پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
دبی تصویری از آینده در خاورمیانه است و آنقدر جاذبه‌های تفریحی و سایت‌های صحرایی و دریایی را خوب با هم تلفیق کرده که سالانه بسیاری از گردشگران دنیا را به خود جذب می‌کند...
کد خبر: ۳۹۲۲۷
تیتر20- دبی تصویری از آینده در خاورمیانه است و آنقدر جاذبه‌های تفریحی و سایت‌های صحرایی و دریایی را خوب با هم تلفیق کرده که سالانه بسیاری از گردشگران دنیا را به خود جذب می‌کند. اما بازدید از دیدنی‌های دبی، به دلایل مالی، برای همه فراهم نیست. بنابراین هر راهکاری برای کاهش هزینه‌های سفر می‌تواند قیمت نمایش جلوه دیگری از زیبایی‌های این شهر را برای شما به وجود بیاورد. یکی از راه‌های پایین آوردن این هزینه‌ها کنترل قیمت‌های هتل دبی است، همه هتل‌های دبی گران قیمت نیستند و علی رغم داشتن قیمت مناسب، خدمات با کیفیتی را ارئه می‌کنند.

برای رزرو هتل های دبی، لازم نیست که هتلی هفت ستاره را رزرو کنید، زیرا اگر برای تفریح به دبی آمده باشید، وقت چندانی را برای استفاده از امکانات آن نخواهید داشت. پس برای رزرو هتل دبی خود دنبال هتلی با ستاره‌های کمتر باشید که خدمات خوبی را به شما ارائه دهند. گرفتن ستاره برای هیچ هتلی در دبی آسان نیست و حتی هتل‌های دو و سه ستاره آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مزیت‌ هتل‌های دبی با چهار ستاره علاوه بر کیفیت خدمات بالاتر نزدیکی به مراکز تفریحی و توریستی دبی است. هر چند قیمت هتل دبی با بالا و پایین رفتن تعداد ستاره‌ها چند صد دلار جابه‌جا می‌شود، اما هزینه رفت و آمد در شهر نیز بسیار بالا است. از این رو بهتر است، قبل از رزرو هتل در دبی با محاسبه‌ای دقیق هزینه رفت و آمد را به هزینه هتل اضافه کنید و با توجه به آن بهترین هتل دبی را برای اقامت خود، متناسب با بودجه رزرو کنید.

هتل چهار ستاره مارینا بیبلوس

این هتل دارای شش رستوران و یک استخر پانوراما است و تنها 8 دقیقه پیاده تا ساحل جمیرا فاصله دارد، همچنین با رزرو هتل در دبی تنها 4 کیلومتر از مرکز خرید ابن بطوطه و باشگاه گلف امارات فاصله خواهید داشت. از مهمترین مزایای این هتل فاصله بسیار کم آن با ایستگاه مترو است که هزینه سفر شما را در شهر بسیار کاهش خواهد داد. اگر به قصد تفریح و استفاده از ساحل به دبی سفر کرده‌اید، هتل مارینا به نسبت قیمت خدمات بسیار مناسبی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ است و خدمات مناسبی مانند نگهداری از کودک، اینترنت پرسرعت رایگان، تفریحات آبی و غیره را ارائه می‌کند. اگر زمان زیادی را در هتل هستید، این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی برای اقامت شما است.
هتل چهار ستاره مجستیک تاور

یکی از مزیت‌های اصلی انتخاب مجستیک تاور برای رزرو هتل در دبی فاصله بسیار کم آن تا مترو است، همچنین این هتل بیست و شش طبقه دارای خدماتی قابل مقایسه با هتل‌های پنج ستاره ایران بوده و در آن غذای لذیذ عربی و یونانی سرو می‌شود و می‌توانید در کافه‌های آن از موسیقی زنده لذت ببرید. هتل مجستیک تاور سالنی مجزا برای ماساژ بانوان و آقایان دارد و در آن می‌توانید از اینترنت رایگان در سراسر هتل استفاده کنید.

این هتل برای کسانی که به صحراگردی علاقه دارند، بسیار مناسب است و تمام اتاق‌های آن مبله و مدرن بوده و چشم انداز بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

علی بابا به عنوان مرجع سفر ایرانیان امکان خرید بلیط اتوبوس را نیز علاوه بر بلیط قطار و هواپیما و رزرو هتل فراهم کرده است.
هتل سه ستاره دلمون

این هتل نیز مانند دو هتل قبلی فاصله بسیار کمی تا ایستگاه مترو دارد و با طی کردن مسافت بسیار کمی می‌توانید از آن به مرکز خرید «قوریر» بروید. در پشت بام هتل دلمون استخری روباز قرار گرفته و ضمن استفاده از استخر می‌توانید کنار آن آفتاب بگیرید. هزینه‌ای که برای اقامت در این هتل می‌پردازید نسبت به قیمت ‌هتل‌های دبی با خدمات مشابه بسیار کمتر است، ضمنا از مهمترین ویژگی‌های این هتل به نسبت ارزان در دربی، نزدیکی به مراکز تجاری و خرید است.

هتل سه ستاره ایبیس البرشا

یکی دیگر از گزینه‌های بسیار مناسب و غیر قابل قیاس با قیمت هتل‌های دبی، این هتل است که در نزدیک مراکز تجاری و بازارها واقع شده است. این هتل تنها پنج دقیقه پیاده با مترو فاصله دارد و از این رو دسترسی به تمام شهر با هزینه‌ای پایین با اقامت در ایبیس میسر خواهد شد. یکی از رستوران‌های این هتل 24 ساعته برای مهمانان هتل غذا سرو می‌کند و در تمام فضای هتل قادر خواهید بود که از اینترنت رایگان استفاده کنید.

هتل چهار ستاره سی ویو

این هتل دارای چشم انداز بسیار خوبی نسبت به خلیج فارس بوده و دارای معماری چشم و نواز خیره کننده‌ای است. اگر علاقمند به ساحل و تفریحات دریایی هستید. انتخاب این هتل شما را به هدفتان بسیار نزدیک خواهد کرد. هتل در سقف خود دارای مرکزی ورزشی است و از تفریحات متنوعی برخوردار است، همچنین این هتل پنج رستوران و بار دارد که می‌توانند غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیتی را حاضر کنند./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز