جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
اگر تاکنون چمدان سنگینی را در سنگفرش خیابان‌های شهری خارجی با خود حمل کرده باشید و یا ناامیدانه به دنبال تخته‌سنگی برای قراردادن کوله‌پشتی خود گشته باشید، حتماً به‌خوبی می‌دانید جمع‌کردن وسایل برای تعطیلات، کاری است که بسیاری از ما در آن زیاده‌روی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۱۷۴
تیتر20- اگرچه هستند افرادی که 3 کوله‌پشتی را برای دو شب محیا می‌کنند و یا افراد کهنه‌کاری که یک کوله‌پشتی عظیم برای پیاده‌روی را تنها در 30 دقیقه جمع می‌کنند. ولی بسیاری از ما برخلاف این افراد مدت زیادی را صرف این کار می‌کنیم، حتی ممکن است نیمی از مدت تعطیلات را فقط در خانه و مشغول جمع‌آوری وسایل سفر باشیم. اما با کمی نظم و خلاقیت می‌توانید با یک کوله‌پشتی متوسط به هر جای دنیا سفر کنید. کوله‌پشتی‌هایی که دقیقا شبیه کیفی هستند که فقط کتاب‌هایتان را در آن‌ها می‌گذارید. در لست سکند ما روش کار را به شما نشان می‌دهیم، پس همراهمان بمانید.

عزیزانتان را بکُشید! (از اقلام موردعلاقه غیرضروری خود چشم‌پوشی کنید.)

این توصیه‌ای است که اغلب به نویسندگان جهت خلاصه‌نویسی می‌شود که راهی کاربردی در بسته‌بندی کوله‌پشتی سفر نیز می‌باشد."عزیزانتان را بکُشید!"اغلب ما تمایل داریم هر آنچه که در کمد لباسمان است با خود بیاوریم اما همه‌ی آن‌ها ضروری نیستند. اگر قرار است مسافرت 3 شبه داشته‌ باشید قطعاً به 5 دست پیراهن، 4 شلوار و 3 جفت کفش نیازی ندارید. اگر در مورد هرکدام از آن‌ها درست فکر کنید هنگام دیدن لباس‌ها متوجه خواهید شد به خیلی از آن‌ها نیازی نخواهید داشت. به‌ روزهای سفر خود فکر کنید و ببینید قصد انجام چه‌ کارهایی را دارید و چه لباس‌هایی واقعاً مورد نیازتان است. با این رویکرد وزن کوله‌پشتی‌تان نصف خواهد شد.

کمی هوشمندی

در مورد نبردن ضروریات و لباس‌ها نگران نباشید، زیرا همیشه برای آن‌ها جایی پیدا می شود. اما هوشمندانه عمل کنید، برای جوراب و یا لوازم‌ آرایشتان به کیف دیگری نیاز ندارید. جمع‌آوری لوازم سفر را با ملزومات بزرگ‌تر آغاز کنید و سپس اقلام کوچک‌تر را در هرجایی جا دهید. می‌توانید با قراردادن کفش‌ها بقیه لوازم را مانند قطعات پازل جا بدهید، یعنی بعد از کفش، شلوارها و تی‌شرت‌ها را قرار دهید. لباس‌ زیر و جوراب‌ها در جیب‌های کنار کوله‌پشتی جا می‌شود، اگر پیراهن زیبایی دارید که نمی‌خواهید چروک شود از محفظه لپ تاپ استفاده کنید. این محفظه فقط برای کامپیوتر شما نیست، لباس را به‌درستی تا کنید، از شکاف‌ها به‌خوبی استفاده کنید و مطمئن باشید هنوز جا برای لپ تاپتان هست.

به قسمت بیرونی کوله‌پشتی هم فکر کنید

در جمع‌آوری وسایل، خلاقیت بسیار راه گشاست. کوله‌ی خود را خیلی سنگین نکنید، بطوری که به‌راحتی قادر به حرکت باشید، مخصوصاً برای مسافرت به مناطق سردسیر! زیرا در آنجا نیاز به ژاکت و لباس‌های سنگین‌تر نیز دارید و ممکن است لباس‌ها در کوله جا نشود. پوشیدن چند لایه لباس روی‌ هم زمانی که در هواپیما هستید وحشتناک است، اما می‌توانید یک شال پشمی به دور کمرتان ببنید و یک جفت چکمه به بند کوله‌پشتی‌تان اضافه کنید. اگر از بدن خود خلاقانه استفاده کنید خواهید دید که چقدر وسایل بیشتری را می‌توانید با خود بیاورید و درعین‌حال در هواپیما راحت باشید. پیراهن‌تان را مثل کمربند به دور کمرتان ببندید و زیر پیراهن و ژاکت خود یک عایق حرارتی به تن کنید. البته برای جلوگیری از احساس گرما در هواپیما می‌توانید لباس حرارتی را در هواپیما به تن نداشته باشید. شلوارهای چندلایه نیز گزینه خوبی هستند، آن‌ها را بپوشید چراکه جای زیادی در کوله‌تان می‌گیرند. البته درآوردن شلوار اضافه در هواپیما ممکن است کمی خجالت‌زده‌تان کند./لست سکند
ارسال نظرات
موضوعات روز