جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
امروزه بهترین آبمیوه گیری های چندکاره در بازار از امکانات بالایی بهره می برند که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کنند. زیرا آبمیوه تازه منبع بسیار عالی از مواد معدنی و ویتامین ها است.
کد خبر: ۴۱۱۶۹
تیتر20- ویتامین موجود در آبمیوه آنزیم هایی را فعال می کند که هزاران واکنش شیمیایی را در بدن رخ می دهد. آنزیم ها انرژی تولید می کنند که برای عمل هضم، جذب و تبدیل غذا به بافت بدن لازم است. همچنین بهترین آبمیوه گیری هایموجود در بازار به افراد کمک می کنند تا برای سلامت خود به راحتی آبمیوه طبیعی تهیه کنند و با خیالی آسوده بنوشند.

اگر شما به فکر خرید آبمیوه گیری هستید قیل از انتخاب نهایی خود چندین مورد را باید در نظر بگیرید که شامل قیمت، سبک، اندازه و نحوه استفاده از آن می شود.

در ادامه این بخش 3 تا از بهترین آبمیوه گیری های بازار با توجه به سبک و استفاده دلخواه آورده شده است.

آبمیوه گیری های مرکبات از ساده ترین نوع آب میوه گیری ها بوده و نسبتا مقرون به صرفه نیز هستند و با این حال عملکرد آن ها کاملا محدود است. این دستگاه در درجه اول برای گرفتن آب مرکبات استفاده می شود اما اگر می خواهید آب تمامی میوه و سبزیجات را بگیرید این نوع از آبمیوه گیری به شما پیشنهاد نمی شود. بیشتر برای کسانی مناسب است که برای صبحانه خود می توانند آبمیوه طبیعی در کمترین زمان تهیه کنند.

آبمیوه گیری مرکبات Hamilton Beach 932

آبمیوه گیری مرکبات دستی همیلتون یکی از آبمیوه گیری هایی است که زیاد نیازی به فشردن ندارد و در حین حال با این وسیله دست شما درد نمی کند. این وسیله کاربردی به راحتی می تواند آب مرکبات و میوه هایی مانند گریپ فروت، آناناس و انار را بگیرد. این مدل بسیار بزرگتر و محکم تر از آبمیوه گیری ها دستی است و به راحتی در مدت زمان کوتاه شسته و تمیز می شود.

نسبت به آبمیوه گیری های برقی ارزان بوده ولی نسبت به آبمیوه گیری های دستی گران قیمت است و از یک سال گارانتی تولیدکننده بهره می برد.

آبمیوه گیری Breville 800JEXL Elite

آبمیوه گیری Breville 800JEXL Elite دارای یک موتور قدرتمند 1000 واتی بوده و به قدری این موتور تعبیه شده در دستگاه Breville قوی است که بتواند آب سخت ترین میوه را استخراج کند. این دستگاه با دو تنظیم سرعت از پیش برنامه ریزی شده ارائه شده است. بنابراین می توانید مطابق با نوع و بافت میوه ای که می خواهید بنوشید تنظیم کنید.

هر قسمت از آبمیوه گیری به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است و حتی قابلیت قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. آبمیوه گیری Breville 800JEXL Elite ارزان ترین آبمیوه گیری این برند نیست اما گرانترین آن هم نیست می توان گفت یکی از آبمیوه گیری های مقرون به صرفه این برند است.

آبمیوه گیری Omega J8006HDS

امگا (Omega) یکی از تولیدکنندگان برجسته آبمیوه گیری ها است و در لیست بهترین آبمیوه گیری های بازار قرار دارد. این آبمیوه گیری فوق العاده متنوع بوده و می تواند از میوه های نرم گرفته تا انواع سبزیجات و هر چیز دیگری را برای شما آب گیری کند. این آبمیوه گیری دارای چندین تنظیمات است که می تواند برای شما کره آجیل هایتان را بگیرد و همچنین غذای کودکتان را له کند.

دستگاه آبمیوه گیری ذکر شده دارای موتور قدرتمند 200 واتی و بی سر و صدا است. با 15 سال گارانتی و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران خود قرار می گیرد. قطعات آبمیوه گیری امگا قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند./ال کا ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز