جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کلارنس سیدورف ستاره هلندی سابق تیم آث به همراه دوستانش راهی رستوران ایندیگو در خیابان فرشته تهران شد تا در ضیافت شام با حضور علی دایی، وحید هاشمیان، کریم باقری و عادل فردوسی پور شرکت کند.
کد خبر: ۳۸۲۶۵
میهمان نوازی از اسطوره فوتبال هلند در رستوران ایندیگو فرشته/دیدار علی دایی و عادل فردوسی پور با سیدورف
تیتر20 - کلارنس سیدورف اسطوره فوبتال هلند که سابقه بازی در میلان و رئال مادرید را در کارنامه دارد، این روزها به تهران سفر کرده و شب پیش در یک دورهمی در کنار علی دایی، فردوسی پور، هاشمیان و باقری حضور داشت.

 سیدورف ستاره هلندی سابق تیم آث میلان که این روزها به دعوت یکی از دوستانش در ایران حضور دارد، شب گذشته را در کنار اساطیر و چهره های شناخته شده ی فوتبال ایران سپری کرد.

 او به همراه دوستانش راهی رستوران ایندیگو در خیابان فرشته تهران شد تا در ضیافت شام با حضور علی دایی، وحید هاشمیان، کریم باقری و عادل فردوسی پور شرکت کند. 

میهمان نوازی از اسطوره فوتبال هلند در رستوران ایندیگو فرشته/دیدار علی دایی و عادل فردوسی پور با سیدورف
علی دایی نیز به همراه همسر خود در این مراسم حضور یافت. وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس زودتر از بقیه وارد رستوران شد و با صمیمیت خاصی با حاضران دیدار کرد. عادل فردوسی پور یکی از چهره های جذاب میهمانی شام با سیدورف بود که البته صحبت خاصی هم انجام نداد.
 
در طراحی داخلی ساختمان رستوران ایندیگو، از آثار هنری استفاده شده است که به نمایش بناهای زیبای جهانی می پردازد. تابلوی معروف جهان در یک قاب، از جمله تابلوهایی است که بناهای جهان را در یک قاب به تصویر کشیده است که بناهای جهان را در یک قاب به تصویر کشیده است.
ارسال نظرات
موضوعات روز