جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
اگر هنگام ست کردن کیف و کفش چند نکته را در نظر بگیرید به راحتی می‌توانید جذابیت را به ظاهر خود اضافه کنید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.
کد خبر: ۴۱۰۱۰
تیتر20- ظاهر هر فرد چیزهای زیادی درباره سلیقه و شخصیت او می‌گوید و در بالا بردن اعتماد به نفس نیز تاثیر گذار است. کیف و کفش از جمله وسایلی به شمار می‌رود که به سرعت مورد توجه سایرین قرار می‌گیرد؛ بنابراین هماهنگی کیف و کفش بخش مهمی از جذابیت ظاهری است. هماهنگ کردن کیف و کفش با لباس شاید برای برخی خانم  ها موضوع پیچیده ای به نظربرسد، برای اینکه بتوانید ست کیف و کفش خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید، بهتر است ابتدا نکاتی ساده در این خصوص بخوانید.
ایجاد هماهنگی

شاید بعضی مواقع تصور شود که هماهنگی  ظاهری باعث یکنواختی در طرز لباس پوشیدن شما شده است، اما ست کردن کیف و کفش به معنای داشتن ظاهری هماهنگ و کامل نیست.

هماهنگی می‌تواند از نظر رنگ، مدل، بافت پارچه، جنس یا طرح باشد، برای مثال رنگ سفید و سیاه در کنار هم بیش‌تر به چشم می‌آیند.
حفظ تناسب

مساله‌‎ای که در ست کردن کیف و کفش اهمیت دارد آن است که در نگاه اول نباید یکی از آن‌ها بیش‌ از دیگری خود را نشان دهد، بلکه باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند. کفشی که انتخاب می‌کنید باید راحت باشد.  شاید بتوان گفت این ویژگی از سایر موارد مانند برند، طرح و رنگ مهم‌تر است.

اگر برای انتخاب مدل کفش رسمی، پاشنه‌دار بودن یکی از شرایط لازم است؛ در مورد کیف‌ها اندازه آن‌ها مهم است. کیف‌های مخصوص مهمانی که تحت عنوان کیف دستی یا کلاچ شناخته می‌شوند، در گذشته صرفا برای موقعیت‌های رسمی به کار می‌رفتند.
سبک زندگی

کیف و کفش در انواع جنس‌های مختلف تولید می‌شود؛ جیر، مخمل، چرم مات و براق، ورنی، الیاف مصنوعی و غیره.هر کدام از این جنس‌ها برای موقعیت خاصی مناسب است. برای مثال استفاده از کیف و کفش جیر برای موقعیت‌های روزمره مناسب‌تر از موقعیت‌های رسمی است. کیف و کفش چرمی مات را می‌توان در موقعیت‌های نیمه‌رسمی و رسمی به کاربرد و برای استفاده از کیف و کفش ورنی، بهتر است مهمانی‌های رسمی شبانه را در نظر گرفت.
علاوه بر این، با توجه به سبک زندگی، شرایط مکانی و زمانیِ پوشیدن کیف و کفش، باید این دو را با هم ست کرد؛ برای رفتن به سرکار، دانشگاه یا استفاده معمول روزانه، کیف و کفش به شیوه متفاوتی نسبت به زمان رفتن به مهمانی یا مراسم رسمی ست می‌شوند. اگر چه امروزه در دنیای مد همه چیز را می‌توان با هم ست کرد، اما با این وجود هیچ چیز جایگزین سبک کلاسیک سابق نخواهد شد.
ست کردن کیف و کفش طرح‌دار

یکی از ترندهای جالب این روزهای دنیای مد و لباس برای ست کردن، استفاده از کیف و کفش طرح‌دار است. اگر قرار است ظاهر خود را با استفاده از این گزینه‌ها امروزی کنید، بهتر است طرح کیف و کفش با هم یکی نباشد. برای مثال می‌توانید کفش طوسی و مشکی با طرح پلنگی را با یک کیف راه‌راه به همان رنگ ست و استفاده کنید. هماهنگی رنگ‌ها و تفاوت بین طرح‌ها زیبایی بیش‌تری ایجاد می‌کند. در چنین حالتی بهتر است مانتو و شلوار ساده باشند و در صورت تمایل روسری طرح‌دار انتخاب شود./ دلتا



برچسب ها: ست کردن کیف کفش
ارسال نظرات
موضوعات روز