شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
آسیا و کشورهایش، میعادگاه اولین اتفاقات بشری از زمان اولین فعالیت های بشری بر روی این کره خاکی بوده اند.
کد خبر: ۴۰۷۹۲
تیتر20- هر قسمت از آسیا به گونه ای خاص خود، زیبا است. هند، سرزمین افسانه ها و جنگل های همیشه سرسبز و زیبا، تایلند، سرزمین جنگل های بارانی و قومیت های باستانی، هنگ کنگ، شهری نوین که در میان شهرهای پیشرفته جهان حرفی برای گفتن دارد و سنگاپور، مهد دانش و فناوری، همگی در بزرگ ترین قاره جهان یعنی آسیا قرار گرفته اند و ما نیز می خواهیم در این مطلب برترین هتل ها در کشورهای این قاره شرح دهیم تا برای رزرو هتل در آسیا اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید.
هتل اوبِروا آدِویلاز در اودی پور هند

اگر می خواهید هتلی با کیفیت کلاس جهانی را در هند تجربه کنید، حتما هتل اوبِرا آدِویلاز را در نظر داشته باشید. این هتل در مساحتی 50 هکتاری با انبوهی از درختان موز ساخته شده است و سالانه بسیاری را در هند، در ایالت اودی پور، میهمان خود می کند. در بدو ورود به این هتل، متوجه فضای متفاوت آن می شوید و این تفاوت از جایی آب نمی خورد مگر سابقه دیرین این محل که اولین سازه هایش به 200 سال پیش بر می گردد. صه رستوران مجزا، دو استخر آب گرم در فضای باز و سالن اسپا مجلل در هتل اوبِرا آدِویلاز، تمام آن چه که یک مسافر می خواهد در فضای خاص و سرسبز هند تجربه کند را در اختیار او قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل این است که هر کدام از اتاق ها حداقل یک پنجره مشرف به چشم انداز بیرون هتل دارد. از این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر اودی پور، 45 پنج دقیقه با اتومبیل راه است که شما می توانید از طریق خط ریلی این منطقه هم استفاده کنید.
هتل تاج محل در بمبئی

این هتل 5 ستاره در شهر بمبئی در سال 1903 افتتاح شده است و همچنان با همان قدرت اولیه و امکاناتی به روز، پذیرای مسافران این شهر افسانه ای است. هتل تاج محل تا به امروز، میزبان بسیاری از پادشاهان و شخصیت های مهم کشورهای دیگر بوده است. 285 اتاق و سوئیت مجلل در این هتل وجود دارد که همگی با عتیقه های هندی گران قیمت تزئین شده اند و میزبان مسافران هند در شهر بمبئی هستند. غذاهای مدیترانه ای، هندی و آسیایی، در رستوران اژدهای طلایی هتل تاج محل، برای تمام ذائقه ها طبخ و آماده می شوند. کافه و مجموعه ورزش این هتل، برای رفاه حال میهمانان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فضایی خاص را به مسافران هتل هدیه می دهند.
هتل پنینسولا در هنگ کنگ (چین)

این هتل 5 ستاره در سال 1928 افتتاح شده است و یکی از با سابقه ترین و معروف ترین هتل های آسیا در شهر پیشرفته هنگ کنگ است. سبک ساخت هتل پنینسولا برگرفت از معماری رومی است و مساحت این هتل مجلل به 12 هزار متر مربع می رسد. سالن اسپا، رستوران ها و کافه های چند ملیتی این هتل، بارها و بارها از طرف بسیاری از منتقدین، مورد تشویق و تمجید قرار گرفته است. هر کدام از اتاق های این هتل با تجهیزاتی مانند اینترنت رایگان و سیستم صوتی و تصویری ال ای دی مجهز شده اند. همه چیز در اتاق های هتل پنینسولا، لمسی است و شما بدون هیچ زحمتی، می توانید وسایل این اتاق ها را از راه دور کنترل کنید.
هتل ماندارین اوریِنتال در بانکوک (تایلند)

این هتل 5 ستاره در کنار رودخانه چاو فارایا قرار گرفته است و فضایی خاص را برای میهمانان خود فراهم کرده است. یکی از ویژگی های این هتل، مبلمان اتاق های آن است که با چوب بامبو همین منطقه ساخته شده است. فرقی ندارد که در کدام اتاق هتل ماندارین اورینتال اقامت داشته باشید، شما از تمام اتاق ها، چشم اندازی مستقیم به رودخانه و فضای بکر اطراف آن خواهید داشت. اتاق ماساژ و اسپا، مجموعه ورزشی، زمین تنیس اختصاصی و سالن بکس چینی هتل، کاری می کند تا هیچ کدام از مسافرین این هتل دچار کسالت و سکون نشوند.
هتل شش حس (Six Senses) در یاو نوا (تایلند)

مساحت این هتل 5 ستاره به 24 هزار متر مربع می رسد. فضای آرام و طبیعت بکری که این هتل را احاطه کرده، یکی از عمده دلایلی است که بسیاری این هتل برای اقامت انتخاب می کنند. نکته جالب در مورد هتل سیکس سنسز، معماری آن است که شبیه به هتل های کلاسیک نیست؛ اتاق ها و سوئیت های این هتل مانند ویلاهای کوچک و بزرگی است که در کنار هم قرار گرفته که البته از تمام امکانات مورد نیاز مسافران، برخوردار است. دوش های اتاق های این هتل هم به صورت کلاسیک در خود ویلاها قرار گرفته و هم در بیرون هر ویلا، یک دوش جنگلی برای طرفداران این نوع دوش گرفتن، تعبیه شده است.
هتل فولرتون در سنگاپور
در قلب سنگاپور بمانید! این هتل 5 ستاره در سال های پیش، بالاترین درصد رضایت را از طرف مسافران سنگاپور و دیگر کشورهای آسیایی را به خود اختصاص داده است. هتل فولرتون با امکانات کامل و اتاق های مجهز، یکی از آرام ترین هتل های آسیایی در جهان به شمار می آید. رستوران های هتل فولرتون با تنوع غذایی در منوی خود، هر ذائقه ای را در نظر می گیرند./ همگردی
ارسال نظرات
موضوعات روز