سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
ناصر محمدخانی معتقد است حضور استوکس و اوساگونا در پرسپولیس باعث تلاش و رقابت مهاجمان سرخپوش و افزایش کیفیت فنی آنها می شود.
کد خبر: ۴۰۳۰۶
تیتر20- اسطوره تکرار نشدنی پرسپولیس همچنین درباره سرمربی جدید سرخپوشان پیش بینی کرد:"یحیی گل محمدی دوباره پرسپولیس را قهرمان خواهد کرد.”

ناصر محمدخانی مهاجم سابق پرسپولیس به تصمیم اتخاذ شده از سوی ‌ای‌اف‌سی به شدت معترض است و می‌گوید:واقعاً از زمانی که این موضوع را شنیدم خیلی ناراحت شدم.تعجب می‌کنم چرا ای‌اف‌سی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.کشور ما امنیت دارد و حتی سابقه برگزاری فینال آسیا را در ورزشگاه آزادی و میزبانی مسابقات متعدد دیگر را داریم، بنا‌ بر این محرومیت ما از میزبانی اجحافی آشکار در حق تیم‌های ایرانی است. تیم‌های ما تماشاگر دارند و این محرومیت شوک بسیار بدی را به نمایندگان کشورمان و هواداران تیم‌های‌مان وارد می‌سازد.

    تیم‌ها با هزار سختی و انجام بازی‌های پر‌قدرت قهرمان شدند یا سهمیه کسب کردند، بنا بر این ‌ای‌اف‌سی نباید به راحتی حق میزبانی نمایندگان کشورمان را بخورد. متأسفانه ما در آسیا کرسی پر قدرتی نداریم و همین کمبود بزرگ موجب می‌شود که تصمیمات غلط به زور به ما تحمیل شود‌. باید باشگاه‌ها و فدراسیون خیلی قدرتمندانه با مشکل اخیر برخورد کنند و با اعتراض شدید و پیگیری موضوع از طریق حقوقی و بقیه موارد به هر شکل ممکن با حق‌خوری آشکار مقابله کنند. متأسفانه بعد از چند سال بازی در کشور ثالث این بار هم می‌خواهند ما را به شرایط قبل برگردانند اما ما نباید زیر حرف زور ‌ای‌اف‌سی برویم و از حق فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

محمدخانی در‌خصوص دو بازیکن جدیدی که پرسپولیس در خط حمله به خدمت گرفته می‌گوید:« استوکس و اوساگونا مهاجمان خوبی هستند اما در مورد این دو بازیکن باید همه مسائل را در نظر بگیریم‌. استوکس در ایران و تیم تراکتور بازی‌های خوبی را انجام داد و حتی در آن مقطع در کورس آقای گلی هم قرار گرفت اما این نکته خیلی مهم است که استوکس بعد از جدایی از تراکتور به لحاظ تمرینی و بازی در چه شرایطی قرار داشته است، به هر حال من امیدوارم باشگاه همه موارد را در جذب بازیکنان جدید در نظر گرفته باشد.

    حضور این دو بازیکن رقابت را در خط حمله پرسپولیس زیاد می‌سازد و موجب تلاش و رقابت و در نتیجه کیفیت فنی بالاتر مهاجمان پرسپولیس می‌شود‌. قبلاً علیپور در خط حمله پرسپولیس تنها بود به همین دلیل شاهد بودیم که پرسپولیس در امر گلزنی آمار خوبی نداشت اما حالا با توجه به حضور سه مهاجم خوب و یکی دو بازیکن جوان حتماً می‌توان تیم‌ها را تحت فشار قرار داد و شرایط تیم را ایده‌آل ساخت.»

محمدخانی مثل بقیه پیشکسوتان نظر مثبتی درباره گل‌محمدی دارد:«‌‌ یحیی مربی تحصیلکرده، آرام و با‌شخصیت است. مربی‌ای که به نظرم اگر حاشیه‌ای برای تیمش به وجود نیاید حتماً می‌تواند راه دو مربی قبلی را در پرسپولیس ادامه دهد‌. بازیکنان همان بازیکنان سال قبل هستند به همین دلیل با اضافه شدن چند بازیکن تهاجمی حتماً می‌توان شرایط فنی پرسپولیس را ارتقا و تیم را دوباره قهرمان ساخت، کاری که با درایت یحیی و سابقه موفق چند ساله‌اش در فوتبال ایران اصلاً انتظار زیادی از مربی جدید پرسپولیس نیست‌.»/ایران ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز