پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
ست کردن رنگ های شاد کار زیاد آسانی نیست و اگر این ترکیب را بر تن کسی ندیده باشید، انتخاب آن برای شما چندان خوشایند نیست؛ بنابراین هدف این مقاله معرفی رنگ هایی است که هم از لحاظ ترکیبی بسیار شیک و جذاب می شوند و هم تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما دارند. با مطالعه این مقاله متوجه می شویم که چگونه لباس ست کنیم.
کد خبر: ۳۸۷۹۸
تیتر20- خیلی از ما بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم زیرا هم راحت تر با هم ست می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها مورد نیاز نیست اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج بدهید و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار بدهید و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر از آن لذت ببرید.

بر اساس آخرین پژوهش ها دانشمندان، رنگ ها تاثیرات روانی زیادی دارند. زمانی که ما به رنگ خاصی نگاه می کنیم در واقع پیامی به مغز ما فرستاده می شود و سبب می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند. به عنوان مثال نگاه کردن به رنگ های گرم و روشن مانند قرمز یا صورتی، هورمون دوپامین که به هورمون احساسات خوب معروف است در مغز ترشح می شود و سبب تقویت روحیه و نشاط می شود. از طرف دیگر نگاه کردن به رنگ های سرد باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود که سبب ایجاد آرامش و خونسردی می شود.
 
ترکیب رنگ های شاد کار زیاد آسانی نیست و اگر این ترکیب را بر تن کسی ندیده باشید، انتخاب آن برای شما چندان خوشایند نیست؛ بنابراین هدف این مقاله معرفی رنگ هایی است که هم از لحاظ ترکیبی بسیار شیک و جذاب می شوند و هم تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما دارند.

 لباس قرمز با چه رنگی ست می شود؟
رنگ قرمز را می توان با یک یا ترکیبی از چند تا از این رنگ ها پوشید. رنگ قرمز به زرد، سفید، سبز، قهوه ای و آبی می آید. اما شیک پوشی در ترکیب قرمز و مشکی است.
 
لباس قرمز روشن با چه رنگی ست می شود؟
قرمز روشن را می توان با رنگ های خنثی کرم، سفید و طوسی به آسانی ست کرد. البته این رنگ با آبی و سبز روشن هم ترکیب خاصی به وجود می آورد اما استفاده ی آن احتیاج به کمی جسارت دارد!

سبز و بلوطی
اگر لباسی سبز رنگ دارید آن را با کفش، کیف و زیورآلات بلوطی ست کنید. رنگ سبز و بلوطی در کنار هم بسیار عالی و زیبا به نظر می رسند و از جنبه سلامتی برای کسانی که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند، مناسب است.
 

رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست میشود؟
شاید در ابتدا ترکیب رنگ ارغوانی و سبز یشمی، آن هم برای لباس بیشتر تند و جلف به نظر برسد اما اشتباه نکنید همراهی سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی کاملا این تصور را از بین می برد و تندی رنگ ارغوانی را خنثی می کند و در اصل این ترکیب رنگ با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و سبب می شود رنگ پوست شما به اصطلاح باز شود. این ترکیب رنگ، برای از بین بردن استرس و اضطراب بسیار مناسب است.

 
رنگ های نارنجی و قهوه ای هم با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می شوند و تركیبی برازنده‌ ایجاد می کنند.


رنگ خردلی به چه رنگی می آید؟
رنگ هایی که هماهنگی خوبی با ست خردلی دارند شامل:

رنگ بادمجانی، سبز تیره، سرمه ای، خاکی، بنفش، صورتی، قهوه ای، زیتونی، مشکی و سفید رنگ های مناسبی برای ست کردن رنگ خردلی هستند.

 
رنگ خردلی با رنگ آبی جین و طیف های دیگر رنگ آبی به خوبی ست می شود. لباس خردلی را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و بپوشید.

 این ترکیب رنگ، تنی طلایی رنگ به پوست شما می دهد و آن زرق و برق و تندی رنگ خردلی را از بین می برد. در کنار این ترکیب استفاده از زیورآلات طلایی رنگ نیز بسیار مناسب است. این ترکیب برای افراد میانسال بسیار مناسب است.
 

رنگ سرخابی با چه رنگی ست میشود؟
سرخابی یا اصطلاحاً صورتی پر رنگ با طوسی، زرد، قهوه ای و سبز روشن ست می شود.

سرخابی و آبی لاجوردی
این ترکیب رنگ برای خانم هایی که وارد دوره میانسالی شده اند مناسب است زیرا سرخابی رنگی جوان پسند و در عین حال زنانه است و قرار گرفتن رنگ آبی لاجوردی در کنار آن، تندی رنگ سرخابی را خنثی می کند و ترکیب مناسبی است برای کاهش توجهات به سیاهی دور چشم!

 
بنفش و زرد
رنگ بنفش رنگی بسیار آرام کننده است، پوشیدن لباسی به این رنگ برای زمانی که عصبی یا خسته هستید بسیار انتخاب خوبی است و ترکیب آن با رنگ زرد به آن احساس شادی می دهد و خلق و خوی و روحیه شما را تقویت می کند.


رنگ پوست پیازی با چه رنگی ست میشود؟
رنگ صورتی کمرنگ هم همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است و نسبت به رنگ سرخابی بیشتر قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد.

 
صورتی که رنگ مورد علاقه خانم ها است، به خوب با بسیاری از رنگ ها ست می شود. صورتی را می توان با قهوه ای، سرخابی، سفید، زیتونی، طوسی، فیروزه ای و یا آبی کم رنگ ترکیب کرد. سبز کم رنگ نعنایی پیشنهاداتی برای ست کردن با صورتی است./ بیتوته
ارسال نظرات
موضوعات روز