سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
«یوروشاپ» به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری دنیا در زمینه خرده‌فروشی با جلوه شکوهمندش در ادوار اخیر، چشم بخش اقتصادی دنیا را به خودش خیره کرده است.
کد خبر: ۴۰۰۴۸
تیتر20- حالا در آستانه برگزاری بیستمین دوره که از روزهای 16 تا 20 فوریه 2020 (27 بهمن تا اول اسفند) در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود، توجه صنعت خرده‌فروشی به رویدادهای پیش از شروع این نمایشگاه است.

در این رویداد بزرگ، صاحبان صنعت خرده‌فروشی گرد هم جمع می‌شوند تا آخرین تحولات یکی از سودآورترین صنایع دنیا را بررسی کنند و در خلال کنفرانس‌ها به بحث، تبادل نظر و یادگیری در مورد جدیدترین فناوری‌های خرده‌فروشی می‌پردازند.

یوروشاپ، میانبر رسیدن به مقصد دلخواه

جهان خرده‌فروشی سیر تکاملی بسیار سریعی دارد و یوروشاپ با همایش‌های سالانه یکی از بهترین میانبرها برای تطابق صاحبان صنعت خرده‌فروشی با علوم روز و نوین است. در واقع هدف یوروشاپ ایجاد یک شبکه منظم ارتباطی بین خرده‌فروشان با برندهای صنعت خرده‌فروشی است. در تمام سال‌های برگزاری همایش‌های قبلی، یوروشاپ در چهار بخش جداگانه فعالیت کرده است؛ یورواکسپو، یوروسل، یوروکانسپت و یورو سی‌آی‌اس. از سال 2017 برگزارکنندگان یوروشاپ تصمیم به تغییر شکل برگزاری گرفتند و نمایشگاه سر و شکل امروزی خودش با مفهوم کلی خرده‌فروشی را یافت. یکی دیگر از تغییرات شکل‌گرفته از آن سال، تبدیل شدن  چهار بخش مورد اشاره به هفت بخش بود. با این شیوه، مباحث کلان قبلی، جزئی‌تر مورد بررسی قرار گرفت و نمایشگاه شکل خلاقانه‌تری به خود گرفت. یکی از اهداف یوروشاپ ایجاد انطباق بین مبحث معماری و چیدمان با سبک فروش و میزان سودآوری است؛ کاری که در طول سال‌ها برگزاری مراسم به خوبی انجام شده و نوعی ادغام جذاب دراین‌‌باره شکل گرفته است. هفت بخش اصلی نمایشگاه، نمایشگاه‌ها و رویدادها، تکنولوژی، بازار خرده‌فروشی، فضاسازی، بازاریابی مجازی، مدیریت انرژی و طراحی و معماری نام دارند و در هر بخش، موضوعات به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و بخش دیگری به نام سرویس غذایی هم برای اولین‌بار در یوروشاپ 2020 به بحث گذاشته می‌شود. در یوروشاپ 2020 بهترین فرصت جهت تعامل بین صاحبان صنایع مختلف خرده‌فروشی و متخصصان حوزه‌های متفاوت این صنعت به وجود می‌آید. در واقع دوسلدورف در سال آینده میلادی درحالی درهایش را به روی بیستمین دوره یوروشاپ باز می‌کند که در سال 1966 و زمان برگزاری اولین دوره مراسم، شرایطی کاملا متفات از اکنون داشت و حالا با گذشت 54 سال و 19 دوره مراسم به لطف برپایی و تجهیز بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری دنیا، شکوهش را به رخ می‌کشد. اولین دوره یوروشاپ طی روزهای 11 تا 15 ژوئن در نمایشگاه «مس دوسلدورف» انجام شد و 331 شرکت از جمله 55 شرکت خارجی در مراسم حضور داشتند. برای نمایشگاه بعدی فضایی به وسعت 17 هزار و 193 مترمربع در نظر گرفته شد و 28 هزار و 762 بازدیدکننده با مباحثی مانند «داروخانه‌های نوین»، «اغذیه سرد»، «بازاریابی در آینده» و «تکنیک فروش در صنعت خیاطی روز» آشنا شدند. حالا پس از گذشت دهه‌ها از آن روزها، یوروشاپ 2020 شما را به حضور در یک رویداد هیجان‌انگیز دعوت می‌کند؛ وقتی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین نمایشگاه تجاری و خرده‌فروشی دنیا در آلمان آغاز می‌شود!/تجارت طلایی
ارسال نظرات
موضوعات روز