جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
در نشست هم‌اندیشی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و سازمان جهانی یونیسف مطرح شد؛
نشست هم‌اندیشی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و سازمان جهانی یونیسف همزمان با چهارشنبه 27 آذرماه سالجاری با حضور مدیران عالی رتبه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۴۲۴
تیتر20- دکتر رسول محمدی  مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در ابتدای سخنرانی با اشاره به نتایج مثبت کمپین فروشگاه های زنجیره ای رفاه خاطرنشان کرد: بسته‌های حمایتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مناطق اولویت‌بندی شده جمعیت هلال‌‌احمر توزیع خواهد شد. وی افزود: امسال دومین سالی است که این طرح اجرا می‌شود و ما سعی کردیم در راستای مسوولیت‌های اجتماعی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه این راه را ادامه دهیم. وی افزود: این بسته‌ها براساس نیازسنجی صورت گرفته انجام شده و در کنار محصولات غذایی در بسته‌های اهدایی از محصولات بهداشتی ضروری نیز استفاده کرده‌ایم. وی با استقبال از همکاری در طرح‌های خلاقانه حوزه  CSR، گفت: تلاش داریم به‌عنوان یک بنگاه ایرانی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی فعال باشیم. براین اساس طرحی را با پلیس راهور برای کاهش تصادفات رانندگی و نیز مشارکت ‌دادن کودکان در توجه بیشتر خانواده‌ها به مباحث رانندگی اجرا کرده‌ایم. اوبرایان نماینده یونیسف در ایران نیز با اشاره به فعالیت ۵ ماهه‌اش در ایران گفت: یک سوم درآمد یونیسف از منابع داوطلبانه بخش‌خصوصی تامین می‌شود و ما به‌دنبال افزایش مشارکت‌ها هستیم. وی با تقدیر از کمپین برای مادران گفت: پتانسیل‌های بسیاری برای همکاری وجود دارد و ما خوشحالیم که شرکت رفاه در این راه با اقدامات خود پیشگام است. وی ادامه داد: حوزه دارو و تجهیزات و حمایت از کودکان معلول از دیگر حوزه‌هایی است که نیازمند توجه است. این درحالی است که با توجه به گستردگی فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور از این شرکت دعوت می‌کنیم تا در کمپین شهرهای دوستدار کودکان که قرار است در ۱۰ شهر ایران انجام شود چند فروشگاه خود را برای همکاری با یونسکو به‌عنوان فروشگاه‌های دوستدار کودک مجهز سازد.
خانم مندیپ اوبرایان، رییس سازمان یونیسف در ایران با ابراز خوشحالی از همکاری شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و سازمان یونیسف در زمینه کمپین برای مادران خاطرنشان کرد: فروشگاه رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ در ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی متعهدانه و درخشان ظاهر شد و اگر کمک های بی دریغ مدیران این سازمان ادامه نداشت؛ این کمپین هیچ گاه بدین شکل موفق و موثر واقع نمیشد.
رییس دفتر یونیسف در ایران در ادامه با ارائه پیشنهاد همکاری های بیشتر با شرکت رفاه تصریح کرد : سازمان یونیسف در ایران برنامه های بلندمدت در جهت حمایت از سلامت و آموزش کودکان ایرانی دارد که برای اجرایی کردن این برنامه ها نیاز به یک همراه خوب و متعهد مثل رفاه دارد، با توجه به تحریم های ظالمانه اخیر و مشکلات متعدد در توزیع دارو برای درمان کودکان خاص، تهیه امکانات آموزشی برای کودکان معلول و ایجاد فروشگاه های مجهز و متاسب با کودکان در شهرهای موسوم به دوستدار کودک در ایران از جمله اقداماتی است که پیشنهاد داریم در کنار شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با توجه به سابقه مثبت همکاری در کمپین برای مادران، انجام دهیم. در انتهای این نشست، مدیران و حاضرین در مراسم پوستر رسمی کمپین برای مادران را با نوشتن جملات یادبود به یادگار امضا کردند.

گفتنی است؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی برای دومین سال، «کمپین برای مادران» را اجرا می‌کند. در این طرح که سال گذشته با همکاری تامین‌کنندگان، مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، یونیسف و جمعیت جوانان هلال‌احمر انجام شد، تعداد ۲۰ هزار بسته موادغذایی در مناطق محروم بین مادران بی‌بضاعت توزیع شد. بر این اساس، طرح «برای مادران» توانست میان طرح‌ها‌ی بخش مشارکت‌های بخش‌خصوصی رتبه سوم را در میان سایر کشورها به دست آورد./روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه
ارسال نظرات
موضوعات روز