جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با قید دو فوریت پیشنهاد دادند که در اسرع وقت یادمانی برای جان باختگان پرواز اوکراین در تهران ایجاد شود.
کد خبر: ۴۰۰۹۰
تیتر20- محسن هاشمی در جریان جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که طرحی با قید دو فوریت از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد شده و 18 امضاء دارد، گفت: در این طرح پیشنهاد شده که یادمان جان باختگان هواپیمایی مسافربری اوکراین ایجاد و نصب شود و از پیشنهاد دهنده این طرح می‌خواهیم توضیحاتی را ارائه کند.

احمد مسجد جامعی در تشریح این طرح گفت: حادثه هواپیمایی مسافربری اوکراین حادثه بسیار تلخی بود و متاسفانه دروغ بزرگی هم گفته شد به گونه ای که حتی رسانه‌ها زیر سوال رفتند و همه افکار عمومی بهت زده شدند.

وی با بیان این که حق حیات و امنیت روانی برخی‌ها دچار خدشه شده است، تصریح کرد: تیتر امروز رسانه‌ها را نگاه کنید و ببینید که همه تیترها حول و حوش دروغ بزرگی است که گفته شده و ما باید به عنوان نماینده مردم شهر تهران ضمن همدردی و همراهی با افکار عمومی که به شدت هم جریحه دار شده، اقدامی انجام دهیم.

مسجدجامعی با بیان این که این اقدام باید الان انجام گیرد نه بعدا گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر  که در جلسه امروز حضور داشتند این طرح را امضا کردند و به نظرم از همین امروز باید تبلیغات شهری شهرداری نیز آغاز شود.

وی با بیان این که شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نماینده شهروندانی که آسیب دیدند نباید دست روی دست بگذارد گفت: شهرداری نیز باید واردعمل شود نه این که کنار بگذارد چرا که ما مدعی هستیم که کف خیابانیم و با مردم هستیم و این با مردم بودن باید جلوه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، نهایتا طرح ایجاد یادمانی برای جان باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین به تصویب رسید.

بعد از تصویب کلیات این طرح مسجد جامعی به بیان پیشنهادات پرداخت و گفت: سه پیشنهاد در قالب این طرح پیشنهاد شده است  که براساس آن شهرداری باید تبلیغات مناسب برای گرامیداشت جان باختگان را آغاز کند و همچنین مکانی برای یادمان جان باختگان تا یک هفته آینده معرفی شود و همچنین کار هجمی شایسته برای یادبود این اتفاق ساخته شود و حتما از نمادهای کشورهای دیگر که در این حادثه آسیب دیدند نیز در این کار هجمی وجود داشته باشد و همچنین عضو شورا به عنوان عضو ناظر بر این مسائل نظارت کند.

به گزارش ایسنا، اعضای شواری اسلامی شهر تهران ضمن رأی دادن به جزئیات و سه پیشنهاد مطرح شده، احمد مسجد جامعی را به عنوان نماینده شورا انتخاب کردند./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز