سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
کاپیتان اسبق باشگاه استقلال گفت: باید از ارتباطاتی که فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق با دوستان فوتبالی‌شان دارند استفاده کنند و بازی دوستانه برگزار کنند.
کد خبر: ۴۰۴۳۹
تیتر20- مهدی امیرآبادی بر این باور است که کادر فنی تیم استقلال باید فارغ از هر اتفاقی که حول و حوش موضوع میزبانی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال رخ می‌دهد به فکر لیگ برتر باشد.

شرایط این روز‌های استقلال شبیه چیست؟

مهدی امیرآبادی گفت:فکر نمی‌کنم شبیه چیزی باشد. استقلال دورانی را سپری می‌کند که حتماً سال‌ها بعد درباره اش می‌نویسند و حتی شاید برایش برنامه بسازند. این تیم از ابتدای این فصل درگیر مسائلی شد که در کمتر باشگاهی می‌توان شاهدش بود.

جدایی همزمان ۱۵، ۱۶ بازیکن؟

مهدی امیرآبادی گفت:اصلاً سال ۹۸ از روز‌های ابتدایی اش برای استقلال بد شروع شد. همان ضرب‌المثل شد «سالی که نکوست از بهارش پیداست.» از یک باخت بد در مشهد که بخت قهرمانی را از تیم گرفت شروع شد، بعد شفر را با آن شرایط از تیم اخراج کردند، پس از آن چند بازیکن تیم رفتند، حرف از شکایت شفر پیش آمد و یکسری بازیکنان که می‌خواستند بیایند نیامدند. استراماچونی هم لیگ را مثل سه سال قبل بد شروع کرد و تازه کم‌کم داشت همه چیز روی روال می‌افتاد که استرا رفت و خلاصه اینکه بقیه اش را هم همه می‌دانیم و بار‌ها در این مدت درباره اش حرف زده شده است.

میزبانی در کشور ثالث؟

مهدی امیرآبادی گفت:اینکه نوبرش بود. امیدوار هم هستم هر اتفاقی رخ می‌دهد در نهایت به سود استقلال و سه نماینده دیگر کشورمان باشد. ولی حرف من این است که استقلال که نباید معطل AFC بماند. تیم باید دیدار‌های دوستانه‌ای داشته باشد تا بتواند از این شرایط به خوبی عبور کند.

اما مسئولان فنی تیم می‌گویند بلاتکلیف هستند؟

مهدی امیرآبادی گفت:دقیقاً! گاهی این وضعیت به وجود می‌آید. باید از ارتباطاتی که فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق با دوستان فوتبالی‌شان دارند استفاده کنند و بازی دوستانه برگزار کنند. بازیکن از این وضعیت خسته و فرسوده می‌شود. این بدترین وضعیت است. ضمن اینکه فرهاد هم می‌تواند روش بازی با دفاع سه نفره را بهتر در تیمش ببیند و درک کامل‌تری از آن به دست بیاورد.

فارغ از همه این مسائل به نیم‌فصل دوم و موفقیت استقلال امیدی دارید؟

مهدی امیرآبادی گفت:قطعاً دارم؛ نه من بلکه همه استقلالی‌ها امید دارند. فرهاد همان تیمی را در اختیار دارد که تراکتور را در تبریز و سپاهان را در اصفهان کلافه کرده بود. از دوستان نزدیک به تیم شنیدم تیم با روش موفق استراماچونی تمرین می‌کند و این می‌تواند خبر خوبی باشد. فقط باید امیدوار بود سیستم کلی تیم به درستی در طول رقابت‌ها در زمین اجرا شود./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز