شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران در گفت و گو با تیتر20 :
30 سامانه در سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران راه اندازی شده است که به صورت اپ هستند و کارهایی مربوط به رصد قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده در میادین تره بار از طریق آنها انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۷۲
شهروندان قیمت ها در میادین میوه وتره بار را با اپلیکیشن رصد کنند
تیتر20 / زینب زینال زاده -  جامعه روبه پیشرفت است و برای رهایی از عقب ماندگی و تحقق توسعه یافتگی ناگزیر هستیم از علم و تکنولوژی در زندگی و جوامع بشری بهره ببریم. با استفاده از مدرنیته شدن روش‌های خدمت رسانی به بشر تغییر می‌کند و کارها بهتر انجام می‌شود. نمونه چنین رویدادی را می‌توان در عرصه اقتصادی و بازار عرضه و تقاضا مشاهده کرد. وقتی میادین میوه و تره بار که مرکز ارائه خدمات متنوع است، کارهای عرضه و تقاضا از طریق سیستم‌های هوشمند انجام شود و قطعاً فضا برای خریدار و عرضه کننده دلنشین تر می‌شود.

«سید سعید راد» مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهر تهران در گفت و گو با تیتر20 از هوشمند سازی میادین تره بار کلان شهر تهران خبر می‌دهد و می‌گوید: «استفاده از فناوری‌های جدید در میادین میوه و تره بار تهران، بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده سازمان است که البته اقداماتی در این خصوص انجام داده‌ایم و در برخی از میادین، برخی از کارها به صورت هوشمند و با استفاده از تکنولوژی انجام می‌شود.»

او در ادامه با تاکید به اینکه رویکرد سازمان میادین میوه و تره بار هوشمند سازی تمام بازارهای میوه و تره بار است می‌گوید: «برای هوشمند سازی میادین از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم چرا که باور داریم این کار به رونق کسب و کارها در میادین تره بار کمک می‌کند.»

سعید راد به کار مهمی که در راستای هوشمند سازی میادین تره بار انجام شده است اشاره و عنوان می‌کند: «هوشمند سازی ورودی و خروجی میدان مرکزی تره بار تهران کار بزرگی بود که انجام شده است. اکنون ترددها این میدان از طریق دوربین‌ها رصد می‌شود و براساس اطلاعات ثبت شده روزانه 20 هزار خودرو و 100 هزار نفر به میدان مرکزی وارد و از آن خارج می‌شوند.»

سرویس دهی بهتر و برقراری امنیت دستاورد اطلاعات ثبت شده توسط دوربین‌های هوشمند است که مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار اینچنین توضیح می‌دهد: «این حجم از ورود و خروج خودرو سواران و شهروندان قطعاً نیاز به مدیریت درست و اصولی دارد. با ثبت اطلاعات تعداد مراجعه کنندگان، می‌توان برای سرویس دهی بهتر و نحوه تأمین امنیت میدان مرکزی میوه و تره بار برنامه ریزی کرد و قطعاً نتایج خوبی هم حاصل می‌شود.»

به گفته او میادین تره بار پیروزی، بهمن و بعثت هم در دستور کار هوشمند سازی سازمان میادین تره بار شهر تهران قرار دارند و به زودی این کار انجام می‌شود.

30 سامانه در سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران راه اندازی شده است که به صورت اپ هستند و کارهایی مربوط به رصد قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده در میادین تره بار از طریق آنها انجام می‌شود.

سعید راد در توضیح عملکرد این سامانه‌ها می‌گوید: «اکنون از طریق این سامانه میادین تره بار جلال آل احمد، صادقیه، لواسانی و هروی مدیریت می‌شوند و غرفه داران نمی‌توانند در قیمت دخل و تصرفی داشته باشند.»

اپ «بازار روز» امکان مدرن دیگری است که در سازمان میادین میوه و تره بار راه اندازی شده است و به گفته راد،  شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، از قیمت محصولات و نشانی مراکز عرضه کنند مطلع شوند.

ارسال نظرات
موضوعات روز