جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
لوستر یک جز جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل است؛ اما این را بدانید که لوستر فقط جنبه تزیینی ندارد و عملکرد آن در هر فضا مهم است.
کد خبر: ۴۱۰۰۹
تیتر20- فرض کنیم شما یک خانم یا آقای بسیار خوش‌سلیقه و مدرن هستید و وسایل شیک و گران‌قیمتی در دکوراسیون خانه خود دارید؛ اما فقط یک لحظه همه این وسایل را در فضایی با نورپردازی نامتناسب تصور کنید… این‌جاست که به اهمیت بالای لوسترها در فضای منزل پی می‌بریم.

چرا لوسترهای مدرن؟

انتخاب یک لوستر مدرن در عین سادگی، برای هر فضا عملکرد منحصر به خود را دارد. تنوع در لوسترهای مدرن به قدری زیاد است که می‌توان آن‌ها را با هر‌ سلیقه‌ای در فضای منزل به کار گرفت؛ اما در انتخاب لوستر مدرن خود دقت کنید، چرا که لوستر در هر فضا عملکرد متفاوتی را می‌طلبد.

پذیرایی و نشیمن

در پذیرایی از لوسترهای مجلل و بزرگتری مثل لوسترهای چندشاخه استفاده می‌شود. توصیه ما این است که مدل لوسترتان، با مبلمان و پرده‌ها هماهنگ باشد و نور به خوبی در فضا پخش شود.

آشپزخانه

فضایی مثل آشپزخانه که محل آماده‌سازی غذاست، احتیاج به نور مستقیم دارد. از یک لوستر مدرن با لامپ‌های کافی در مرکز آشپزخانه استفاده کنید. همچنین لوسترهای آویز با نور متمرکز برای آشپزخانه به شدت پیشنهاد می‌شود.

اتاق خواب

انتخاب یک لوستر مدرن برای اتاق خواب بنا به سلیقه هر شخص بسیار متنوع است. اتاق خواب فضایی برای استراحت و آرامش است و احتیاج به نوری غیرمستقیم و ملایم دارد. ترجیحا نور به سمت بالا بتابد و روشنایی را پخش کند. طرح‌های ساده و مینیمال در اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند.

راه پله ها و لابی

شاید باورتان نشود ولی لوسترهای بلند ریسه‌ای از جذاب‌ترین لوسترها محسوب می‌شوند و استفاده به نسبت محدودتری دارند و از آن‌ها بیشتر در فضاهایی که ارتفاع سقف بلندتر است، استفاده می‌شود./دلتا

ارسال نظرات
موضوعات روز