جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
روز مادر هر سال تمام بچه ها در تکاپو هستنند که مامانشان را به بهترین نح و ممکن خوشحال کنند؛ مردها هم میخواهند بهترین هدیه روز زن را برای همسرشان بخرند تا از زحمات او قدردانی کرده باشند.
کد خبر: ۴۱۰۰۸
تیتر20- احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که برای مادر یا همسر چه چیزی میتوان خرید که هم خوشحال شود هم واقعا به آن نیاز داشته باشد؟ راستش گاهی خانمها گله دارند که:«چرا مردان یا فرزندان آنها در روز مادر برای آنها لوازم خانه میخرند؟ آخر مگه ما خانه هستیم؟ یک هدیه برای خودمان بخرید!». با این اوصاف تصمیم گرفتیم 20 پیشنهاد هدیه روز زن و مادر را برای شما فهرست کنیم که دیگر چنین حس تلخی را به مادر یا همسرتان القا نکنید.

اگر میخواهی هدیه روز مادر یا روز زن که تهیه میکنی حس خوبی به مادر، همسر، مادر شوهر یا مادرزن ندهد؛ بهتر است کمی فکر کنی که این خانم که قرار است برایش هدیه بخری چه ویژگیهای شخصیتی خاصی دارد؟ سپس از 20 پیشنهاد هدیه روز مادر و روز زن چیدانه، بر اساس بودجه ات، یکی را برایش انتخاب کنی.

1.عطر

هر خانمی باید در جمع و خانواده ظاهری آراسته و خوشبو داشته باشد؛ اگر برای مادر یا همسرت، عطر بخری، نشان میدهی که چقدر به او نزدیک هستی و دوست داری شخصیت او را جلوی دیگران ارج دهی؛ تازه برای شما که فرزند یا همسر یک خانم هستی، اشکالی ندارد این هدیه شخصی را تهیه کنی و به او بدهی.
2.لباس خواب و لباس زیر

اگر دختر هستید برای مادرتان و اگر برای همسرتان هدیه میخرید، میتوانید به لباس خواب و لباس زیر هم فکر کنید. خوبی این هدیه این است که کاملا شخصی است و هر خانمی با دیدن این هدیه حس میکند برای شخصیت و ذات او ارزش تلقی شده است به علاوه پوشیدن لباس نو هنگام استراحت و زیر لباس، حس تازگی و طراوت به هر کسی میدهد.

چه کسانی لباس زیر نخرند؟ اگر نسبت درجه 1 با شخصی ندارید نباید برای او لباس خواب یا لباس زیر تهیه کنید و لازم است حریم خود را با آن خانم حفظ کنید:

    داماد برای مادرزن
    عروس برای مادرشوهر
    هر کس برای خاله یا عمه
    هر شخص برای استاد یا معلم
    هر شخص برای خانمهای فامیل

3. ساعت

درست است که الان همه موبایل دارند و میتوانند زمان را از روز ساعت موبایلشان تشخیص دهند اما بستن ساعت به مچ نمایی زیبا به دست هر خانمی می دهد.
4. بلوز و پیراهن

برای هدیه روز مادر یا روز زن میتوانید یک پیراهن زیبا و برازنده برای کادو دادن بخرید که بهتر است از نوع گلدار یا ساتن شیک باشد که مادر یا همسرتان در مهمانیها بپوشد. اگر خانمی طرح گلدار را نمی پسندد می توانید از طرح های گوچی ورساچه یا خالدار برای او بخرید.
5.زیورآلات

در دنیا هیچ خانمی پیدا نمیشود که به زیورآلات علاقه نداشته باشد جه بدلیجات چه طلا و نقره. با توجه به بودجه تان یک دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند، النگو، ست یا نیم ست برای مادر یا همسرتان بخرید.
6.لوازم آرایش

میتوانید یکی دو قلم لوازم آرایشی که مادر یا همسرتان نیاز دارد را برای او بخرید یا چند قلم رادر یک کیف آرایش یا جعبه زیبا بگذارید و به او هدیه بدهید.

 
7.کفش

اگر دقیقا سایز پای همسر یا مادرتان را میدانید میتوانید با فروشنده شرط کنید که اگر همسر یا مادرتان خوشش نیامد، کفش را برای او می اورید تا تعویض کنید.

 
8. روسری

در کشور مذهبی و اسلامی ما همه خانمها به شال و روسری نیاز دارند. برای هدیه روز مادر میتوانید شال یا روسریهای ابرشیمی زیبا تهیه کنید.
9. پارچه لباس

همه خانمها دوست دارند، برای لباسی که قرار است بپوشند، طرح و مدل زیبا به خیاط بدهند، بنابراین خوب است که پارچه ای زیبا برای هدیه روز مادر یا روز زن تهیه کنید.
10. ست مانیکور

وقتی خانم خانه باشی، گوشه های ناخن هنگام کار خانه خشک و آزار دهنده می شوند. بنابراین لازم است که برای تمیز کردن آنها حتما یک ست مانیکور داشته باشی. برای همسر یا مادرتان یک ست مانیکور بخرید.
هدیه روز مادر که خیلی شخصی نیست
11.کافه یا رستوران شیک

می توانید مادر و همسرتان را برای خوردن یک وعده غذایی خوشمزه به یک کافه یا رستوران خوب دعوت کنید. این هم چندد پیشنهاد در تهران:

    عمارت مسعودیه
    کافه روحی نگارستان
    چی بار
    کافه ویونای باغ فردوس
    رستوران رفتاری

12.دسته گل یا جعبه گل زیبا

در روزهایی که مناسبتی به خصوص جشن گرفته می شود، برخی افراد سلیقه خاصی دارند و از هدیه ای که دیگران برایشان می خرند راحت خوشحال نمیشوند؛ برای این افراد میتوانید دسته گل یا باکس گل هدیه بخرید.
13. پول یا سکه

اگر همسر یا مادر شما اهل  پس انداز کردن پول است، بهترین کار این است که برای روز مادر به او یک سکه یا وجه نقد بدهید تا برای خود درد آینده هرچه دوست داشت بخرد.
14. بلیط یک تور تفریحی

مناطق جنوب کشور در اسفند ماه ، آب و هوای خوبی دارند می توانید برای همسرتان بلیط یک تور تفریحی را رزرو کنید یا وجه نقد سفر را به او بدهید تا با دوستان یا خانواده به سفری خوب برود. میتوانید تاریخ سفر را برای عید نوروز هم پیشنهاد بدهید.
15. دستگاه فشار یا قند خون

اگر برای خانم میانسال یا مسنی هدیه میخرید، میتوانید برای او یک دسگاه ستجش فشار خون یا قند خون تهیه کنید تا بتواند سلامتی اش را حفظ کند.
16. رزرو خدمات یک آرایشگاه یا ماساژ

امسال روز مادر نزدیک به عید است؛ می توانید به یک آرایشگاه یا سالن ماساژ که کارش را قبول دارید، بروید و برای یک خدمات رنگ و مش، کوتاهی یا مانیکورپدیکور برای خانمی که قرار است به او هدیه دهید، یک کارت رزرو وقت خریداری کنید.
17. لوازم دکوری لوکس

خیلی از خانمها دوست دارند با لوازم دکوری منزلشان را آراسته تر کنند اگر برای یک خانم غریبه تر کادوی روز زن می خرید، میتوانید بروید سراغ لوازم دکوری زیبا.
        
18. کالای خواب

میتوانید پارچه ملحفه، ست ملحفه دوخته شده یا ست روتختی به مادر یا همسران هدیه دهید که هنگام خواب حس طراوت روتختی یا ملحفه نو را تجربه کند.
19.کتاب با مجموعه آثار یک نویسنده

اگر مادر یا همسر شما اهل مطالعه است میتوانید سری آثار یک نویسنده یا شاعر را برای او بخرید تا در کتابخانه شخصی اش بچیند.
20.رزرو خدمات جوانسازی و جراحی

اگر مادر یا همسرتان برای جراحی جوانسازی یا خدمات تزریق بوتاکس به دنبال وقت از پزشک متخصص می گشته، برای روز مادر یا زن، هزینه این خدمات را به او هدیه دهید یا بخشی از آن را تقبل کنید.

در پایان روز مادر

حالا که هدیه تان را خریدید، به نظرتان واکنش همسر یا مادرتان نسبت به این کادو چیست؟ وقتی هدیه را گرفتند به رفتار و حسشان توجه کنید و برای ما خاطرات روز مادر سال 98 را بنویسید. ای مطالب هم در خرید هدیه به شما کمک میکند./ چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز