سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
کاپیتان سابق استقلال از اتفاقات پیش آمده برای این تیم بسیار شاکی است.
کد خبر: ۳۹۷۲۹
تیتر20- پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است استراماچونی از احساسات هواداران استقلال سوء استفاده می‌کند با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال،و همچنین حضور دوباره خطیر به عنوان مسئول مذاکره کننده با استراماچونی صحبت کردیم.

شرایط استقلال این روزها خوب نیست علت را در چه می‌بینید؟

    آنهایی که باعث شدند چنین بلاهایی سر استقلال بیاید بیایند و جواب بدهند. ما جیره‌خوار نیستیم بلکه اگر حرفی می‌زنیم از سر دلسوزی است. هر حرفی هم که می‌زنیم سریع در فضای مجازی شروع به فحاشی می‌کنند و همین باعث می‌شود که در این جو هیچ نظری ندهیم. بگذارید برای استقلال همان آدم‌های بی‌سواد تصمیم بگیرند.

رفتار استراماچونی را همه نقد می‌کنند؟

    در وهله اول باید بگویم امیدارم استراماچونی را باز گردانند و طرفداران را خوشحال کنند فقط در این مدت معلوم شد که بازیکنان باید به فکر خودشان و خانواده‌شان باشند زیرا فقط آنها هستند که در این بین ضرر می‌کنند.

اعضای هیات مدیره استقلال،هم تک تک استعفا می‌دهند؟

    باید قبول کنیم مدیریت استقلال ضعیف است زیرا بر اساس فضای مجازی مدیریت می‌کنند به نظر شما اگر استرا برود بازیکنان ضرر می‌کنند. استراماچونی راهش را یاد گرفته از طریق تحریک هواداران پول قراردادش را بیشتر می‌کند.

فرهاد مجیدی هم از سرمربیگری انصراف داد؟

    خودم با فرهاد صحبت کردم به نظر من بهترین تصمیم را در این مقطع زمانی گرفت یک زمان‌هایی بهترین تصمیم این است که یک جمعی را از حضور خودت محروم کنی.

ظاهرا به شما پیشنهاد حضور در کادر فنی را داده بود؟

    بله ایشان پیشنهاد مربیگری در استقلال را به من دادند اما من به خود فرهاد هم گفتم که به استقلال،در مقطع فعلی برنمی‌گردم. استقلال جای من فرهاد، امیرحسین صادقی، وحید طالبلو و خیلی‌های دیگر است اما وقتی این اتفاقات را در صفحه مجازی می‌بینم یاد فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده می‌افتم. قهرمانی به چه قیمتی به قیمت اینکه استراماچونی روی یک موجی سوار شود و از هوادار استفاده کند و بندهای قراردادش را اضافه کند.

خطیر هم به عنوان مسئول مذاکره‌کننده با ایشان انتخاب شد؟

    معتقدم خطیر موج‌سوار خوبی است ایشان کجا بوده؟ چطوری به استقلال آمد؟ رفت و دوباره از یک کانال‌هایی در حال بازگشت به استقلال است فکر می‌کنم بعضی از افراد از نقطه‌ضعف‌های جامعه ما به خوبی استفاده می‌‌کند.

اگر استراماچونی به استقلال،نیاید تکلیف چیست؟

    آنقدر هواداران فشار می‌آورند که او باز می‌گردد. هواداران در حال حاضر نقش دوستی خاله‌خرسه را بازی می‌کنند قضیه شفر یادتان نرود که به آن استراماچونی را هم اضافه کنید بنده خدا مدیریت جدید به استقلال می‌آید و با انبوهی از مشکلات مواجه می‌شود. در این بین به خیلی‌ از بزرگان استقلال توهین شد.مدال
ارسال نظرات
موضوعات روز