جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به فروشندگان، مشتریان، مصرف‌کنندگان وفادار محصولات خود روشنگری کرد.
کد خبر: ۳۹۹۷۴
تیتر20- مشروح این اطلاعیه در ادامه می‌آید:

«سخنی با فروشندگان ، مشتریان و مصرف کنندگان محترم و وفادار محصولات پگاه

به اطلاع مردم عزیز و مصرف کنندگان گرامی محصولات پگاه می‌رساند صنایع شیر ایران پگاه توجه به کیفیت را مهمترین رسالت و استراتژی خود دانسته و تمام تلاش مجموعه را در این زمینه به کار می گیرد. به نحوی که علاوه بر رعایت کلیه ضوابط و استانداردهای ملی و بین‌المللی‌، استاندارد سختگیرانه داخلی برای کنترل محصولات خود دارد و شرکت های تحت پوشش را بطور دائم ارزیابی می نماید. لذا با افتخار اعلام می‌دارد علاوه بر اخذ ۶۵ نشان ایمنی و سلامت از وزارت بهداشت ، شرکت های پگاه موفق گردیدند پس از بازرسی های متعدد توسط سازمان ملی استاندارد و ادارات نظارت بر مواد غذایی از خطوط تولید و از محصولات موجود در بازار ، به عنوان شرکت های برتر و نمونه کیفی کشوری و استانی انتخاب شوند.
فیلمی اخیرا از سوی یک شهروند محترم در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از وجود کپک در پنیر یواف پگاه لرستان می باشد. به اطلاع میرساند تولید پنیر یواف با استفاده از بالاترین تکنولوژی دنیا به نام اولترا فیلتریشن ( UF) صورت می پذیرد و در کلیه مراحل اعم از دریافت شیر خام و مراحل تولید و انبارداری ، محصولات توسط واحد های آزمایشگاه و کیفیت بررسی و پس از طی مراحل قرنطینه گذاری ، تایید و به بازار عرضه می گردد. کپک در لیوان های پنیر ناشی از وجود سوراخ های ریز و یا پارگی فویل آن در اثر حمل و نقل و جابجایی در فروشگاه ها ممکن است صورت پذیرد و از آن جا که محصولات پگاه عاری از هرگونه مواد نگهدارنده می باشد فویل آسیب دیده موجب ورود هوا به داخل آن شده و باعث تولید کپک های نقطه ای خواهد شد.
بدنبال پخش فیلم مذکور ، بررسی‌های متعددی از پنیر های یواف و آزمایش نمونه های شاهد صورت پذیرفته که همگی حاکی از سلامت محصول دارد. تاکید می‌نماید کلیه محصولات توسط سازمانهای نظارتی در سطح کارخانه و بازار بررسی و هیچگونه مشکل کپک زدگی تا کنون گزارش نشده است.
در پایان کلیه مصرف کنندگان و مشتریان گرامی که سوال یا ابهامی داشته باشند می توانند با هماهنگی قبلی از خطوط شرکت های پگاه بازدید و از نزدیک از فرایند تولید آشنا شوند. همچنین این شرکت آماده دریافت هرگونه شکایت ، انتقاد و پیشنهاد بوده و مردم عزیز می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۰۴۷ تماس داشته و مسائل خود را طرح نمایند. »

روابط عمومی و امور بین الملل

شرکت صنایع شیر ایران پگاه
ارسال نظرات
موضوعات روز