جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
پیاده روی کردن از جمله فعالیت هایی است که سفارش می شود به حالت مداوم انجام داده و در برنامه روزانه خود زمانی را به آن مختص کنید. اگر فرصت ندارید، می توانید این کار را در راه رفتن به محل کار یا برگشتن به منزل انجام دهید و مسیر مربوطه را پیاده طی کنید.
کد خبر: ۳۹۰۵۶
تیتر20- پیاده روی و دویدن های سبک باعث شادابی شما شده و به سلامتی بدن و دریافت روحیه بیشتر کمک می کند. خیلی از افراد پیاده روی را به صورت روزانه دنبال می کنند، اما در طول سفر این فعالیت را کنار گذاشته و آن را از برنامه خود حذف می نمایند. قطعا اگر بدانید پیاده روی در طول سفر چه مزیت ها و فوایدی برای شما دارد، هرگز آن را رها نمی کنید و زمانی را به آن اختصاص می دهید. پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید تا با اهمیت ترین فواید پیاده روی در سفر آشنا شوید. پس از آن کافیست همیشه یک کفش و یک شلوار راحت در چمدان قرار دهید. با همگردی همراه باشید.

معمولا در سفر بیشتر از زمانی که در خانه خود هستید، غذا می خورید و فعالیت بدنی کمتری دارید. این مسئله علاوه بر افزایش وزن، احساس تنبلی و کسل بودن را نیز در شما ایجاد خواهد کرد. پیاده روی یکی از راهکارهایی است که در جلوگیری از این وضعیت به شما کمک کرده و احساس شادابی و سلامتی را در طول مدت سفر، برایتان به همراه داشته باشد.

شما در تعطیلات هستید! در نتیجه بیشتر وقت خود را به نشستن بر روی صندلی، خوابیدن بر روی تخت و در کل به استراحت کردن اختصاص می دهید. به بهترین رستوران های شهر می روید و خوشمزه ترین غذاها را سفارش می دهید. در این صورت باید انتظار افزایش وزن و زیاد شدن قطر کمرتان را نیز داشته باشید. اگر پیاده روی و دویدن آرام را در برنامه روزانه خود قرار دهید، می توانید تا حد بسیار زیادی از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کنید. در این صورت پس از بازگشت به خانه، احساس بدی نسبت به خود و وضعیت بدنتان نخواهید داشت.

سوزاندن کالری در طول روز باعث می شود تا خواب بهتری داشته باشید. این مسئله در دوران سفر که ساعت خواب شما کمی به هم ریخته و ممکن است باعث ناراحتی تان شود، اهمیت بیشتری پیدا می کند. پیاده روی روزانه باعث سوزاندن کالری و در نتیجه خواب بهتر شما خواهد شد.

وقتی قصد سفر دارید، از قبل در مورد جاذبه های دیدنی، رستوران ها، پارک ها، مکان های تفریحی و... تحقیق کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن ها به دست می آورید. سپس یک برنامه ریزی دقیق برای بازدید از اماکن مورد نظرتان انجام می دهید. زمانی به مقصد رسیدید، با استفاده از وسایل نقلیه مختلفی که در اختیار شماست، خود را به مکان های برنامه ریزی شده رسانده و بازدیدهای خود را انجام می دهید. در این صورت شما فرصت شناخت مسیرهای مختلف، راه های فرعی، مکان های جدید، رستوران های کوچک، مغازه ها و فروشگاه های گوشه و کنار شهر را از دست خواهید داد. شما تنها از مکان هایی بازدید می کنید که بیشتر شناخته شده اند و توسط افراد مختلف به شما معرفی می شوند. پیاده روی روزانه کمک می کند تا مکان های کمتر شناخته شده را در طول مسیر خود را ببینید و با جزییات و راه های پنهانی مقصدتان بیشتر آشنا شوید. کشف چیزهای جدید از جمله لذت هایی است که می توانید در طول سفر خود داشته باشید. توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

وقتی خیابان ها و کوچه و بازارهای مقصد را پیاده طی می کنید، فرصت برخورد با افراد محلی را داشته و ارتباط نزدیک تری را با آن ها برقرار خواهید کرد. اگر با زبانشان آشنایی داشته باشید، می توانید در مورد مسائل مختلف با آن ها صحبت کنید و اطلاعات بسیاری در زمینه های مختلف به دست آورید. می توانید در مورد غذاهای محلی شان سوال کنید و غذاخوری ها و رستوران های پرطرفدار شهر را بشناسید. آشنایی با مراکز خرید خوب و ارزان، مکان های تفریحی و... از جمله موارد دیگری است که در این گپ و گفت ها با آن ها آشنا می شوید. در این صورت این فرصت را دارید که مقصدتان را بهتر بشناسید و از زمان سفر خود بهترین استفاده را ببرید. شما یک فرد خارجی و غریبه هستید. پیشنهاد می کنیم برای برقراری ارتباط با محلی ها حتما لبخند بزنید و با خوشرویی با آن ها صحبت کنید.

قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر و برخورد با محلی ها، سوژه های ناب و بی نظیری را برای عکاسی در اختیارتان قرار می دهد. پس اگر به عکاسی علاقه مندید، می توانید از این فرصت استفاده کرده و تصاویری بسیار جذاب و دیدنی را ثبت نمایید. به خاطر داشته باشید که قبل از خروج از اقامتگاه خود حتما گوشی همراهتان را بردارید تا بتوانید از دوربین آن برای ثبت لحظات استفاده کنید.

اگر از تنها بودن در شهری که با آن آشنایی ندارید، کمی نگرانید یا ترس از گم شدن در خیابان های ناآشنای شهر را دارید، می توانید با تورهای پیاده روی همراه شوید. برای پیدا کردن این تورها باید به مراکز ورزشی شهر مقصد مراجعه کنید یا از طریق رسانه های اجتماعی اقدام نمایید. در این تورها افراد علاقه مند به دور هم جمع شده و به پیاده روی و دویدن در کنار هم می پردازند. همراه شدن با این تورها به شما یاری می دهد تا دوستان جدیدی پیدا کنید و با مکان های بیشتری آشنا شوید.

وقتی در سفر ورزش خود را کنار می گذارید و همه وقت خود را به استراحت می گذارید، کمی تنبل می شوید. آنگاه پس از بازگشت به خانه باید از ابتدا شروع کنید و رژیم غذایی و عادت ورزشی خود را از سر بگیرید. قطعا شروع این کار کمی برایتان سخت خواهد بود. پس پیشنهاد می کنیم این عادات خوب را در طول سفر خود نیز ترک نکنید و به صورت روزانه دنبال نمایید.
دنبال کردن عادات ورزشیبه یاد داشته باشید که:

    در هنگام خروج از هتل حتما گوشی همراهتان را بردارید تا در صورت گم کردن مسیر بتوانید از آن برای مسیریابی و پیدا کردن اقامتگاهتان استفاده نمایید.

در مورد شهر مقصد خود کمی تحقیق کنید و از پیاده روی در مکان های خطرناک و خیلی خلوت اجتناب نمایید. خصوصا زمانی که تنها هستید!/ همگردی

ارسال نظرات
موضوعات روز