جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تجربه ثابت کرده که دوام پارچه های جین خیلی بیشتر از سایر پارچه هاست. اگر شما هم از آن دسته افراد جین پوش هستید و از مشتریان همیشگی پوشک جین، پس احتمالا تجربه های زیادی را در خرید شلوارهای جین به دست آورده اید.
کد خبر: ۳۹۸۱۶
تیتر20- با توجه به وجود طیف وسیعی از مدل‌ها و سبک‌ها و برند‌های مختلف شلوار جین، ممکن است خرید کمی برایتان سخت و دشوار باشد. با این حال، خرید شلوار جین می‌تواند خیلی کار چالش برانگیزی نباشد و به راحتی بتوانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. ابتدا اندازه اندام خود را به درستی مشخص کنید و سپس مشخص کنید که به کدام سبک شلوار جین علاقه دارید. در ادامه ما به شما کمک خواهیم کرد تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

سایز‌های مختلف را امتحان کنید

قبل از خرید شلوار، یک سایز دیگر را نیز امتحان کنید. بعضی از مدل‌های شلوار جین ممکن است بعد از مدتی جا باز کرده و حالت خود را از دست بدهند. همچنین ممکن است یک سایز کوچکتر شلوار، جلوه بهتری داشته باشد و اندام شما را زیباتر نشان دهد. پس هنگامی که احساس کردید یک شلوار جین برای اندام شما مناسب است، عجله نکنید؛ بلکه یک سایز دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

با شلوار مورد نظرتان قدری زمان بگذرانید

اگر در اتاق پرو از یک شلوار جین خوشتان آمد، باز هم قدری صبر کنید. کمی با آن قدم زده و سعی کنید چندین مرتبه بنشینید و بلند شوید. به این طریق کاملا متوجه خواهید شد که این شلوار راحت است یا خیر.

جنس شلوار جین را بررسی کنید

پارچه‌های جین سنگین‌تر، معمولا از مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار هستند. سعی کنید از پارچه‌هایی که طرح جین هستند دوری کرده و جین واقعی خریداری کنید. شلوار‌های جین اصلی، خوش فرم‌تر بوده و دوام و عمر طولانی تری نسبت به دیگر انواع پارچه‌های شلواری دارند.

به قسمت زانو توجه کنید

انواعی از شلوار جین وجود دارد که در قسمت زانو کمی برای شما گشاد خواهد بود؛ این اتفاق معمولا در مورد شلوار‌های جذب رخ می‌دهد. اگر به همچین موردی برخوردید، حتما این مورد را کنار گذاشته و شلوار جین دیگری را انتخاب کنید. چراکه مطمئن باشید این مدل شلوار پس از مدت کوتاهی، در قسمت زانو حالت خود را از دست خواهد داد.

شلوار جین جذب انتخاب کنید اگر...

شلوار جین‌هایی که جذب هستند و کاملا به پا‌های شما می‌چسبند، جذابیت پا‌های شما را بیشتر نشان خواهند داد و فرم اندام شما را به مراتب بهتر خواهند کرد. اگر پا‌های شما بیش از اندازه لاغر هستند، از خرید این مدل شلوار جین خودداری کنید؛ چراکه باعث خواهد شد تا پا‌های شما لاغرتر نیز به نظر برسد. از طرف دیگر، اگر پاهایتان بیش از اندازه چاق و درشت هستند نیز از انتخاب این مدل شلوار دوری کنید تا پا‌های شما چاق‌تر به نظر نرسد.

شلوار جین فاق بلند انتخاب کنید اگر...

اگر می‌خواهید تمرکز را به قسمت منحنی بدن خود جلب کنید، از شلوار جین فاق بلند استفاده کرده و بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید. شلوار جین فاق بلندی را انتخاب کنید که دور کمر آن دقیقا مناسب اندام شما باشد؛ چرا که اگر قدری برای شما گشاد باشند، فرم بدی خواهند داشت و اگر هم تنگ باشند، ممکن است باعث شود شکم شما بزرگتر به نظر برسد.

شلوار جین راسته انتخاب کنید اگر...

اگر به دنبال یک مدل شلوار جین همه پسند و مناسب برای اکثر موقعیت‌ها هستید، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. شلوار جین‌های راسته خصوصا برای افرادی که پا‌های خیلی لاغری دارند مناسب بوده و فرم پا‌های آن‌ها را بهتر و زیباتر نشان خواهد داد. این نوع شلوار‌ها انواع مختلفی دارند که شلوار مام استایل را نیز می‌توان در این دسته جای داد. شلوار مام استایل نوعی شلوار راسته فاق بلند است که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

خرید شلوار جین و ست کردن آیتم‌های مختلف با آن

در ادامه این مقاله چند مدل شلوار جین مختلف برایتان گلچین کرده ایم که به دو بخش زنانه و مردانه تفکیک شده اند. در نهایت نیز به راحتی می‌توانید مدل مورد علاقه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

شلوار جین گلدوزی شده

گلدوزی روی این شلوار، باعث شده تا این مدل شلوار کمی متفاوت شود. رنگ این شلوار تیره بوده و سنگشور روی آن، باعث شده تا از سادگی خارج شود. فاق آن متوسط بوده و فرم کلی آن جذب و تنگ است. این شلوار جین را می‌توانید هم با شومیز‌های نسبتا مجلسی و هم تی‌شرت‌های شیک و ساده ست کنید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با این شلوار جین ست کنید، سفید، قرمز و سبز هستند.

شلوار راسته روشن

این شلوار راسته فاق بلند، یا در واقع مام استایل، با رنگ نسبتا روشن خود و زاپ‌هایی که در قسمت بالایی زانو دارد، فرم خاص و متفاوت و در عین حال کاربردی دارد. در دو طرف شلوار، نوار تزئینی دوخته شده که دقیقا مطابق مد روز است. پیشنهاد می‌کنیم هر بلوزی که با این شلوار جین به تن می‌کنید را داخل شلوار قرار دهید تا جلوه آن را از بین نبرید.

شلوار راسته نگین دار

این مدل شلوار جین راسته، قدی تا مچ پا داشته و فاق آن متوسط است. یکی از نکات مثبت این مدل شلوار، رنگ آن است که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است. جلوی آن چند زاپ و چند نگین کار شده که همین ویژگی، این شلوار را خاص کرده و باعث شده تا هم برای استایل روزمره و هم برای مهمانی مناسب باشد. فرم این شلوار نسبتا جذب است.


شلوار جین مشکی

اگر از طرفداران شلوار جین‌های تیره هستید، این مدل مناسب شما خواهد بود. این مدل شلوار جذب از طرفین حاشیه ریش ریش داشته و از این رو برای مهمانی‌ها و مجالس کاملا مناسب خواهد بود. فاق آن نیز نسبتا بلند است و از این رو می‌توانید بلواز خود را داخل آن قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ شلوار را با بلوز‌های رنگ روشن ست کنید.

شلوار جین زانو زاپ دار

زاپ شلوار در قسمت زانو، چندین سال است که مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرم این شلوار مام فیت است؛ به این معنا که فاق آن بلند بوده و فرم قسمت بالایی آن کمی آزادتر بوده و در قسمت پایینی، حالت جذب تری دارد. رنگ آن کاملا متوسط و متعادل بوده و هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی و مجالس کاملا مناسب خواهد بود.

شلوار جین مردانه راسته

این مدل شلوار جین، گزینه‌ای است که تقریبا تمام آقایان به آن نیاز خواهند داشت. این شلوار با تی شرت‌های رنگ‌های مختلف، خصوصا سفید به خوبی همخوانی خواهد داشت. سنگشور‌های تمیز و به اندازه این شلوار باعث شده تا به بهترین و شیک‌ترین شکل ممکن به نظر برسد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این مدل، می‌توان به رنگ نه خیلی تیره و نه خیلی روشن این شلوار اشاره کرد.

شلوار جین راسته روشن

این مدل شلوار جین راسته، با رنگ روشنی که دارد برای استفاده روزمره و همچنین دورهمی‌های دوستانه کاملا مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم این شلوار جین را با تی شرت‌های رنگ تیره مثل سرمه‌ای و مشکی پوشیده و کتانی‌های خود را نیز به همین رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

شلوار جین مردانه مشکی

این گزینه برای آقایانی که علاقه‌ای به پوشیدن شلوار جین‌های آبی ندارند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. این شلوار جین را با هر رنگ لباس یا بهتر است بگوییم تی شرتی که می‌خواهید، به راحتی ست کنید. این شلوار جین تا حدودی کشی بوده و تن خور بسیار جذابی خواهد داشت.

شلوار جین جذب طوسی

این شلوار جین جذب مردانه به رنگ طوسی بوده و زاپ‌هایی در قسمت جلویی خود دارد. این شلوار در دسته شلوار‌های رنگ روشن قرار گرفته و از این رو می‌توانند با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های تی شرت و کتانی، از رنگ‌های تیره‌تر مثل مشکی و طوسی تیره و یا سرمه‌ای گرفته تا رنگ‌های روشن و حتی جیغ ست شوند./برترین‌ها
ارسال نظرات
موضوعات روز