جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، مراتب اعتراض خود را به اشتباهات داوری دیدار مقابل تراکتور را با ذکر مواردی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد داوران در دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بهترین عملکرد را داشته باشند و اشتباهات گذشته را شاهد نباشیم.
کد خبر: ۴۰۶۲۰
تیتر20- در پی فرافکنی‌ها باشگاه تراکتورسازی، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مراتب اعتراض خود را به اشتباهات داور در دیدار با تراکتور اعلام داشت. در این باره قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:

    برخی مسوولان تراکتورسازی در حالی که سرمربی این تیم در رفتاری منطقی و حرفه‌ای و اخلاق مدارانه به پرسپولیس و گل محمدی بابت بازی بهتر و برد تبریک گفت و اعلام داشت داوری مشکلی نداشته اتهاماتی را علیه ارکان فوتبال ایران طرح و بار دیگر در حالی که پرسپولیس متضرر شده با واژه هایی چون "دردانه های پایتخت” و جملات و ادعاهایی کاملا کذب مثل "چرا ما باید به رغم سه قهرمانی پرسپولیس قربانی شویم” یا ” در تبریز به پرسپولیس نازک تر از گل نگفتیم” ضمن توجیه ناکامی خود فضا را علیه پرسپولیس سنگین می کنند و مدعی شکایت از داور هم شده اند در حالی که طبق اظهار نظر کارشناسان در چند برنامه تلویزیونی متضرر نشده اند.

در نامه باشگاه پرسپو‌لیس به این موارد از اشتباهات داور به‌ ضرر پرسپولیس اشاره شده است:

۱-عدم اخراج محمدرضا خانزاده به رغم لگد زدن به بیرانوند؛ به گفته کارشناسان این اقدام بازیکن تراکتور حداقل ۳ جلسه محرومیت دارد.

۲-رضا اسدی در حالی در دقیقه ۴۵ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد که پیش از آن و در دقیقه ۲۵ بازی نیز با تکل از پشت خشن روی ترابی، مانع از ضدحمله خطرناک پرسپولیس شد؛ داور درواقع باید در دقیقه ۲۵ به اسدی کارت زرد اول را نشان می داد و در دقیقه ۴۵ این بازیکن را اخراج می کرد که این اتفاق نیفتاد!

۳-علیرضا بیرانوند در شرایطی به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت که تعویضی توسط تیم تراکتور در حال انجام بود؛ این کارت زرد به شکلی غیرمنتظره به بیرانوند نشان داده شده و جای هیچ توجیهی ندارد. باشگاه پرسپولیس در نامه ای جداگانه خواهان پاک شدن اخطار بیرانوند شده است.

۴-داور در این دیدار به برخی بازیکنان تیم تراکتور که اخطار دریافت کرده بودند به رغم اعتراض های تند و برخی اقدامات که منجر به ملتهب شدن سکوها و تحریک تماشاگران نیز می شد کارتی نداد در حالی که می توانست یکی، دو بازیکن تک اخطاره تراکتور را اخراج کند.

۵-اخطارهای داده شده به مهدی ترابی و سیدجلال حسینی نیز بسیار سختگیرانه بود و داور می توانست به آنها کارت زرد نشان ندهد.

۶-در دو‌ سه صحنه داور با اعلام خطا یا تصمیمات دیگر، مانع از خلق موقعیت روی دروازه تیم تراکتور شد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اشتباهات تاثیرگذار در بازی های گذشته پرسپولیس مقابل رقبا، ابراز امیدواری کرده که داور بتواند با دقت بیشتر در دیدار پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان قضاوت خوبی داشته باشد و تیم پرسپولیس بار دیگر متضرر نشود./سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،
ارسال نظرات
موضوعات روز