جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد:
مهدیان گفت: مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی بانک محسوب می‌شود و هیچ تحولی بدون مشارکت آنان اجرایی نمی‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۹۵
تیتر20 -مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان یزد در بازدید از شعب این شهر با اشاره به موضوع مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان، از مشتریان به‌عنوان سرمایه مهم اجتماعی بانک یادکرد و افزود: ارتباط مستقیم با مشتری و شنیدن حرف‌ها و پیشنهادات وی، شرایط را برای نوعی بازاریابی مثبت فراهم می‌سازد و آن‌ها را به مبلغانی رایگان برای بانک تبدیل می‌کند. 
حجت ا... مهدیان ضرورت توجه به خواسته‌های مشتریان را یادآور شد و گفت: طرح‌های ابلاغی بانک در راستای خدمت به عموم مشتریان و مخاطبین بانک می‌باشد که باهدف حفظ و توسعه اشتغال خصوصاً برای تعاونی‌ها طراحی و ابلاغ گردیده است.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی و لزوم جذب مشتریان جدید بیان داشت: باید در سطح شعب شرایطی فراهم شود تا مشتریان قدیمی حفظ و به شناسایی مشتریان جدید پرداخته شود که برای این مهم تشکیل کمیته بازاریابی و ترسیم نقشه راه از اولویت‌های کاربردی و مهم در تحقق این موضوع می‌باشد.

مهدیان در همین رابطه اضافه کرد: اولین گام برای حضور در بازار رقابت، حفظ مشتریان و ارتباط دائم با آنان است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعتماد مردم و مشتریان را سرمایه ارزشمندی برای بانک دانست و افزود: اعتماد بالای مشتریان به بانک در سایه همت و تلاش یکایک کارکنان بانک محقق شده است و جا دارد از تمامی همکاران که تکریم مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند صمیمانه تشکر و تقدیر نمایم.

وی با اشاره به شعار سال گفت: بانک توسعه تعاون در راستای رونق تولید و توجه به اشتغال، همواره در طول حیات خود در این زمینه پیشتاز بوده و طرح‌های تسهیلاتی متنوع و مطلوبی را برای مشتریان تدارک دیده که در حال حاضر در شعب این بانک به مشتریان ارائه می‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جریان بازدید از شعب استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان یزد در حوزه صنعت و معدن گفت: صرف‌نظر از قابلیت‌هایی چون سخت‌کوشی، کارآفرینی و همدلی در بین یزدی‌ها، ثبت جهانی شهر یزد، موقعیت جغرافیایی استان یزد و قرار گرفتن در مرکز راه‌های مواصلاتی کشور، صنعتی بودن و معدنی بودن منطقه، این استان را مکانی مستعد برای تجمع سرمایه‌ها در بخش تعاون تبدیل کرده است که می‌طلبد همکاران ما در استان یزد از این موقعیت و ظرفیت مهم به‌خوبی بهره گیرند.

مهدیان لزوم توجه به شرکت‌های تعاونی و فعالان اقتصادی و تولیدی استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به‌منظور استمرار تعامل و ارتباط کاری با شرکت‌های بزرگ تعاونی استان ازجمله شرکت تعاونی پیشگامان کویر و یا سایر کارخانجات بزرگ و مشتریان کارآمد استان تیمی از مدیران ستادی را به استان یزد اعزام خواهیم کرد تا با برپایی جلسات مشترک با این شرکت‌هاو کارخانجات، بستر تعامل و ارتباط متقابل با این شرکت‌ها گسترده‌تر گردد.

گفتنی است هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان یزد، مدیرعامل بانک و هیئت همراه با حضور در استان یزد ضمن شرکت در جلسه شورای اداری، توسعه و برنامه‌ریزی استان از شعب شهر یزد نیز بازدید و با همکاران استان دیدار و گفتگو نمودند./روابط عمومی بانک توسعه تعاون

 
ارسال نظرات
موضوعات روز