جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه دلارهای چشمی در قطر گم شده است گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم شاید گم شده باشد.
کد خبر: ۴۰۶۱۸
تیتر20- سعید رمضانی در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران اظهار داشت:

    قرار است تمرینات استقلال در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر پیگیری شود. ان‌شاالله شرایط زمین تمرین مناسب باشد چون به ما گفته اند زمین کیفیت تمرین را دارد.

وی افزود:اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید یکسری امکانات اولیه برای ما فراهم شود. خدا را شکر که بچه‌های با غیرتی داریم که در زمین حریف امکانات خوبی را رقم می‌زنند وگرنه از نظر امکانات نسبت به تیم های قطری خیلی عقب هستیم. بازیکنان استقلال خودشان را سرباز این کشور می‌دانند. ما ۴۸ ساعت قبل از سفر به امارات اصلا خبر نداشتیم قرار است راهی این کشور شویم.

سعید رمضانی ادامه داد:مجموعه خیلی تلاش کرد که تیم به امارات برسد و در نگاه اول سفر تیم و اتفاقاتی که رخ داد این اتفاق یک عملیات غیر ممکن برای سربازان تیم بود. خدا را شکر بچه‌های تیم عملیات غیر ممکن را ممکن کردند و خدا را شکر بازیکنان ما ثابت کردند غیرت ایرانی از همه چیز بالاتر است.

سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال با اشاراه به اینکه چرا لباس مرحوم حجازی را در بازی با الکویت پوشید گفت:من روزی که وارد باشگاه استقلال شدم از همه رخصت گرفتم، حتی از همسر زنده یاد پورحیدری اجازه گرفتم. روزی هم که قرار بود برای اولین بار روی نیمکت بنشینم تصمیم گرفتم به یاد ناصرخان حجازی از او به این شکل رخصت بگیرم.

سعید رمضانی در خصوص فشردگی مسابقات گفت:شرایط سخت است ولی برنامه‌ریزی به این شکل شده است. خوشبختانه تیم یکدستی هستیم و امیدوارم در ادامه بازی ‌ها روند رو رشدمان را ادامه بدهیم.

سعید رمضانی در خصوص رفتاری که با دیاباته در فرودگاه صورت گرفت گفت:مساله خاصی نبود، دیاباته هم آن شخص را بخشید، امیدواریم این مسائل تکرار نشود. ما مردم با فرهنگی هستیم و امیدوارم این مسائل دیگر صورت نگیرد.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکن خارجی گفت:این بازیکن که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و بازی‌های ملی زیادی دارد توسط کادر فنی انتخاب شده و فعلا در حال تست‌های پزشکی است.

سعید رمضانی در خصوص نقض پیاپی بیانیه‌های AFC گفت:ما بدترین شرایط را پشت سر گذاشتیم ولی این اتفاقات و تصمیماتی که توسط AFC گرفته می شود سیاسی است و مدیران کلان کشور باید به این مساله ورود کنند. کاری از دست تیم ما ساخته نیست و مدیریت کلان باید کاری کند که دچار مشکل نشویم.

وی در خصوص اینکه دلارهای چشمی در قطر گم شده است گفت:من از این موضوع اطلاع ندارم شاید گم شده باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:از همه هواداران استقلال تشکر می‌کنم، بازیکنان ما به عشق آنها تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند که لبخند شادی را به لب آنها بیاورند./خبرگزاری فوتبال ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز