جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
خیلی از خانم‌ها لیفت گونه را به عنوان تکمیل لیفت صورت انجام می‌دهند.
کد خبر: ۴۰۶۷۸
تیتر20- لیفت گونه با کاهش علائم پیری در بخش مرکزی صورت، اعتماد بنفس‌تان را بالا می‌برد و گاهی حتی متوجه خواهید شد وقتی لبخند می‌زنید، چهره و لبخندتان بسیار زیباتر و گیراتر شده است. مدت زمان ریکاوری بعد از لیفت گونه نسبتا کوتاه است و شما مجبور نیستید زیاد صبر کنید تا تاثیر لیفت گونه را بر ظاهرتان ببینید.

بسیاری از افرادی که لیفت صورت را انجام داده‌اند، لیفت گونه را نیز به این دلیل انتخاب می‌کنند که لیفت گونه بر بازیابی و لیفت گردن، فک پایین و خط آرواره متمرکز می‌شود. لیفت گونه، مرکز چهره را هدف می‌گیرد. لیفت صورت در ترکیب با لیفت گونه باعث می‌شود شما پوستی لطیف‌تر و ظاهری جوان‌تر و طبیعی‌تر داشته باشید.

عمل لیفت گونه چگونه انجام می‌شود؟

شما معمولا بیشتر علائم پیری را زیر چشم‌ها می‌بینید، یعنی جایی که پوست پلک پایین به گونه‌ها متصل می‌شود. این ناحیه باید ترکیبی طبیعی داشته باشد، اما پروسه‌ی پیری می‌تواند باعث شود خطی میان این دو قسمت ایجاد شود.

وقتی لبخند نمی‌زنید، می‌توانید خطی را ببینید که میان پلک و گونه‌تان شکل می‌گیرد. چربی می‌تواند پلک پایین را بیرون زده کند. پوست این قسمت ممکن است شُل و چروکیده شود و همین مسئله، این خط و مرز را عمیق‌تر هم جلوه می‌دهد.

در عمل لیفت گونه، بافت گونه از جای خود بلنده شده و به جایی برگردانده می‌شود که قبلا بوده است و در همانجا محکم و مستقر می‌شود. در نتیجه پوست، یکدست‌تر شده و جوانسازی می‌شود. عمل بلفاروپلاستی (لیفت پلک)، پوستِ شُل در پلک پایین و ضمنا چربی زیر آن را رفع می‌کند. سپس لیفت گونه، بافت گونه را از جای فعلی خود بلند کرده و بالاتر می‌برد. در این عمل از همان خط برشی استفاده می‌شود که برای لیفت پلک پایین استفاده شده است.

در لیفت گونه، چربی زیادی برداشته نمی‌شود، در عوض بافت گونه تغییر مکان داده می‌شود. در لیفت گونه، خط میان گونه و پلک پایین، کاهش یافته یا برطرف می‌شود. عمل لیفت گونه به صورت سرپایی انجام می‌شود و تقریبا سه ساعت طول می‌کشد.

ریکاوری لیفت گونه معمولا چه مدت است؟

خط برش عمل لیفت گونه در زیر خط مژه است و بخیه‌ها پنج تا هفت روز بعد از عمل کشیده می‌شوند. بعد از عمل لیفت گونه معمولا احساس ناراحتی زیادی وجود ندارد. در برخی موارد، تورم ممکن است دو هفته تا چهار هفته ادامه داشته باشد. در برخی موارد (بسیار نادر)، تورم ممکن است ادامه‌دارتر شود. بیشتر افراد بعد از چهار هفته می‌توانند به فعالیت‌های عادی خود برگردند.

چقدر طول می‌کشد تا نتیجه‌ی لیفت گونه را ببینید؟

مدت زمانی که طول می‌کشد تا نتیجه‌ی لیفت گونه کاملا خودش را نشان بدهد در افراد متفاوت است، اما معمولا حدود شش ماه طول می‌کشد تا نتایج نهایی لیفت گونه به وضوح دیده شوند. خوشبختانه اثر لیفت گونه همیشگی است. اما باز هم نتیجه برای هر بیماری می‌تواند متفاوت باشد، چون هر صورتی منحصربفرد است.

لیفت گونه با نخ چیست و چگونه انجام می‌شود؟

قبل از شروع کار برای دقیق انجام شدن کار، پزشک محل ورود و خروج نخ را روی صورت بیمار مشخص می‌کند. سپس با استفاده از کرم‌های موضعی محل مورد نظر را بی‌حس می‌کند تا بیمار هیچ درد و ناراحتی احساس نکند. در ادامه پزشک نخ را وارد ناحیه مورد نظر کرده و پوست را به سمت بالا می‌کشد تا پوست سفت شده و گونه‌ها فرم بگیرند. پس از خارج کردن نخ آن را گره زده و در زیر پوست پنهان می‌کند. با کشیدن پوست صورت علاوه بر فرم گرفتن گونه، چین و چروک‌ها نیز صاف شده و موجب جوانسازی صورت می‌شود.

تمامی این مراحل در کمتر از یک ساعت انجام شده و دوران نقاهت آن دور روز است. لیفت گونه بدون ایجاد برش انجام می‌شود؛ بنابراین اثری از جای زخم و بخیه بر روی صورت نخواهد بود، تنها اندکی قرمزی و تورم مشاهده خواهید کرد که کاملا طبیعی بوده و پس از چند روز از بین می‌رود. همچنین لازم است بدانید نخ‌های استفاده شده در لیفت پس از ۶ ماه جذب بدن شده و تاثیر خود را از دست می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید برای ترمیم به همان کلینیک و یا مراکز دیگر مراجعه کنید.

مزایای لیفت گونه با نخ

از مزایای لیفت با نخ این است که نتیجه آن ۲-۱ سال دوام دارد. این عمل بدون جراحی است و برای افرادی که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند مناسب است. کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است و هیچ گونه عوارض لیفت گونه با نخ وجود ندارد. علاوه بر این جایگزین خوبی برای بوتاکس است. در لیفت صورت با نخ ماهیچه‌ها فلج نمی‌شوند. لیفت با نخ نوعی آرامش در پوست ایجاد می‌نماید. این حالت آرامش، شما را مطمئن می‌کند که پوست بدون چین و چروک شده است و در نتیجه پوست‌تان شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید.

معایب لیفت گونه با نخ

با وجود اینکه لیفت با نخ، محتاطانه است، اما در مقایسه با انواع دیگر جراحی‌های زیبایی، همچنان عوارض بالقوه‌ای وجود دارد که می‌تواند این روش را مانند یک روش تهاجمی‌تر غیر مطلوب بسازد. چندین عوارض جدی‌تر وجود دارند که هر چند نسبتا نادر هستند، اما با این حال باید قبل از تصمیم گرفتن برای انجام کشیدن پوست با نخ در نظر گرفته شوند.

واکنش آلرژیک به مواد بی حس کننده

واکنش‌های آلرژیک از جمله خطراتی هستند که می‌توانند در هر نوع عملی به وجود آیند. قطعا بدن شما نسبت به عوامل خارجی واکنش نشان خواهد داد که گاهی ممکن است خفیف و گاهی می‌تواند شدید باشد./برترین‌ها
ارسال نظرات
موضوعات روز