جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
مهدی بنیادی طراح مد معتقد است پارچه‌ها و متریال‌های دوخت و خرج کارهای متنوع همیشه برای ساخت و دوخت لباس‌های فاخر یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۵۰
تیتر20-  رازهای شیک پوشی آقایان برای جذابیت تمام و کمال مثل همیشه قبل از صرف هزینه نیازمند آگاهی است و در حقیقت قبل از آنکه پول خرید را داشته باشید باید فوت و فن انتخاب خوب را بدانید.

مهدی بنیادی طراح مد و بلاگر و تحلیلگر مد و طراح لباس مردانه در یادداشتی، نکاتی مهم و قابل توجه درباره پوشاک مردانه نوشته است که در این مجال منتشر می‌شود:

برای شناخت و داشتن ایده‌های برای فرم‌هایی از لباس که به‌ظاهر ما در محیط‌های مختلف جنبه‌های تازه‌ای می‌بخشد، همیشه استفاده از متریال‌ها، ایده‌ها، رنگ‌ها و خلاقیت‌های بسیاری مطرح است که همواره به آن‌ها نیازمند هستیم.

با توجه به این موضوع دنبال کردن و یافت همه این عوامل برای هر کس در موقعیت‌های مختلف به چالشی برای خوش‌لباس بودند تبدیل می‌شود و در این بین شناخت درست از همه عوامل و نکات اساسی در خرید و انتخاب همیشه یکی از اصلی‌ترین اصول زیبا بودن و باوقار بودن برای آقایان به‌حساب می‌آید.

پارچه‌ها و متریال‌های دوخت و خرج کارهای متنوع همیشه برای ساخت و دوخت لباس‌های فاخر یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

تنوع الیاف و تنوع بافت‌ها و نوع ساخت پارچه‌ها که در چه شرایط و با چه شیوه‌های بافت می‌شود و از چه الیافی برای بافت آن استفاده می‌شود، یکی از شاخصه‌های مهم در انتخاب و تمایز آن است.

در این بین الیاف مختلفی که برای بافت پارچه شناخته‌شده هستند. ابریشم، کتان، بامبو، مخمل، لینن و وایکونیا از برجسته‌ترین انواع متریال‌ها برای بافت خاص‌ترین پارچه‌ها وایکونیا است که با بالاترین کیفیت و خاص‌ترین روش‌ها تهیه می‌شود.

در درجه بعدی، اهمیت طراحان لباس و تیم کاری دوخت و اجرای لباس هستند که از اهمیت بسیار بالایی برای شکل دادن و نظم بخشیدن به ترکیب لباس محسوب می‌شوند. درحقیقت مهارت و چیره‌دستی این افراد است که باعث شکل‌گیری یک فرم جذاب و خاص به نام کت‌وشلوار و آکسسوری برای آقایان را شکل‌دهی می‌کند.

این افراد که هرکدام در زمینه کاری خود که از ایده پرداز و  طراح لباس تا الگوساز برش‌کارها و دوزنده‌ها هستند، تیم بسیار کارآمد و دقیق و مهار را تشکیل می‌دهند که با بهترین فرم به ساخت و دوخت لباس کت و شلوارمی پردارند.

در بیشتر برندهای مطرح و اختصاصی در همه دنیا نوع کار و شکل اجرا چندان تفاوتی با همدیگر ندارند و با شیوه‌های هم‌شکل به‌صورت ترکیبی از دست و ماشین کار می‌کنند و با هنرنمایی خود از یک استایل بی‌نهایت پیچیده و تا حدی درهم‌پیچیده استایلی بی‌نهایت ظریف همخوان و بی‌نهایت جاافتاده حیرت‌انگیز خلق می‌کنند.

این گرایش از لباس آقایان از منحصربه‌فردترین گرایش‌های لباس برای آقایان به‌حساب می‌آید./هنرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز