پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان خبر داد؛
مدیرعامل پرداخت الکترونیکی سامان گفت: «تعداد تراکنش‌های پرداخت الکترونیک سامان در سال 97 به حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تراکنش رسید که امسال این میزان تراکنش، افزایش قابل توجهی خواهد داشت و با توجه به بودجه پیش بینی شده شرکت، تا پایان سال به حدود 5 میلیارد تراکنش خواهیم رسید.
کد خبر: ۳۸۳۰۱
میزان تراکنش‌های سپ طی سال جاری به حدود ۵ میلیارد تراکنش خواهد رسید
تیتر20 – در نشست رونمایی از کتاب «اقتصاد اشتراکی» که با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان از سوی موسسه تراکنش منتشر شده است، مدیران عامل سپ و تپسی به ارائه اطلاعاتی در خصوص دستاوردها و چشم اندازهای همکاری مشترک خود، پرداختند.

در ابتدای این نشسست، مدیرعامل پرداخت الکترونیکی سامان گفت: «تعداد تراکنش‌های پرداخت الکترونیک سامان در سال 97 به حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تراکنش رسید که امسال این میزان تراکنش، افزایش قابل توجهی خواهد داشت و با توجه به بودجه پیش بینی شده شرکت، تا پایان سال به حدود 5 میلیارد تراکنش خواهیم رسید.

وی با اشاره به گزارش‌های بین المللی نیلسون ریپورت که به طور سالیانه وضعیت تراکنشی و جایگاه شرکتهای پرداخت در سراسر دنیا را بررسی و اعلام می کند، افزود: «با توجه به همه محدودیت هایی که برای فعالیت های شرکتهای ایرانی و اینکه ما محدود به ارائه خدمات پرداخت صرفا در داخل کشور هستیم، اما باز هم اگزارش نیلسون ریپورت با تائید 4 پله صعود نسبت به سال 2017، رتبه سپ را در بین 100 شرکت پرداخت مطرح در دنیا، در جایگاه نوزدهم معرفی کرده است».

واعظ قمصری افزود: همچنین بر اساس آمار منتشر شده از سوی شاپرک، شرکت «سپ» بیشترین رشد را در سال ۹۷ از میان سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) در کشور داشته است». 

مدیرعامل سپ در این جلسه به برنامه های این شرکت تا سال ۱۴۰۰ و نقش شرکت‌های استارت آپی در اجرایی شدن این برنامه ها اشاره کرد و در ادامه فرید ستاره، معاون تحقیق و توسعه سپ گفت: «این شرکت تا کنون با ۱۳ استارت‌آپ به صورت مستقیم و غیرمستقیم همکاری کرده چرا که معتقدیم تمامی کارها را ما نباید انجام دهیم بلکه باید فعالیت‌ها را با مشارکت سایر بخش‌های اقتصادی کشور به سرانجام رساند».

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری سپ در این شرکت گفت: «تاثیر استراتژیک سرمایه‌گذاری در یک بازه بلند مدت مشخص می‌شود اما برای این دوره زمانی می‌توانم به رشد ۳.۵ برابری درآمد تپسی اشاره کنم. چنین رشدی در صنایع دیگر قابل مشاهده نیست».

فرید ستاره نیز در مورد سرمایه‌گذاری سپ در تپسی گفت: «باید توجه داشت که وقتی به سرمایه‌گذاری سپ در تپسی یا استارت‌آپ‌های دیگر اشاره می‌شود فقط سرمایه‌گذاری خاص سپ نیست، ما یک سوپرمارکت مالی با ۲۲ شرکت فعال هستیم و در حوزه‌های مختلف از جمله بیمه، صرافی و کارگزاری خدمات خود را در تمام بخش‌های مختلف در اختیار آن شرکت از جمله تپسی می‌گذاریم».

مدیرعامل سپ، حسین واعظ قمصری نیز در پاسخ به سوالی که آیا این شرکت در همکاری با تپسی برنامه‌ای برای ارائه کیف‌پول الکترونیکی خاص دارد ضمن تائید این مطلب گفت که درآینده توضیحات بیشتری در این خصوص خواهند داد؛ چرا که مدل کیف‌پولی که از سوی سپ ارائه می‌شود با سایر کیف‌پول‌های بازار متفاوت خواهد بود.

ارسال نظرات
موضوعات روز