جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۷۹
تیتر20-برای افرادی که از چاقی خود رنج می برند، لیپوماتیک گزینه بسیار مناسبی می باشد این روش به صورت موضعی عمل می کند و بدون بی هوشی می توان از نواحی مختلف بدن چربی های اضافی و تجمع شده را استخراج کرد. لیپوماتیک روش بسیار ایده آلی و ایمنی می باشد با استفاده از این روش می توانید به شکل دائمی از شر چربی های اضافی خود راحت شوید. بلافاصله می توان اثرات این روش را روی اندام خود مشاهده نمایید. لیپوماتیک روش بسیار پیشرفته ای می باشد که هیچ گونه عارضه خاصی را به وجود نمی آورد و نتایج آن بازگشتی ندارد .
 
لیپوماتیک نوعی پیکر تراشی می باشد که  تنها در یک جلسه می توان با استفاده از این روش به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید. البته ممکن است در برخی از افراد که دارای اضافه وزن بالایی می باشند، بیشتر از یک جلسه نیاز به لیپوماتیک باشد. لازم به ذکر است با استفاده از این روش می توان حجم معینی را در هر جلسه از ناحیه مورد نظر استخراج کرد. نسبت به سایر روش ها عوارض لیپوماتیک بسیار کمتر می باشد در واقع می توان گفت لیپوماتیک هیچ عوارضی را به دنبال ندارد.
در رابطه با هزینه لیپوماتیک سوالات متداولی پرسیده می شود، در ادامه مطلب در رابطه با هزینه توضیحات مختصری داده می شود تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.
 
هزینه لیپوماتیک می تواند از عوامل زیادی تاثیر پذیر باشد، از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه لیپوماتیک می توان به مقدار چربی ناحیه مورد نظر که قرار است با استفاده از لیپوماتیک استخراج شود اشاره کرد.
 
از جمله عوامل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، تعداد جلسات می‌باشد که در نظر گرفته می‌شود. همچنین ناحیه تحت درمان می‌تواند در هزینه تاثیر گذار باشد: به عنوان مثال هزینه لیپوماتیک بازو با لیپوماتیک شکم و پهلو یکسان نمی‌باشد.
 
لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­‌ها و قضاوت­‌های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­‌شود.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه‌­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی‌­های شخص می­‌شود.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

نکته آخر اینکه هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد نیاز و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) تعیین می‌گردد.
 
توصیه می­‌گردد این اعمال به هیچ عنوان در مطب یا کلینیک­‌های معمولی انجام نشده و حتماً توسط جراح و در شرایط بیمارستانی با حضور کلیه امکانات انجام گردد.  / برترین ها
ارسال نظرات
موضوعات روز