پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تیتر20 بررسی می کند؛
شرکت پگاه یکی از عمده ترین تولید کنندگان محصولات لبنی است که به تازگی دوغ گرمادیده پگاه با طعم نعنا را به روشی اقتصادی به قفسه های فروشگاهی روانه کرده است.
کد خبر: ۳۸۹۴۷
پگاه، دوغ اقتصادی به بازار فرستاد
تیتر20 - دوغ یکی از سالم ترین نوشیدنی های سنتی ایران است که مصرف آن خصوصا در فصول گرم سال بسیار توصیه می شود. 

این نوشیدنی برخلاف آبمیوه های صنعتی و نوشابه های گازدار برای کودکان بالای یک سال مناسب بوده و می تواند پروتئین، چربی، ویتامین هایB ، D، کلسیم و همچنین آب مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین کند.

اغلب برای طعم دارکردن دوغ از نعناع، پونه، کاکوتی یا گلبرگ های خردشده گل محمدی و برخی عرقیات استفاده می شود که علاوه بر ایجاد طعم خوشایند، بر خواص درمانی دوغ می افزاید. 

شرکت صنایع شیر ایران( پگاه )یکی از عمده ترین تولید کنندگان این محصول است که به تازگی دوغ گرمادیده پگاه با طعم نعنا را به روشی اقتصادی به قفسه های فروشگاهی سراسر کشور روانه کرده است. 

این محصول که در شرکت پگاه زنجان تولید می شود در بسته بندی های نایلونی عرضه می شود. 

 دوغ 2.5 لیتری نایلونی در مقایسه با دوغ های بطری به نسبت قیمت مناسب تری دارد و برای خانواده هایی که برایشان نوع بسته بندی اهمیت زیادی ندارد می تواند یک گزینه بسیار مناسبی برای مصرف باشد.

با توجه به کاهش هزینه های بسته بندی و مقرون به صرفه تر شدن تولید، خانواده ها می توانند با صرف مبالغ کمتری در قیاس با سایر محصولات، دوغ با کیفیت این برند را تهیه نمایند.

نکته جالب توجه این که در میان طیف گسترده محصولات لبنی پگاه، محصولات دوغ دارای تنوع گسترده ای است که علاوه بر محصول فوق می توان به:  انواع دوغ پاکتی، دوغ با طعم موسیر، دوغ با طعم پونه، دوغ نایلونی، کفیر، دوغ با طعم کاکوتی، دوغ لیوانی و دوغ یک لیتری در بطری های پت اشاره کرد. 

گروه محصولات: شیر، ماست، کره، پنیر، آب میوه، پودر های شیری، دوغ، شیر خشک، کشک و نوشیدنی های گازدار از جمله طیف گسترده محصولات پگاه هستند که به صورت وسیع در بازار محصولات لبنی کشور توزیع شده و مورد استقبال خانواده ها قرار دارند. تولیدت این برند در طیف های گوناگون بالغ بر صدها محصول است که به طور پیوسته در حال به روز رسانی است.

این برند تاکنون توانسته است نزدیک به 200 نوع استاندارد مختلف داخلی و بین المللی را در زمینه تولیدات کیفی خود دریافت کرده و به یکی از قابل اعتمادترین تولید کنندگان حوزه مواد غذایی و لبنی تبدیل شود. کسب حدود 70 نشان ایمنی و سلامت محصول (سیب سبز) از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از جمله آن هاست. 

لازم به ذکر است که این برند با نام اولیه کارخانه شیر پاستوریزه تهران، در سال ۱۳۳۳ پی ریزی گردید و با ظرفیت روزانه ۴۵ تن، در آبان ماه سال ۱۳۳۶ رسما افتتاح و به بهره برداری رسید و در دوره های بعد شاهد تحولات توسعه ای و مدیریتی بسیاری بوده و جزو یکی از عمده ترین تامین کنندگان مواد لبنی کشور بوده است. 

یکی از یادگار های تاریخی از برند شیرهای تغذیه رایگان مدارس است که در بسته بندی پاکتی سه گوش به مدارس ارائه می شد و در خاطره بسیاری از نسل های قبلی ماندگاراست. 



ارسال نظرات
موضوعات روز