جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
حتما می‌توانید حدس بزنید که موضوع این مقاله درباره چیست؟ بله؛ انواع مدل کنسول چوبی. در این مقاله قصد داریم درباره انواع مدل کنسول چوبی حرف بزنیم و در همین راستا به 5 سوال بسیار رایج مخاطبان چیدانه که پیش از این از ما پرسیده‌اند پاسخ دهیم. شاید سوال شما نیز در بین سوالات باشد! پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ضرر نمی‌کنید.
کد خبر: ۴۰۵۷۳
تیتر20- در ادامه خواهید خواند:

    انواع مدل آینه کنسول چوبی
    انواع مدل میز کنسول چوبی
    انواع مدل کنسول چوبی پذیرایی
    انواع مدل کنسول چوبی کوتاه
    انواع مدل کنسول کمدی چوبی

1. انواع مدل آینه کنسول چوبی

سوال شما:

ما تازه ازدواج کردیم و به این فکر افتاده‌ایم تا به جای آینه و شمعدان فلزی و نقره‌ای برای منزل جدیدمان به سراغ انواع مدل آینه کنسول چوبی برویم. چیدانه در این خصوص چه نظری دارد؟ آیا آینه کنسول چوبی می‌تواند جای یک دست آینه و شمعدان را بگیرد و همان زیبایی را داشته باشد؟

پاسخ:

راستش را بخواهید باید به شما بگوییم که شما اولین نفری نیستید که چنین تصمیمی می‌گیرید. امروزه انواع مدلهای کنسول چوبی نسبت به گذشته تنوع بسیار گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و ایده‌های بسیار خلاقانه‌ای برای ساخت آن‌ها به کار برده می‌شود. این مسئله باعث شده تا افراد زیادی مثل شما غرق زیبایی این مدل آینه و کنسول شوند. البته افزایش قیمت‌ها نیز در این تصمیم‌گیری‌ها بی‌تاثیر نیست. بدون شک خرید انواع مدل آینه و کنسول چوبی (تمام چوب) نسبت به آینه کنسول تمام نقره یک خرید اقتصادی‌ می‌باشد. یعنی می‌توانید انواع مدل کنسول چوبی با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مدل‌ها بخرید.

2. انواع مدل میز کنسول چوبی

سوال شما:

ما در دکوراسیون منزلمان از آینه‌های دکوراتیو متعددی استفاده کرده‌ایم. به همین دلیل تمایلی به اضافه شدن یک آینه‌ی دیگر در فضای خانه نداریم. آیا می‌توان انواع مدل میز کنسول چوبی را بدون آینه نیز ست نمود؟ لطفا در این زمینه ما را راهنمایی کنید.

پاسخ چیدانه:

البته که می‌توانید میز کنسول را با چیزی غیر از آینه ست کنید. جالب است بدانید که آینه شاید اولین و ساده‌ترین چیزی‌ست که در کنار کنسول خودنمایی می‌کند. علاوه بر آینه انواع تابلوها و دیوارکوب‌های تزئینی، آباژورها و تندیس‌های زیبا، قاب عکس‌های خانوادگی، گلدان، کتاب، شمع و بسیاری دیگر از عناصر و المان‌های دکوراتیو می‌توانند به کمک شما بیایند تا یک میز کنسول چوبی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

3. انواع مدل کنسول چوبی پذیرایی

سوال شما:

چه مدل کنسول چوبی برای سالن پذیرایی خانه مناسب است؟ تنوع بازار بسیار بالاست و انتخاب از بین انواع مدل کنسول چوبی پذیرایی واقعا سخت است. توجه به کدام یک از نکات طراحی و دکوراسیونی می‌تواند به ما کمک کند؟

پاسخ:

ببینید آن چیزی که بیش از هر چیز باید در هنگام خرید کنسول پذیرایی مورد توجه قرار دهید، در واقع سبک طراحی و دکوراسیون داخلی منزل تان است. برای مثال رایج‌ترین موارد را به صورت کلی عنوان می‌کنیم:

    انواع مدل کنسول چوبی ساده و یا انواع مدل کنسول چوبی سفید برای سبک‌های مینیمال
    انواع مدل کنسول چوبی قهوه ای طلایی و یا انواع مدل کنسول چوبی کلاسیک برای سبک‌های دکوراسیونی کلاسیک
    و همچنین انواع مدل کنسول چوبی مدرن و یا انواع مختلف مدل کنسول چوبی کوچک، کوتاه و بلند با فرم‌های هندسی خاص و خلاقانه برای سبک‌های دکوراسیونی مدرن

در واقع مهم‌ترین مسئله همخوانی و هماهنگی دکوراسیون منزل با وسایل آن است که زیبایی بصری می‌آفریند. پس در هنگام خرید هر یک از انواع میز کنسول چوبی، ابتدا این مسئله را مد نظر قرار داده و در نهایت چیزی را بخرید که عاشقش شده‌اید!
4. انواع مدل کنسول چوبی کوتاه

سوال شما:

انواع مدل کنسول چوبی کوتاه چه کاربردی در دکوراسیون خانه دارند؟ این کنسول‌ها بهتر است که در کدام بخش از دکوراسیون داخلی منزل به کار روند؟

پاسخ:

یکی از انواع مدل کنسول چوبی جدید دقیقا همین مدل‌های کنسول کوتاه هستند که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند. کافی‌ست تا عبارت "عکس مدل کنسول چوبی کوتاه" را در گوگل یا پینترست جستجو کنید و عکس‌های بسیار متنوعی را از این مدل کنسول و کاربرد آن در دکوراسیون ببینید.

به طور کلی از انواع میز کنسول کوتاه نیز مانند مدل‌های بلند آن می‌توانید در هر جای منزل استفاده کنید، اما درست! در واقع این استفاده‌ی درست و اصولی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اگر کمی هوشمندانه و خلاقانه عمل کنید، حتی می‌توانید از یک میز کنسول کوتاه و جذاب به جای میز تلویزیون نیز استفاده کنید. تصویر بالا این مسئله را به خوبی نشان داده است. به تصویر بالا دقت کنید!

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا هویت این وسیله یعنی میز کنسول کوتاه را در منزل‌تان مشخص کنید. آیا قرار است یک کاناپه باشد؟ یا قرار است نقش یک کتابخانه‌ی کوتاه را ایفا کند؟ و یا قرار است جایی برای وسایل دکوراتیو و تزیینی باشد؟ اگر دقیقا بدانید که به دنبال چه چیزی هستید، می‌توانید تشخیص دهید که فضای خالی مورد نظرتان در منزل برای کدام هویت مناسب‌تر است، بهتر است به سراغ چه نوع کنسولی بروید و در نهایت بهترین راه دیزاین این کنسول چیست؟
5. انواع مدل کنسول کمدی چوبی

سوال شما:

خانه‌ی ما فضای چندان بزرگی ندارد که بتوانیم در آن هم کمدی برای قرار گرفتن وسایل قرار دهیم و هم کنسولی که بیشتر جنبه‌ی دکوراتیو داشته باشد. به نظر شما چه چیزی برای دکوراسیون منزل ما مناسب است؟

پاسخ:

شاید بتوان گفت که استفاده از انواع کنسول کمدی چوبی همان چیزی‌ست که باید به دنبالش باشید. در واقع از این طریق هم می‌توانید صاحب یک کمد جمع‌وجور باشید و هم از طراحی خاص یک کنسول بهره‌مند شوید. در تصویر بالا نمونه‌ای از کنسول کمدی چوبی نشان داده شده است.

کلام آخر:

در این مقاله سعی کردیم ت به 5 سوال بسیار رایج مخاطبان چیدانه درباره انواع مدل کنسول چوبی پاسخ دهیم. بدون شک با خواندن این مقاله حالا دیگر نسبت به این مسئله دید بازتری داشته و در نتیجه خرید آگاهانه‌تری خواهید داشت. می‌توانید در ادامه نظرات و تجربیات خود را درباره خرید انواع مدل کنسول چوبی با ما به اشتراک بگذارید./چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز