شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
تیتر20 ماندگاری بیمه پارسیان در سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه را بررسی کرد؛
رمز موفقیت شرکت های بیمه در دنیای امروز جذب فروشندگان حرفه ای به عنوان سرمایه های اصلی شرکت است بیمه پارسیان این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده و توانسته با تخصص گرایی و توسعه شبکه فروش بیمه نامه ها در قالب فروشندگان تخصصی و جوان و با انگیزه سهم قابل توجهی از بازار بیمه را در دست بگیرد.
کد خبر: ۳۸۳۱۹
ماندگاری بیمه پارسیان در سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه
تیتر20 / فاطمه عسگری نیا - از روزی که تعداد شرکت های بیمه گر در کشور روز به روز بر تعدادشان افزوده شد، رقابت‎‏، اصل ماندن در این صنعت بیمه شد. بیمه پارسیان از جمله بیمه های فعال در کشور است که طی 48 سال گذشته توانسته با در پیش گرفتن شیوه های مشتری مداری به روز سهم قابل توجهی برای خود در صنعت بیمه ثبت کند. 

خبر تائید مجدد بیمه مرکزی بر مجوز قبولی اتکایی بیمه پارسیان و تمدید حضور این بیمه در سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه کشور دو خبر خوب برای شرکت بیمه پارسیان بود در سالجاری بود. دستاوردهایی که حالا این شرکت بیمه ای می تواند با اتکا بدانها مسیر دستیابی به اهداف پیش بینی شده در افق 1414 را با جدیت بیشتری طی کند. 

درواقع بیمه پارسیان در سال های اخیر برای این که بتواند حداکثر سهم بازار بیمه کشور را تا سال 1414 در میان شرکت  های بیمه گر خصوصی از آن خود کند ، ارائه خدمات متنوع و مطلوب بیمه ای مورد نظر بیمه گذاران در سراسر کشور را به عنوان ماموریت اصلی خود تعریف کرد و برای انجام مطلوب این ماموریت دست به دامن گسترش شبکه خدمات رسانی به موقع و مناسب در اقصی نقاط ایران شد. 

درست است توسعه شبکه های خدمات رسان کاری بود که پیش از این خیلی از شرکت های بیمه گر دیگر هم دنبال کرده بودند اما موفقیت در این مسیر مستلزم توجه به زیرساخت های مهم و اساسی دیگر بود.

توسعه کمی و کیفی نمایندگی ها در بیمه پارسیان

این که چه شد بیمه پارسیان در شرایط اقتصادی پیش روی کشور توانسته همچنان جایگاه خود را در صدر شرکت های بیمه گر کشور حفظ کند سوالی بود که ما  آن را با «دکتر مهدی افروز کارشناس اقتصادی» در میان گذاشتیم  و او در پاسخ گفت: « این مهم ریشه در نگاه کلان مدیریتی بیمه پارسیان و اولویت های آنها در این بخش داشته است.»

افروز با اشاره به رویکرد نماینده محوری شرکت های بیمه در کشور می گوید:« پارسیان این رویکرد را در پیش گرفت اما در کنار توسعه کمی این بخش از کیفیت بخشی به فعالیت های دفاتر نمایندگی غافل نشد ، شناسایی مشکلات نمایندگان برای مدیران در اولویت قرار داشت و تلاش برای توانمندسازی نمایندگی ها دغدغه مدیریت بیمه پارسیان بوده و هست.

این کارشناس اقتصاد در ادامه به باور رقابت پذیری فعالیت در صنعت بیمه از سوی مدیران این مجموعه اشاره کرد و افزود: « رمز موفقیت شرکت های بیمه در دنیای امروز جذب فروشندگان حرفه ای به عنوان سرمایه های اصلی شرکت است بیمه پارسیان این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده و توانسته با تخصص گرایی و توسعه شبکه فروش بیمه نامه ها در قالب فروشندگان تخصصی و جوان و با انگیزه سهم قابل توجهی از بازار بیمه را در دست بگیرد.

گسترش فعالیت های بیمه ای با قدرت بیشتری در بیمه پارسیان

استمرار حضور بیمه پارسیان در سطح یک توانگری مالی صنعتی بیمه با تائید بیمه مرکزی به اذعان مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان در سایه توجه به سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و مدیریت ریسک حرفه ای از سوی بیمه پارسیان به عنوان اولویت های کاری این شرکت بیمه محقق شده است تا بیمه پارسیان امسال هم مانند سالهای گذشته به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ کند.

به گفته نوری، براساس محاسبات بیمه مرکزی ، بیمه پارسیان ضمن ارتقای نسبت توانگری مالی خود همچنان در سطح اول توانگری مالی صنعت بیمه کشور با عدد 120 به کار خود ادامه می دهد.
او با اشاره به فعالیت های سالجاری بیمه پارسیان هم می گوید:« بیمه پارسیان در دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه امسال شاهد تراز مثبت 62 درصدی در عملکرد خود بوده و این مهم در سایه در آمد حاصله از محل  صدور بیمه نامه  به ارزش ۲,۲۸۳,۸۷۲ میلیون ریال و هزینه خسارت پرداختی به ارزش ۱,۴۰۹,۳۹۳ میلیون ریال بوده است. 

نوری در بخش دیگر سخنان خود از مهر تایید مجدد بیمه مرکزی بر مجوز قبولی اتکایی بیمه پارسیان ابراز خرسندی می کند و معتقد است « گسترش فعالیت های بیمه ای از این پس با قدرت بیشتری در بیمه پارسیان دنبال می شود.»

ارسال نظرات
موضوعات روز