سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
سرمربی جوان آبی پوشان پایتخت در حال معرفی کردن یک پدیده دیگر به فوتبال ایران است.
کد خبر: ۴۰۶۴۲
تیتر20- استقلال در دو دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی از خود نشان داد. شاگردان مجیدی در دو بازی موفق شدند که ۸ گل به ثمر رسانند بدون آنکه دروازه این تیم باز شود. نکته جالب اینکه در این دو بازی نه سیاوش یزدانی و نه عارف غلامی بازی نکردند و نوبت به درخشش یک پدیده جوان رسید که ثابت کرد روزهای درخشانی در انتظار او است و می تواند در آینده ای نزدیک به بازیکن بزرگ تبدیل شود و حتی حضور در فوتبال اروپا را هم تجربه کرد. طاهرخانی ۲۲ سال سن دارد و یک بازیکن تاکستانی است که با توجه به قد ۱و ۸۹ سانتی متری فاکتور تبدیل شدن به یک بازیکن ایدئال را دارد.

فرهاد مجیدی مربی جوان و خوش فکر آبی پوشان پایتخت در دیدار برابر الکویت و الریان تصمیم گرفت که به طاهرخانی در ترکیب اصلی بازی بدهد و این بازیکن جوان خیلی خوب پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد و توانست عملکرد درخشانی را به نمایش گذارد.

استقلال در دو سه فصل اخیر نشان داده است که یک مکان بسیار خوب برای پدیده های جوان و استعداد است. مجیدی حسینی با یک فصل درخشش با آبی پوشان به تیم ملی دعوت شد و راهی فوتبال ترکیه شده تا خیلی زود لژیونر شود.

صیادمنش هم چنین راهی را طی کرد و حتی زوتر از حسینی لژیونر شد و الان هم نوبت به درخشش دو بازیکن جوان دیگر رسیده است که بعید نیست که آنها هم به زودی راهی فوتبال اروپا شوند.

مهدی قائدی زیر نظر استراماچونی و مجیدی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و ستایش های زیادی را به دنبال داشته و به نظر می رسد که تیم های اروپایی او را زیر نظر قرار داده اند.

از طرف دیگر هم طاهرخانی هم با ادامه درخشش خود و البته حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان می تواند هم به تیم ملی دعوت شود و هم مثل حسینی حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند.

باید دید که آیا فرهاد مجیدی با وجود آوردن یک مدافع خارجی جدید بازهم به ظاهرخانی جوان اعتماد خواهد کرد و او را در ترکیب اصلی به میدان خواهد فرستاد یا اینکه این بازیکن جوان خیلی زود به فراموش سپرده می شود و به نیمکت ذخیرها خواهد رفت.

استقلال بعد از دو بازی روحیه بخشی که در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت باید تمام تمرکزش را روی لیگ بگذارد و در هفته هجدهم در ورزشگاه آزادی از نفت مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد که این دیدار بسیار سخت است چرا که تیم نفت تنها یک بار تن به شکست داده است و باید دید که برابر خط حمله وحشتناک استقلال چه عملکردی خواهد داشت./شفقنا
ارسال نظرات
موضوعات روز