چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
سفر به تبریز می‌تواند شما را با لایه‌هایی ناشناخته از تاریخ معاصر آشنا کند. با قدم گذاشتن در محله‌های تاریخی، با خانه‌هایی برخورد خواهید کرد که شما را به قعر تاریخ معاصر ایران می‌برند. خانه مشروطه، خانه امیر نظام گروسی و موزه آذربایجان از آن دست خانه‌های تاریخی هستند که علاوه بر معماری زیبا، شما را به سفر در دل تاریخ می‌برند.
کد خبر: ۴۱۱۸۱
تیتر20- سفر کردن، یکی از راه‌های کاهش استرس، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، دوری از روزمرگی و احساس آرامش است. برای سفر بهتر است از قبل، به نیازهای روحی و توانایی‌ها و اخلاقیات خودمان آشنا شویم و سپس به انتخاب مقصد بپردازیم. اگر طبیعت به شما آرامش می‌دهد، سفرهای طبیعت گردی بهترین گزینه برای شماست و اگر به تاریخ علاقه دارید، سری به شهرهایی بزنید که آینه تمام نمای تاریخ یک کشور محسوب می‌شوند. برخی شهرها نیز هستند که هم فالند و هم تماشا! هم جاذبه‌های تاریخی دارند و هم جاذبه‌های طبیعی. اگر می‌خواهید ایرانگردی کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا پیشنهاداتمان در خصوص ایرانگردی را با شما در میان بگذاریم. علاءالدین تراول یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در ایران است که به بیش از دو هزار آژانس مسافرتی در سراسر ایران خدمات تور داخلی، رزرو هتل داخلی، تور خارجی، ویزا، بلیط هواپیما و قطار، رزرو آنلاین سالن، رزرو رستوران و کافه و ... ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید با شرکت در تورهای ایرانگردی ما، از خدمات ما بهره‌مند شوید.

قشم

قشم گردی می‌تواند یک راه خوب برای شروع ایرانگردی باشد. بزرگترین جزیره خلیج فارس که تا چند سال پیش مقصدی ناشناخته برای بسیاری از ما ایرانی‌ها بود. اما وجود پتانسیل‌های گسترده گردشگری سبب شد تا شهر قشم به یکی از اصلی‌ترین مقاصد طبیعت گردان تبدیل شود. اگر قصد سفر با تور قشم را دارید، می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی این جزیره مانند دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، غار خربس و بسیاری از جاهای دیگر دیدن کنید و خودتان را با تفریحات دریایی مهیج سرگرم کنید. تفریحاتی مانند غواصی و پاراسل که حسابی حالتان رو خوب کرده و خاطرات تکرار نشدنی را برایتان رقم می‌زند. علاوه بر آن، خرید کردن در قشم نیز یکی از کارهای پرطرفدار در میان گردشگران است. مراکز خرید بسیاری در جزیره وجود دارند که قیمت‌های مناسبی دارند و برندهای مختلفی را به فروش می‌رسانند. پیشنهاد ما به شما شرکت در تور قشم علاءالدین تراول است، چرا که ما بهترین راهنمایان گردشگری، بهترین هتل‌ها و بهترین گشت‌ها را برایتان انتخاب کرده‌ایم.

تبریز

سفر به تبریز می‌تواند شما را با لایه‌هایی ناشناخته از تاریخ معاصر آشنا کند. با قدم گذاشتن در محله‌های تاریخی، با خانه‌هایی برخورد خواهید کرد که شما را به قعر تاریخ معاصر ایران می‌برند. خانه مشروطه، خانه امیر نظام گروسی و موزه آذربایجان از آن دست خانه‌های تاریخی هستند که علاوه بر معماری زیبا، شما را به سفر در دل تاریخ می‌برند. البته که این شهر یک جاذبه دیدنی دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، بازار تبریز که با بیش از 6500 حجره، رکوردهایی نظیر وسیعترین مجموعه مسقف و به هم پیوسته آجری جهان و بزرگترین بازار سرپوشیده ایران را دارد. قدم زدن در این بازار یعنی قدم زدن در یکی از زنده‌ترین بازارهای تاریخی جهان. در سفر با تور تبریز  فراموش نکنید که سری به مسجد کبود بزنید، مسجدی به یادگار مانده از 600 سال پیش که به سبب ظرافت و زیبایی‌اش به به فیروزه جهان اسلام شهرت یافته است. پارک ائل گلی نیز به عنوان نماد شهر تبریز، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تبریز است که در اطرافش می‌توانید قدم بزنید و از غذاهای خوشمزه تبریزی میل نمایید. در اطراف تبریز نیز می‌توانید برای گشت و گذار به روستای صخره‌ای کندوان بروید، روستایی تاریخی که خانه‌‌هایش در دل صخره‌ها ساخته شده و معماری جذابش، گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. پیشنهاد ما به شما شرکت در تور تبریز علاءالدین تراول است، چرا که راهنمایان گردشگری ما، با عشق و علاقه این شهر تماشایی را به شما نمایش خواهند داد.


شیراز

شیراز، شهر راز شهر، سراسر زیبایی و شگفتی است. این شهر یکی از شهرهای مهم گردشگری و پر از جاذبه ایران است که سالانه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می‌کنند. مهم نیست که از موزه‌ها و آب و هوای خوش لذت می‌برید یا به دنبال سر زدن به مزار شاعران بزرگ علم و ادب فارسی هستید. در هر حال، شیراز برایتان، مکان‌های دیدنی مختلفی متناسب با انتخاب و سلیقه‌تان دارد. شیراز اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری دارد که برای دیدنش نیاز است چند روزی را در آن سپری کنید. البته که غذاهای خوش طعم و مراکز خرید مدرن نیز در این شهر انتظار شما را می‌کشند. حال چه بهتر از آن است که در تور شیراز علاءالدین تراول باشید و از تمامی جاهای دیدنی شیراز بازدید کنید و در کنار همراهان و همسفران خود خاطره سازی کنید./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز