پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
حسن خان محمدی: استقلال و فرهاد مجیدی هنوز به تیم‌ سختی نخورده اند تا عیارشان مشخص شود ؛ پرسپولیس یک سر و گردن از تمام تیم‌ها بالاتر است !
کد خبر: ۴۰۶۴۴
تیتر20- حسن خان محمدی درباره عملکرد تیم استقلال و درباره دربی هفته آینده افزود:استقلال هنوز آزمون سختی ندیده و تیم قطری هم چند بازی قبلش را باخته بود، در کل استقلال با فرهاد مجیدی هنوز با تیم سختی برخورد نکرده تا عیارش سنجیده شود، به هر حال پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن خان محمدی در رابطه با حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و حواشی این باشگاه اظهار داشت:یحیی بهترین انتخاب برای پرسپولیس بود و تیم را به آرامش کامل رساند و می‌تواند با همین روند چهارمین بار قهرمان شود.

حسن خان محمدی درباره مشکلات مالی این تیم عنوان کرد:بازیکنان حق دارند، ولی مدیریت هم به فکر آسیا است که در آنجا درآمدزایی کند و با جذب بازیکنان خوب در آسیا قهرمان شود. ان‌شاءالله مشکلات مالی پرسپولیس تمام شود و بتوانند تمام پول‌های بازیکنان را پرداخت کنند.

حسن خان محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور استوکس در پرسپولیس گفت:

    او یک بازیکن تمام‌کننده فوق‌العاده است و خط حمله پرسپولیس را آتشین‌تر می‌کند و امیدوارم به روند خوب خودش در این تیم ادامه دهد.

حسن خان محمدی درباره بازی حساس پرسپولیس و نفت آبادان نیز گفت:بازی سختی داریم، برای این بازی ، پرسپولیس ۲، ۳ بازیکن ندارد، ولی می‌تواند با بازیکن‌های جایگزین خلأ آن‌ها را پر کند. پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و شانس زیادی دارد که پیروز بازی باشد.

خان محمدی پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات روی سکوها اظهار داشت:فرهنگ‌سازی در این زمینه نشده است، فوتبال یک ورزش رقابتی است نباید به خاطر اهدافمان تیم حریف را تخریب و یا توهین کنیم تا هواداران با هم درگیر شوند. این رفتار‌ها را باید مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان اصلاح کنند تا این مشکلات پیش نیاید تمام تیم‌های دنیا را که ببینیم با هم رقابت می‌کنند، ولی هیچ وقت به همدیگر توهین نمی‌کنند، باید از آن‌ها الگو بگیریم که وقتی یک فوتبال تمام می‌شود به همدیگر احترام بگذاریم تا روح ورزش در آن حاکم شود.

حسن خان محمدی درباره عملکرد تیم استقلال و درباره دربی هفته آینده افزود:استقلال هنوز آزمون سختی ندیده و تیم قطری هم چند بازی قبلش را باخته بود، در کل استقلال با فرهاد مجیدی هنوز با تیم سختی برخورد نکرده تا عیارش سنجیده شود، به هر حال پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است./خبرگزاری فوتبال ایران


ارسال نظرات
موضوعات روز