پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
اگر دوست دارید یک میز تلویزیون چوبی جدید بخرید که نمای تلویزیون‌های LCD یا LED منزل‌تان را تکمیل کند؛ باید بدانید که در عصر مدرن امروز، خبری از آن میزهای بزرگ پر جزئیات نیست.
کد خبر: ۴۰۰۵۱
تیتر20- طراحان دکوراسیون و لوازم چوبی، مدل‌های ساده‌ای را با چوب برای مشتری حاضر می‌کنند تا با سادگی و ظرافت تلویزیون‌های جدید هماهنگی داشته باشد. در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا باید میز تلویزیون چوبی بخرید؟ سراغ MDF نروید و اگر برای تلویزیون‌تان یک میز چوبی خریدید؛ چطور سایر اثاثیه منزل را با آن ست کنید.

مدل میز تلویزیون چوبی جدید، رقیب سرسخت MDF

حتما دیده‌اید که چطور اثاثیه منزل با جنس MDF بازار و خانه‌های مردم را پر کرده است اما نجارها و طراحان داخلی در صورتی که مشتری‌شان بودجه کافی داشته باشد، همیشه به او لوازم چوبی را پیشنهاد می‌دهند؛ زیرا:

    چوب، جان دارد: با لوازم چوبی است که می‌توانید به منزل‌تان جان و شخصیت ببخشید.
    دکوراسیون انحصاری: می‌توانید طرحی از دکوراسیون انحصاری برای خود داشته باشید؛ نه آن‌چیزی که در همه خانه‌ها می‌بینید.
    دوام بالا: لوازم چوبی سال‌ها برای شما ماندگاری دارند اما MDF بعد از چند سال خراب می‌شود.
    چوب سرمایه است: لوازم چوبی بعد از چند دهه هم‌چنان قیمت دارند؛ سری به سمساری‌ها بزنید و ببینید میزها و صندلی‌های چوبی کهنه با چه قیمتی به فروش می‌رسند.

این حقایق در مورد میز تلویزیون چوبی هم صادق است.

مدلهای میز تلویزیون چوبی جدید برای آپارتمان‌های مدرن

اگر همین چند مزیت لوازم چوبی که برای‌تان بر شمردیم شما را برای خرید میز تلویزیون چوبی مجاب نکرده، بهتر است نگاهی که به مدلهای میزتلویزیون چوبی جدید و زیبایی که در ادامه برای‌تان آورده‌ایم، نگاهی بیاندازید. تمامی این میزهای چوبی از لوازم آپارتمان‌های مدرن و امروزی هستند.

میز تلویزیون چوبی دیواری

یکی از جدیدترین مدلهای میز تلویزیون چوبی که امروز بازار اثاثیه منزل را پر کرده، میز تلویزیون چوبی دیواری است که فرق چندانی با میزهای قدیمی ندارد تنها به‌جای این‌که با پایه روی زمین قرار بگیرد؛ نصاب شرکت سازنده میز تلویزیون دیواری آن را برای‌تان به دیوار نصب می‌کند.

چطور نصبش کنیم؟

    ارتفاع و محلی که می‌خواهید میز تلویزیون چوبی روی دیوار قرار بگیرد را مشخص کنید.
    با یک مداد، سوراخ‌های فیش‌های تلویزیون را روی دیوار مشخص کنید.
    گوشه‌های میز تلویزیون چوبی را در محل نصب علامت بزنید.
    محل نصب براکت‌ها یا پایه‌های دیواری را مشخص کنید.
    در محل‌های مشخص شده برای براکت توسط مته دریل، سوراخ مناسب ایجاد کنید.
    با کمک شخصی دیگری میز تلویزیون دیواری را در محل مناسب پیچ کنید.


میز زیر تلویزیون چوبی با پایه فلزی

البته قرار نیست تمام میز تلویزیون چوبی های دنیا به دیوار نصب شوند. این روزها خیلی از مدل‌های میز زیر تلویزیون چوبی با پایه فلزی، به عنوان مدل‌های پرفروش شرکت‌های سازنده لوازم چوبی شناخته شده‌اند.

میز تلویزیون چوبی مدرن با پایه فلزی

یکی از مدل‌های پرطرف‌دار میز تلویزیون چوبی که کارشناسان طراحی داخلی و دکوراسیون به تعداد بالا برای صاحبان پروژه سفارش می‌دهند؛ این مدل‌های مدرن با پایه فلزی است که دیوار تلویزیون را از آن حالت سینما گونه که پر از حس و حال اتاق فرمان شبکه‌های تلویزیونی است، جدا می‌کند و دکوراسیون این بخش خانه را به گرمای سایر نقاط خانه پیوند می‌زند. می‌توانید کلی لوازم دکوری زیبا روی این میز تلویزیون چوبی مدرن بچینید و با دیدن آن کلی انرژی مثت بگیرید.

میز تلویزیون چوبی سفید

در منازلی که سبک دکوراسیون مدرن را برای اثاثیه خود خود انتخاب کرده‌اند و تلویزیون هم  مشکی است می‌توان تضاد زیبایی را بین میز تلویزیون چوبی و خود تلویزیون برقرار کرد. خصوصا اگر تلویزیون‌تان خیلی جدید است و دوست دارید در دکوراسیون خانه آن را به رخ بکشید. این میز برای شما انتخاب خوبی است.

میز تلویزیون چوبی قهوه ای

خیلی از افرادی که شخصیت درون‌گرا دارند و برای خواندن کتاب آباژور و شمع روشن می‌کنند و در کل سبک و سیاق کلاسیک را دوست دارند، از رنگ قهوه‌ای چوب آرامش وصف ناپذیری دریافت می‌کنند؛ اگر شما هم از این افراد هستید، توصیه می‌کنیم این میز تلویزیون چوبی قهوه‌ای را خوب نگاه کنید و اگر دوستش دارید، برای خانه‌تان سفارشش دهید. حسن این میز تلویزیون، کشوهای جادارش است که به منزل‌تان نظم هم می‌‌بخشد.

میز تلویزیون چوبی شیک برای سخت‌‌پسندها

بسیاری از خانم‌های منظم خانه‌دار دوست دارند اگر قرار است یک میز تلویزیون چوبی گوشه‌ای از فضای منزل‌شان را اشغال کند، این میز، نه تنها لوازم صوتی – تصویری خانه را در خود جای می‌دهد، بلکه به دکوراسیون خانه وزن هم بدهد. یعنی حالا که زیبایی چوب طبیعی به خانه آمده؛ این میز چوبی باید بسیار خوش‌تراش باشد. مثلا هنر اهالی فن وود کرافت را در تصویر زیر ببینید. میز تلویزیون چوبی این منزل، حس سبکی به شما نمی‌دهد در عوض با دیدن این میز تلویزیون چوبی جادار، با خودتان فکر می‌کنید، چه اشیای گران‌بهایی‌ داخل این میز جا گرفته است؟ این تاثیر، بیان‌گر همان جان و وزنی‌ است که اثاثیه چوبی به منزل شما هدیه می‌دهند.

میز تلویزیون چوبی دست‌ ساز

در صورتی که در بودجه خرید میز تلویزیون چوبی محدودیتی نداشته باشید، می‌توانید به طراحان لوازم چوبی انواع مدل‌هایی که ظرافت‌های چشم‌گیری دارند را سفارش دهید تا زیبایی دکوراسیون منزل‌تان، مانند آنچه در قصرها می‌بینید، شود. میز تلویزیون چوبی دست‌ ساز، شاید در وهله اول گران به نظر برسد اما همان‌طور که گفتیم، اثاثیه چوبی باکیفیت به مرور زمان و با نگهداری صحیح، قیمت‌ خود را حفظ می‌کنند و برای نسل بعد از شما سرمایه می‌شوند.

میز تلویزیون چوبی کلاسیک به سبک مستانه و شهرزاد

کمتر کسی می‌تواند بگوید سریال شهرزاد یا کیف انگلیسی را ندیده یا شیفته شخصیت شهرزاد یا مستانه نشده است. آن منش جلوتر از زمان در دورانی که مغزها مدرن فکر می‌کردند، خانم‌های جوان خوش‌لباس و متینی که فقط دنبال بچه‌داری نبودند و از هم‌نوع‌ها و هم‌جنس‌های‌شان بیشتر می‌فهمیدند؛ بی‌شک اگر در آن زمان تلویزیون‌هایی با تکنولوژی پیش‌رفته امروزی بود، چنین میزهایی برای آنها ساخته می‌شد. تلویزیون مدرن‌تان را روی میز تلویزیون چوبی کلاسیک قرار دهید و با خودتان قرار بگذارید، به جای فیلم‌ها و سریال‌های بی‌ارزش، کلاسیک‌های آموزنده را تماشا کنید؛ شاید شما هم مثل شهرزاد و مستانه، قهرمان یک داستان ویژه شدید!

میز تلویزیون چوبی سنتی

اگر متولد دهه 60 به قبل باشید آن جعبه‌های جادویی چوبی، یعنی تلویزیون‌های قدیمی را یادتان هست که قاب دورشان چوبی بود و هر کس دوست داشت یک میز تلویزیون چوبی سنتی زیبا هم برایش سفارش دهد. کلا چنین دکوراسیونی در منازل طبقات اجتماعی متوسط به بالا به چشم می‌خورد. اگر حال‌و‌هوای نوستالژی را دوست دارید می توانید از چنین میزهای تلویزیون چوبی‌ پرخاطره‌ای برای منزل این روزهای خود سفارش دهید.

میز تلویزیون چوبی سلطنتی

این مدل میز تلویزیون چوبی بیشتر برای خانه‌های ویلایی دوبلکس و تریبلکسی توصیه می‌‌شود که تم کلاسیک و سلطنتی را برای دکوراسیون داخلی خود برگزیده‌اند. اگر در آپارتمان یا شهرهای شلوغ زندگی می‌کنید، میز تلویزیون چوبی سلطنتی را می‌توانید بخرید، پول زیادی هم باید بپردازید اما اگر بعد از چند ماه از آن خسته و پشیمان شدید، به ما غر نزنید؛ زیرا ما خریدن این مدل را توصیه نمی‌کنیم.

میز تلویزیون چوبی طلایی،چنگی به دل نمی‌زند

اگر نظر کارشناسی ما را می‌پرسید، باید بگوییم، که چنین طرح‌های پر جزئیاتی بیشتر برای قصر شیخ‌های عربستان صعودی مناسب است نه یک آپارتمان کوچک شهری؛ حتی اگر دوبلکس یا پنت هاوسی 300-400 متری باشد. به هر حال اگر چنین سبکی را می‌پسندید باید در زمینه انتخاب اجزای دکوراسیون داخلی حتما با یک طراح داخلی مشورت کنید تا بتوانید المان‌های صحیحی را کنار هم بچینید.

توصیه ما چیست؟

دنیای مدرن امروز و زندگی پیچیده شهری، مدل‌های میز تلویزیون چوبی ساده و مدرن را در صدر فروش، شرکت‌های سازنده لوازم چوبی قرار داده است. اگر طرف‌دار تم طلایی هستید، برای تلویزیون‌تان میز چوبی چند تکه‌ای با چوب روشن مایل به طلایی سفارش دهید. این میز نه تنها طیف طلایی دارد بلکه:

    هارمونی خود را با سایر اجزای دکوراسیون این خانه حفظ کرده است
    هم‌چنین کلی طبقه و محفظه برای جا دادن اشیای دکوری و لوازم به‌درد بخورتان دارد.

اگر هم دوست دارید میز‌ تلویزیون چوبی کمی کلاسیک‌تری داشته باشید، هم از طراح بخواهید از سبک مدرن آن کمی بکاهد اما شما را به زمان شاهزاده سلیمان و لوئی شانزدهم نبرد. طرحی ساده اما یادآور کلاسیک‌های فراموش‌نشدنی سده 1900 .

خرید میز تلویزیون چوبی مثل حرفه‌ای‌ها

هنگام خرید میز تلویزیون چوبی مثل حرفه‌ای رفتار کنید. اگر دنبال جنس ارزان هستید، باید بگوییم MDF انتخاب مناسب‌تری برای شماست اما احتمال این‌که روکش آن بعد از مدتی باد کند یا بلند شود، خیلی زیاد است. در عوض اگر به دنبال خریدی باصرفه و عاقلانه هستید، مستقیم جایی بروید که به شما میز تلویزیون چوبی می‌فروشند.

 قیمت میز تلویزیون چوبی خیلی گران در می‌آید؟

پاسخ این سوال منفی است. البته، بله چوب انواع و اقسام گران دارد و هرچه از چوب درختان مرغوب‌تر در ساخت میز تلویزیون چوبی‌ شما استفاده شود، قیمت میز سفارشی شما بالاتر می‌رود اما دو نکته را در نظر بگیرید:

    مگر میزهایی که در تصاویر بالا دیدید، چند متر چوب نیاز دارند؟ مطمئن باشید، میز تلویزیون چوب زیادی نمی‌بَرَد.
    هر‌چه‌قدر هم هر متر چوب با هر متر MDF، اختلاف قیمت داشته باشد، در دراز مدت برای شما بهتر است زیرا هم دوام بهتری دارد و هم به مرور زمان قیمت‌اش را حفظ می‌کند. اما MDF نه تنها خراب و بلااستفاده می‌شود بلکه اگر خواستید میز تلویزیون‌تان را عوض کنید، کسی آن را به قیمت نمی‌خرد.

به دلیل نوسانات شدید متریال اولیه و چوب، توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از  قیمت‌های میز تلویزیون چوبی آماده یا سفارشی با وود کرافت تماس بگیرید و هر سوالی که درباره قیمت‌ها دارید به طور جزئی بپرسید تا کارشناسان به شما پاسخ مفصل بدهند.

میز تلویزیون ال سی دی چوبی ارزان‌تر معرفی کن

اگر توانسته باشیم شما را قانع کنیم که متریال چوب برای میز تلویزیون مناسب است، واقعا به خود می‌‌بالیم، زیرا مطمئیم از انتخاب‌تان پشیمان نمی‌شوید و میز تلویزیون چوبی برای شما بیشتر کار می‌کند؛ با این حال اگر بودجه محدود‌تری دارید می‌توانید میز تلویزیون ال سی دی چوبی، مطابق تصویر زیر را انتخاب کنید که چوب کم‌تری در آن به کاررفته و طبقه‌های آن برای قرار دادن سایر لوازم صوتی تصویری هم مناسب‌اند.

تولیدی میز تلویزیون چوبی  

این‌که برای خرید میز تلویزیون چوبی واسطه‌ها را دور بزنید؛ خیلی فکر خوبی است. یعنی چی؟ یعنی به جای این‌که به فروشگاه‌های شیکی بروید که لوازم چوبی سازنده‌های مختلف را می‌فروشند، مستقیم نزد تولیدی میز تلویزیون چوبی، بروید و بی‌واسطه خرید کنید. در این صورت حاشیه قیمت گزاف میز تلویزیون‌تان را کم می‌کنید و با قیمتی مناسب، میز تلویزیون چوبی دل‌خواه‌تان را به منزل می‌بر‌ید.

سِت دکوراسیون منزل با میز تلویزیون چوبی

همان‌طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، وقت آن رسیده که به شما ایده‌هایی بدهیم که بتوانید سایر اجزای دکوراسیون منزل‌تان را با میز تلویزیون چوبی‌تان همانگ کنید. مثل تصویر زیر که دیوارها و کنسول چوبی، با میز تلویزیونی که در پس تصویر نمایان است، طیف یکسانی دارند؛ چه از نظر جنس چه از نظر رنگ.

میز تلویزیون چوبی هماهنگ با میز جلو مبلی

اگر برای خانه‌تان میز تلویزیون چوبی خریده‌اید و قصد دارید، تغییرات بزرگ‌تری را در دکوراسیون منزل‌تان به‌وجود آورید؛ می‌توانید مانند تصاویر زیر از تم هماهنگی در میز تلویزیون چوبی و میز جلو مبلی استفاده کنید. این‌طوری به اصطلاح هر گوشه خانه‌تان یک نغمه نمی‌خواند و همه المان‌ها انگار در یک راستا قرار می‌گیرند.

اگر به تجملات مدرن علاقه دارید، این دو تصویر برای‌تان مناسب است. همان‌طور که در تصویر بالایی و پایینی مشاهده می‌کنید مبلمان راحتی امریکایی کرم با رنگ چوب طبیعی روشن میز جلو مبلی هماهنگ هستن؛ اکسسوری‌های دکوری رنگ متضاد و جیغ ندارند و اگر میز تلویزیون چوبی هم در همین حدود رنگ چوبی باشد، تنها یک تلویزیون مدرن کم است که چشم‌ها را خیره کند.

در صورتی‌که با طرح‌های نامتعارف‌تر در طراحی دکوراسیون داخلی میان خوبی دارید می‌توانید میز جلومبلی چوبی گرد انتخاب کنید و هال منزل‌تان چهارگوش است؛ آن را میان مبل‌ها قرار دهید، و با یک میز تلویزیون چوبی دیواری، دکوراسیون تم چوب خود را تکمیل کنید. همچنین می‌توان از طرح‌های چهارگوش یا روستیک هم در یک خانه چوبی به کار برد؛ این کاملا بستگی به سلیقه شما و میز تلویزیون چوبی انتخابی‌تان دارد.

قفسه هماهنگ با میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی را چه برای اتاق خواب بگیرید، چه تی وی روم یا هال خانه؛ حتما در نزدیکی آن به یک قفسه لباس، دکور یا کتاب نیاز دارید؛ چه بهتر که تم میز تلویزیون‌تان را به قفسه مورد نظر هم برسانید. قفسه چوبی و فلزی می‌تواند از چند طبقه ساده تشکیل شده یا کشو و محفظه‌های مختلف برای نگهداری از اشیای مختلف داشته باشد.

میز تلویزیون چوبی هم‌رنگ مبل و میز ناهار خوری خانه

اگر از دنبال‌ کنندگان تورهای خانه‌گردی چیدانه باشید، حتما می‌بینید که تصاویر منازلی که چیدانه طراحی داخلی و دکوراسیون آنها را بررسی می‌کند فرقی اساسی با پیج‌های اینستاگرامی که خانه تازه عروس‌ها را نشان می‌دهد، دارند. در این تصاویر تمامی اجزا و  المان‌ها  با هم هماهنگی دارند. مثلا برای انتخاب تم چوبی که بهانه‌اش میز تلویزیون چوبی بود، به تصاویر میز ناهار چوبی، کنسول و بوفه که در ادامه آمده‌اند، دقت کنید که چقدر با هم سازگاری دارند.


لوازم چوب خانه را شبیه جنگل نمی‌کند:مثلا در تصویر بالا شما یک تم آبی تیره خنثی در خانه می‌بینید و کف و اثاثیه چوبی مکمل آبی هستند. این شلف چوبی و فلزی نه تنها جایی برای چیدن لوازم است بلکه ناهار خوری را از هال جدا کرده و چون طرح چوب میزناهار خوری و طبقه‌های قفسه هم‌رنگ‌اند، خانه پر از مرز و کوچک نشده است. یک میز تلویزیون چوبی ساده که با رنگ قفسه، چوب مبل و میز ناهار خوری هماهنگ باشد، این دکوراسیون را کامل می‌کند.

می‌توانید یک نوع از بوفه‌های زیر را برای گوشه هال خود انتخاب کنید و مثلا روی دو دیوار روبه‌رو یا دیوار متقاطع میز تلویزیون چوبی را قرار دهید. یادتاتن باشد کنسول‌های تک طبقه با پایه فلزی برای جلوی در یا راهرو مناسب هستند./چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز