جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
آیا می‌دانید دلالان تعمیرات لوازم‌خانگی چه کسانی هستند و چطور بدون داشتن هیچ تخصصی در زمینهٔ تعمیر لوازم‌خانگی روزانه میلیون‌ها تومان از این طریق پول به جیب می‌زنند؟
کد خبر: ۳۸۴۵۵
تیتر20-  اگر می‌خواهید در مورد دلالان شرکت‌های خدماتی و تعمیراتی در کشور و پول کلانی که به‌راحتی بدون کمترین زحمتی کسب می‌کنند بیشتر بدانید با ما همراه شوید؛ و در ادامه نکات مهمی را به شما آموزش خواهیم داد که در دام این افراد گرفتار نشوید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و جایگاهی که فضای مجازی در بین اقشار جامعه پیدا کرده است و همچنین راحتی کار با اینترنت و در دسترس بودن آن امروزه افراد برای پیدا کردن هر چیزی سریعاً شروع به جستجو در اینترنت می‌کنند و اقدام به خرید کالا و یا درخواست خدمات مورد نیاز خود می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال قبل از اینکه اینترنت جزو جدانشدنی زندگی ما شود در صورت خراب‌شدن یکی از لوازم‌خانگی باید از منزل خارج‌ شده و با پرس‌وجو به دنبال یک مغازه تعمیراتی می‌بودید که مطمئناً این کار بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرسا خواهد بود، ضمن اینکه ممکن است پس از کلی زحمت فقط یک مغازه تعمیراتی را پیدا کنید که آن هم سرش خیلی شلوغ باشد و مجبور باشید چند روز فقط منتظر مراجعه تعمیرکار باشید.

ولی امروز خوشبختانه به لطف پیشرفت تکنولوژی با یک گوشی موبایل و یک جستجوی ساده تو اینترنت می‌توانید کلی شماره تلفن تعمیرکار پیدا کنید که در صورت تماس به‌سرعت در محل حاضر می‌شوند.

ولی هر تکنولوژی جدید علاوه بر تمام مزیت‌هایی که دارد ممکن است معایبی نیز داشته باشد.

یکی از معایب مهمی که در حال حاضر درخواست تعمیرکار اینترنتی پیدا کرده است پیدایش دلالانی هست که در زمینهٔ فنی هیچ تخصصی نداشته ولی به دلیل مهارت بالایی که در زمینهٔ بازاریابی اینترنتی دارند اقدام به ساخت سایت‌های زیبا و جذاب کرده و از این طریق مشتری زیادی جذب می‌کنند و با ارائه آدرس به تعمیرکاران مبتدی و تازه‌کار و دریافت پورسانت درآمد زیادی کسب می‌کنند.

دلایلی که تماس با این مراکز اصلاً به سود شما تمام نمی‌شود:

اول اینکه تعمیرکارانی که با این مراکز کار می‌کنند اغلب افراد تازه‌کار و مبتدی هستند که به‌تازگی مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرده‌اند ولی چون برای گذراندن دوره عملی و کسب تجربه می‌بایست به استادکاران مبلغی نیز پرداخت کنند تا کار را به‌صورت عملی یاد بگیرند و هیچ مرکز معتبری بدون داشتن سابقه به آن‌ها کار نمی‌دهد ولی با همکاری با این مراکز هم تجربه کسب می‌کنند و هم درآمدی خواهند داشت.

دلیل بعدی این است که این مراکز با قوانینی که طرح کرده‌اند خود را به‌صورت قانونی از تمام امور تعمیرکاران جدا کرده‌اند و در صورتی‌ که هر مشکلی با تعمیرکار پیدا کنید به‌هیچ‌عنوان مسئولیت کار تعمیرکاران را به عهده نخواهند گرفت.

خوب حالا در این اوضاع آشفته چگونه یک مرکز معتبری را پیدا کنیم که هیچ‌کدام از این مشکلات را نداشته باشد و در نهایت رضایت مشتری را پس از انجام کار به وجود آورد؟

به چند نکته اشاره می‌کنیم که اگر قصد درخواست تعمیرکار از طریق اینترنت را دارید حتما باید به آن‌ها دقت کنید:

- او ل اینکه به دنبال مراکز تخصصی باشید

به این معنا که اغلب این دلالان معمولا در سایت خود از خدمات کارواش گرفته تا پرستار کودک و تعمیرات پکیج، تقریباً همه کار انجام می‌دهند.

- پس شما وقتی به‌عنوان‌مثال درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور را دارید و این عبارت را در اینترنت جستجو می‌کنید و سایتی را که باز می‌کنید قبل از ثبت سفارش کمی در سایت کاوش کنید تا متوجه شوید تخصص اصلی این مجموعه چیست.

- پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید اگر پکیج دیواری منزل خراب‌ شده است و برند پکیج شما ایران رادیاتور می‌باشد و همچنین ساکن محدوده‌ای در غرب استان تهران هستید و قصد پیدا کردن یک تعمیرکار پکیج را دارید به‌جای سرچ عبارت تعمیرات پکیج تهران این عبارت را سرچ کنید: تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

و یا

تعمیر پکیج غرب تهران

در این حالت شما تعمیرکاری را پیدا کرده‌اید که به‌صورت تخصصی تعمیرات ایران رادیاتور را انجام می‌دهد و همچنین در نزدیکی محل سکونت شما می‌باشد.

- نکته خیلی مهمی که پیشنهاد می‌کنیم قبل از تماس با هر تعمیرکاری دقت کنید مطالب آموزشی که این افراد در سایت خود منتشر کرده‌اند آیا به‌صورت تخصصی می‌باشد یا خیر و همچنین جالب است بدانید این افراد هر چقدر هم در زمینهٔ تولید محتوا حرفه‌ای باشند به این دلیل که به‌صورت تخصصی فعالیت نمی‌کنند هیچ فیلم آموزشی در سایتشان نخواهید دید./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز