جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
در راستای برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور:
آزمون سراسری شرکت ایران‌خودرو، به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، به دو صورت الکترونیکی و حضوری در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۸۲۹۷
تیتر20 -  آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش که از ۱۸ آبان سال جاری آغاز شده، تا ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد یافت و پس از آن نیز، بخش حضوری آزمون در روزها ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این آزمون ۴۸۹۶ نفر به صورت حضوری و ۲۸۴۰ نفر به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند که در بخش الکترونیکی آزمون، مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با هم‌قطاران خود می‌پرازند، در بخش حضوری نیز کارشناسان فنی و استادکاران (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) رقابت خواهند کرد.

 برای شرکت در بخش الکترونیکی آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبت‌های متفاوت برای هر یک از چهار شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، به‌صورت الکترونیکی پاسخ می‌دهند.

از مزایای برگزاری این آزمون‌ها تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص به‌روزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دوره‌ها و آزمون‌ها کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های آموزش و آزمون را در پی دارد.

بنابراین گزارش، نتایج این آزمون‌ها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامه‌ریزی و اجرای این آزمون‌ها علاوه بر «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.

گفتنی است این آزمون از سال ۱۳۸۷ در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما طی سال‌های اخیر، همگام با فراگیر شدن سیستم‌های آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و حضوری برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
موضوعات روز