سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
شما کمتر تیمی را در دنیا پیدا می‌کنید که سه بازی‌اش در سه جام مختلف در عرض یک ماه به تعویق افتاده باشد، اما این اتفاق برای استقلال رخ داد.
کد خبر: ۴۰۴۳۸
تیتر20- ابتدا بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی لغو شد، سپس نوبت به لغو بازی استقلال و فولاد در لیگ رسید و دیروز هم که قرار بود بازی با الکویت در تهران برگزار شود و نشد.

عجیب‌تر از همه این‌ها اینکه بازیکنان استقلال نه تاریخ بازی بعدی خود را می‌دانند و نه اینکه ابتدا قرار است در کدام تورنمنت به میدان بروند.

طبق برنامه قبلی قرار بود استقلال ابتدا با فولاد و سپس با نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در لیگ بازی کند، اما تا این لحظه هیچ چیز مشخص نیست و بازی در پلی‌آف آسیا با الکویت هم که روی هواست.

پرسپولیس حداقل می‌داند تا ۲۲ بهمن در آسیا بازی ندارد و اولین بازی‌اش در لیگ برتر هم ۶ بهمن (یک‌شنبه آینده) در تهران با تراکتور است، اما استقلا‌ل همین را هم نمی‌داند و به معنای واقعی کلمه بلاتکلیف‌ترین تیم ایران و حتی دنیاست.

از آخرین بازی رسمی استقلا‌ل با ماشین‌سازی هم بیش از یک ماه می‌گذرد و ادامه این روند مسلماً به ضرر آبی‌ها تمام می‌شود.

بازیکنان استقلال حتی مطمئن نیستند که تیم‌شان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند یا نه؟ شاید یکی از دلایل دلخوری فرهاد مجیدی هم همین مسئله باشد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز