جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
در برنامه لاغری برای اینکه پوستتان دچار شلی و افتادگی نشود خیلی سریع لاغر نشوید و اگر پوست بدنتان شل شد برای درمان از ماساژ با روغن گیاهی غافل نشوید.
کد خبر: ۴۰۹۳۸
تیتر20- آیا به خاطر پوست شل بازویتان خجالت می کشید؟ امروز می خواهیم در مورد برخی از موثرترین راه ها برای سفت کردن پوست بازو صحبت کنیم. با گذشت زمان پوست بازو الاستیسیته و تولید کلاژن خود را کاهش می دهد.

چندین عمل زیبایی برای پوست بازو وجود دارد با این حال، هیچ یک از آن ها بدون عوارض جانبی نیستند، و به همین دلیل است که بهتر است به روش های طبیعی متوسل شویم که بی خطر، ایمن و ارزان هستند.

این درمان های طبیعی برای فرو نشاندن پوست بر روی بازوها و قسمت های دیگر بدن مورد آزمایش قرار گرفته و توسط بسیاری از زنان مورد آزمایش قرار گرفته است اینها روش های برتر برای سفت کردن پوست شل و افتاده بازو و بدن هستند با دقت نگاهی بیاندازید.

توجه داشته باشید:همیشه قبل از اعمال هر چیزی روی پوستتان، یک تست انجام دهید تا بدانید که پوستتان چطور به آن واکنش نشان می دهد.
روش های طبیعی و گیاهی برای درمان شلی و افتادگی پوست
1. ماساژ با نمک دریایی برای درمان شلی و افتادگی پوست:

ماساژ با نمک دریایی روشی امتحان شده و تست شده برای سفت کردن پوست دست است. انجام این کار هفته ای یک بار می تواند به طور موثری کشش پوست شما را بهبود بخشد و پوست بازویتان را محکم تر کند.

یک قاشق چای خوری نمک دریایی را با آب مخلوط کنید و از یک لایه محافظی استفاده کنید، تا تمام آن را روی پوست شل بازویتان بمالید.به مدت 5 دقیقه این کار را ادامه دهید و سپس با آب سرد بشویید.
2. درمان شلی و افتادگی پوست با استفاده از ترکیب توت فرنگی و عسل:

ترکیب توت فرنگی و عسل برای سفت شدن پوست دست بسیار موثر تلقی می شود هر دوی این مواد دارای توانایی بهبود قابلیت ارتجاعی پوست هستند.

چند عدد توت فرنگی خرد شده را با مقداری عسل مخلوط کنید و مخلوط را روی منطقه مورد نظر بمالید و به مدت 15 دقیقه بمالید و سپس با آب ولرم بشویید.
3. تاثیرات ماساژ روغن خردل روی درمان شلی و افتادگی پوست:

روغن خردل باعث تقویت گردش خون می شود و برای الاستیسه پوست خوب است این روشی سنتی بسیار موثری است و یکی از آسان ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا ظاهر بازوهای شلتان را بهبود ببخشید.

2 قاشق سوپ خوری روغن خردل را بردارید و بازوهای شلتان را با آن ماساژ دهید ؛ این درمان ساده و قدرتمند برای شلی پوست روی بازوها، را حداقل 3_4 بار در هفته برای نتایج عالی امتحان کنید.
4. بذر کتان و لیمو موثر در درمان شلی و افتادگی پوست:

بذر کتان می تواند در مورد وضعیت پوست بازوی شما شگفتی ایجاد کند ؛ هر دوی آنها غنی از ویتامین C و دیگر آنتی اکسیدان های ضروری هستند، که به پوست دست کمک می کنند تا سفت تر شوند.

یک مشت دانه کتان را در آب برای یک شب خیس کنید. صبح ، دانه های خیس را با یک قاشق سوپ خوری آب لیمو مخلوط کنید. آن را روی پوست شل خود به مدت 15 دقیقه بمالید و سپس با آبی ولرم بشویید.
5. درمان شلی و افتادگی پوست با ژل آلوئه ورا :

آلوئه ورا درمانی برای پیری است که اغلب برای پوست های شل مورد استفاده قرار می گیرد ؛ این ژل غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به سفت کردن پوست دست کمک کنند.

2 قاشق سوپ خوری ژل آلوئه ورا را به تمام بازوی شلتان بمالید ؛ ژل را برای یک شب برای محکم کردن پوست بازوی فوقانی رها کنید و صبح آن را با آب ولرم بشویید.
چند توصیه کلی و موثر برای درمان شلی و افتادگی پوست

افتادگی پوست صورت و بدن درد سر به وجود آمده بعد از کم کردن وزن است که اکثر افراد جراحی را تنها راه حل می دانند اما راهکار هایی ساده و طبیعی هم برای آن وجود دارد. توصیه متخصصان قبل از جراحی انجام حرکات ورزشی و داشتن رژیم غذایی است که در این بخش به شما معرفی می شود.
7 نکته مهم برای درمان و رفع شلی و افتادگی پوست بدن بعد از لاغری

با احتیاط لاغر شوید و کم کم وزن کم کنید

خیلی تند و سریع وزن کم نکنید چراکه در این شرایط پوستتان آویزان خواهد شد.

به اندازه آب بنوشید

آب در بدن معجزه می کند؛ در مورد ما آب است که مسئول حفظ قابلیت ارتجاعی پوست شماست.
ترفندهای درمان شلی و افتادگی پوست بعد لاغری

کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید

زمانیکه که قصد دارید پوست شل بدنتان را سفت کنید، حفظ رطوبت فقط از طریق نوشیدن آب کافی نیست بلکه باید از کرم ها و روغن های مرطوب کننده پوست هم استفاده کنید.

استفاده از لیف مهم است

وقتی که به حمام می روید، با استفاده از یک لیف زبر از پوستتان رویه سایی یا به اصطلاح لایه برداری کنید و با این روش عالی و در عین حال ساده به رفع لایه رویی پوست و رسیدن به پوست سفت تر کمک می کنید.

ماساژ پوست برای ترمیم عالی است

به صورت منظم و البته درست پوستتان را با استفاده از روغن هایی مانند روغن زیتون ماساژ دهید ؛ روش هایی که در بالا گفته شد بهترین روش ها هستند.
درمان شلی و افتادگی پوست بدن بدون جراحی

ورزش را در برنامه خود ثابت کنید

وقتی وزنتان کم شد، همچنان باید به برنامه و روند ورزشتان ادامه دهید حتی می توانید ورزشتان را تغییر دهید و بخش های تفریحش را بیشتر کنید.

خوب غذا بخورید چون تغذیه بسیار مهم است

در یک کلام ؛ صحیح و سالم غذا بخورید و برای این امر شیرینی ها را از برنامه ی غذایی تان دور نگاه دارید. بیشتر به سمت آبمیوه، میوه، و سبزیجات برگ دار بروید. حتی پروتئین هم به سلامت و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند./ نمناک
ارسال نظرات
موضوعات روز