترسنی بهتر به مشتریان را بهتر از گذشته طی کنند.»

مدیر امور بین‌الملل و روابط عمومی شرکت بیمه البرز در ادامه با بیان این که شرکت بیمه البرز از سال 1391 تا کنون توانسته سطح یک توانگری مالی را در بین شرکت های بیمه کسب کند گفت: «بررسی صورت های مالی 1397 حکایت از آن دارد که بیمه البرز با کسب نسبت توانگری 122 درصد در سطح یک توانگری وضعیت مطلوب قرار گرفته است. 

محمدی ادامه می دهد: این مهم حکایت از آن دارد که شرکت بیمه البرز برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران از توانایی بالای 100 درصد برخورد است و هموطنان عزیز می توانند با توجه به این مهم که در انتخاب بیمه گر از سوی مشتریان نقش اصلی را اجرا می کنند توجه داشته باشند تا از بابت پرداخت خسارت های احتمالی به هنگام استفاده از امکانات بیمه ای خود اطمینان خاطر داشته باشند.»

ارسال نظرات
موضوعات روز