پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
در همین ابتدای صحبتمان خواهشمندیم در انتهای همین مقاله حتما به سوالی که از شما همراهان گرامی پرسیده ایم پاسخ دهید که واقعا معیارتان برای خرید یک محصول چرمی چه مواردی میباشد؟!
کد خبر: ۴۰۹۹۰
تیتر20- با اینکه سالهای طولانی از استفاده محصولات چرمی توسط بشر می‌گذرد و پیشرفت‌های گوناگونی در صنایع مرتبط با پوشاک رخ‌ داده است، هنوز هیچ محصولی نتوانسته است جایگزین چرم در صنایع پوشاک گردد.

اگر بتوانید کفش چرم مناسب و ایده‌آلی را تهیه کنید همواره می‌توانید از آن برای ست کردن استایل‌های رسمی و اسپرت استفاده کنید؛ از این جهت نیز خرید کفش چرم زنانه مناسب می‌تواند اهمیت داشته باشد. در واقع مناسب یا نامناسب بودن یک کفش چرم را می‌توان در دو عامل مهم بررسی کرد.

 اول اصل یا تقلبی بودن چرم به کار رفته در کفش و دوم طراحی و ساخت کفش چرم. اگر می‌خواهید خرید کفش چرم زنانه مناسبی داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید.

چرم اصلی اولین عامل در خرید کفش چرم مناسب

یکی از مهم ترین عواملی که در خرید کفش چرم مناسب مردانه و یا زنانه تاثیر گذار است اصل بودن چرم به کار رفته در کفش از سوی تولید کننده می‌باشد؛ اگر از فروشگاه‌های معتبر فروش محصولات کیف و کفش خرید میکنید تا حدودی خیالتان از این بابت راحت خواهد بود! حال شاید برایتان سوال ایجاد شود که کدام مرکز فروش مطمئن تر است؟!

مراکز مختلفی برای خرید محصولات چرمی وجود دارد اما به شما مرکزی را معرفی خواهیم کرد که بابت تمامی خرید های شما تضمین کیفیت و پشتیبانی حداقل یکساله را خواهد داشت! تولیدی کیف و کفش چرم سورنا یک مرکز مطمئن و دارای حداقل 30 شعبه در سراسر کشور با قابلیت فروش آنلاین بهترین محصولات دارای چرم طبیعی را در اختیارتان قرار میدهد!

با این حال پیشنهاد می‌کنیم تنها به معتبر بودن فروشگاه اکتفا نکنید و خود نسبت به تشخیص طبیعی و یا غیر طبیعی بودن چرم به کار رفته در کفش اقدام کنید. برای تشخیص طبیعی و اصل بودن چرم می‌توانید از ترفندهایی همچون بو کردن کفش، بررسی سطح چرم با لمس کردن آن و یا فشردن قسمتی از کفش استفاده کنید. بوی مواد شیمیایی، وجود دو رنگی، لکه، چروک و نقص ظاهری شدید، نشانه‌های عدم طبیعی بودن چرم به کار رفته در کفش می‌باشد. با صحت اصل بودن چرم اولین گام در خرید کفش چرم مناسب را پشت سر گذاشته‌اید. برای اطلاع بیشتر درباره تشخیص صل بودن یا نبودن چرم به وبلاگ سایت چرم سورنا مراجعه کنید.

طراحی و ساخت مناسب در کیف و کفش تمام چرم

دومین عاملی که باید در هنگام خرید کیف و کفش به آن دقت شود طراحی استاندارد محصول و مناسب بودن این طراحی برای شماست. در واقع شما باید کفش چرمی را بخرید که با فرم طبیعی پاهای شما مطابقت داشته باشد. مطابقت فرم پای شما با کفش به عواملی همچون سایز کفش چرم مدنظر شما، پاشنه کفش و سایز آن ، کفی به کار رفته شده در کفش، نوع بسته شد کفش ( اینکه بندی باشد یا بدون بند ) و عوامل متعدد بسیاری بستگی دارد.

اگر اصول اولیه طراحی در کفش به کار برده شده باشد خرید کفش چرم توام با جذابیت خواهد بود؛ در واقع اطمینان از کیفیت ماده اولیه و چرم اصل به کار رفته شده در کفش در کنار طراحی استاندارد مهم‌ترن دلیل انتخاب کفش برای شما خواهد بود. این دو عامل در تمامی محصولات چرم سورنا رعایت شده‌اند.

نکات ساده اما مهم قبل از خرید محصولات چرمی

برای خرید کفش چرم زنانه علی رغم دو عامل اصلی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم بهتر است چند مورد را نیز در نظر داشته باشید!

    سعی کنید اگر برای خرید کفش چرم حضورا در فروشگاه حاضر می‌شود ساعات انتهایی روز نباشد چرا که در این ساعات پاهای شما اندکی ورم کرده و این امر می‌تواند منجر به خرید کفش چرم با سایز بزرگتر شوند؛ برای این منظور حتما به سایز کفش چرم مدنظر را بررسی کنید.
    در صورتی که خرید حضوری کفش چرم را تجربه می‌کنید به هنگام امتحان کفش حتما بندهای کفش را محکم ببندید! این موضوع در تهیه محصولات چرمی بیشتر اهمیت داشته چرا که اکثرا کفش‌های چرم زنانه بدون بند می‌باشد. از خرید کفش چرم با پنجه باریک تا حد امکان خودداری کنید چرا که اینگونه کفشها انگشتان پا را تحت فشار قرار داده و بد فرم میکند.
    اگر علاقه مندیتان به محصولات چرمی نا محدود است پیشنهاد میکنیم که خریدتان را به صورت ست انجام دهید! به عنوان مثال تهیه یک ست کیف و کفش چرم جذابیت و زیبایی محصولات خریداری شده را دوچندان میکند.

سخن پایانی

خرید کفش چرم مناسب می‌تواند به قدری به سلیقه شما نیز مربوط شود؛ عواملی چون پاشنه دار بودن و رنگ از این موارد محسوب می‌شوند. البته انتخاب کفشی که اندازه پاشنه آن بلند یا کوتاه باشد ربط مستقیمی به قد شما نیز دارد. در بسیاری از فروشگاه‌ها و مقاله‌ها به این موضوع توجهی نمی‌شود که کفش چرم را می‌توان برای تمامی فصل‌‌ها استفاده کرد! البته این موضوع برای نیم بوت‌های چرم زنانه صدق نمی‌کند.

با این حال در این مقاله سعی بر ای داشتیم تا از مهم ترین عواملی که شما را به خرید کفش چرم مناسب نزدیک می‌کند صحبت کنیم و با بررسی آن‌ها شما را در این امر راهنمایی کنیم.

خواهش مندیم جهت ارتقای کیفیت محصولاتمان و آشکار شدن بیشتر نیاز کاربران در انتهای همین مقاله ما را از نظرات گرانبهای خود بهره مند سازید./ایلنا


ارسال نظرات
موضوعات روز