سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فرهاد مجیدی مربی کم‌تجربه‌ای است اما تجربه زمان بازیگری‌اش و همچنین اطرافیانش مثل مجید نامجومطلق می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ مجیدی در این مدت نشان داده پتانسیل مربیگری و موفقیت را دارد.
کد خبر: ۴۱۰۰۳
تیتر20- هفته اول مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران به اتمام رسید. ابراهیم قاسمپور ، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد کلی چهار تیم در هفته نخست اظهار داشت:در مجموع باید بگویم که عملکرد نمایندگان ما در هفته اول خوب نبود. یک برد، یک مساوی و ۲ باخت به دست آمد. تنها تیم سپاهان بود که نمایش خوبی داشت و نتیجه لازم را نیز کسب کرد. البته آنها نیز هفته بعد باید با السد قطر پیکار داشته باشند که حریف بسیار قدرتمندی است.

فرهاد نشان داد پتانسیل مربیگری و موفقیت را دارد

ابراهیم قاسمپور درباره تساوی استقلال مقابل الشرطه عراق و عملکرد فرهاد مجیدی در قامت سرمربی گفت:کسب نتیجه مساوی در خانه حریف با توجه به مشکلات زمین و همچنین مصدومیت چند بازیکن نشان می‌دهد که نتیجه به دست آمده برای استقلال راضی کننده بوده است. با این حال باید بدانیم که تیم الشرطه تیم قدری نبود. آنها مشکلات زیادی در کشورشان دارند که باعث می‌شود نتوانند آماده‌سازی خوبی داشته باشند. استقلال به مراتب می‌تواند بهتر از این‌ها باشد. فرهاد نیز مربی کم‌تجربه‌ای است اما تجربه زمان بازیگری‌اش و همچنین اطرافیانش مثل مجید نامجومطلق می‌تواند کمک‌کننده باشد. مجیدی در این مدت نشان داده پتانسیل مربیگری و موفقیت را دارد.

با ژیان نمی‌توانید به رقابت با پورشه بروید؛ یحیی زمان می‌خواهد

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و همچنین عملکرد بازیکنانی چون مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند تصریح کرد:شما وقتی سوار رنو یا ژیان هستی نمی‌توانی با پورشه یا بنز رقابت کنی. از لحاظ امکانات و هزینه‌ای که شده این ۲ تیم قابل قیاس نبودند. الدحیل بازیکنان باکیفیت خارجی داشت که تفاوت را رقم زدند. با این حال فرق زیادی از لحاظ فنی وجود نداشت. پرسپولیس در نیمه دوم بسیارخوب کار کرد و می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. نباید فراموش کنیم که تیم حریف هم بعد از زدن ۲ گل بیشتر به دنبال اداره کردن بود تا اینکه گل‌های بعدی را به ثمر برساند. پرسپولیس هم مانند هر تیم دیگری نکات مثبت و منفی دارد و هر مربی نیز تفکر خاص خود را دارد. مهدی ترابی در چند پست می‌تواند بازی کند و یحیی مطمئنا بهترین پست را برای او پیدا می‌کند اما نیاز به زمان دارد. درست است که او در ایران بوده و سابقه کار در پرسپولیس را دارد اما بازهم نیاز به زمان دارد تا تفکرات خود را در تیم پیاده کند. درباره بیرانوند و عملکردش هم باید بگویم که ابتدا لازم است بدانیم چه اتفاقی افتاد که گلر خارجی تیم که آماده بود بیرون رفت و علیرضا وارد دروازه شد. شک نکنید که قرارداد با تیم خارجی در روند کاری بیرانوند تاثیر گذاشته است؛ هم به دلهره او افزوده و هم ممکن است تمرکزش را به هم ریخته باشد. شما وقتی ۲ دروازه‌بان خوب داری یا باید نوبتی استفاده کنی یا اینکه از یکی از آنها بهره ببری. در این شرایط گلر دیگر از لحاظ روحی به هم می‌ریزد.

از شهر خودرو انتظار معجزه نداشته باشید

ابراهیم قاسمپور درباره شکست شهر خودرو مقابل الهلال عربستان اذعان داشت:از هر جهت بخواهیم مقایسه کنیم وضعیت شهر خودرو با سه نماینده دیگر ما نیز تفاوت دارد. آنها از لحاظ تجربه، پتانسیل بازیکنان، بضاعت فنی و مالی در محدودیت هستند و قابل مقایسه به سه تیم دیگرمان نیستند. نباید از این تیم انتظار معجزه داشته باشیم.

العین، العین سابق نبود؛ سپاهان پشتوانه خوبی دارد

ابراهیم قاسمپور در پایان درباره پیروزی شیرین سپاهان در برابر العین امارات نیز گفت:باید به کادر فنی و بازیکنان سپاهان تبریک گفت. آنها شروع خوبی داشتند و در این جام‌ها، شروع خوب بسیار مهم است. نکته مثبت سپاهان این است که این تیم پشتوانه خوبی دارد و سطح بازیکنان داخل و خارج زمین بسیار نزدیک است. شرکت در چند جام مختلف باعث می‌شود تا تیم دچار فرسایش شود و در این شرایط داشتن نفرات کافی کمک‌کننده است. نباید از این موضوع نیز غافل بشویم که العین، العین سابق نبود. تیم‌های اماراتی هر از چند گاهی جرقه می‌زنند و بعد دوباره به حاشیه می‌روند چرا که بضاعت نفری کافی ندارند. قطر برای رفع این مشکل خریدهای بزرگ خارجی انجام می‌دهد و برای خیلی از نفرات گذرنامه قطری می‌گیرد. مطمئن باشید سپاهان مقابل السد و النصر کار بسیار دشواری دارد و ماجرا فرق می‌کند. با این حال برای این تیم و دیگر نمایندگان ایران آرزوی بهترین ها را دارم./خبرگزاری فوتبال ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز