جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
در عصر اینترنت که هر روز خدمات آنلاین جدیدی معرفی می‌شود، دور از ذهن نیست که باربری‌ها نیز رنگ‌وبوی دیجیتال به خود گرفته باشند.
کد خبر: ۴۱۲۳۲
تیتر20- فعالیت باربری‌های آنلاین نه‌تنها اسباب‌کشی و حمل انواع بارهای صنعتی و غیرصنعتی را راحت کرده، بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه بسیاری از کسب‌وکارها نیز شده است. اگر شما هم به خدمات باربری آنلاین احتیاج دارید، با ما همراه باشید. در این مطلب، برترین‌های این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین باربری آنلاین

امروزه خدمات آنلاین پیشرفت بسیاری کرده‌اند. روزبه‌روز به تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین اضافه می‌شود. این موضوع انتخاب یک شرکت مناسب در هر زمینه‌ای ازجمله باربری را سخت کرده است، ازاین‌رو، در ادامه، مهم‌ترین معیارهای باربری‌های آنلاین را معرفی خواهیم کرد.

۱. شهرهای تحت‌پوشش

باربری آنلاین مناسب باید امکان بارگیری و تحویل بار در تمام شهرهای ایران را داشته باشد. این موضوع به‌ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. این ویژگی نه‌تنها برای صاحبان بار بلکه برای رانندگان نیز اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا در این‌صورت پس از تحویل بار، به‌احتمال زیاد، راننده می‌تواند محموله دیگری را بارگیری کند و به این ترتیب، درآمد بهتری داشته باشد.

۲. امکان رصد آنلاین موقعیت بار

در باربری سنتی، امکان اطلاع از موقعیت بار پس از بارگیری تا زمان رسیدن به مقصد برای صاحبان بار وجود نداشت؛ اما به‌لطف فناوری، این مشکل حل شده است: اکنون برخی از باربری‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند و صاحبان بار می‌توانند موقعیت بار را روی نقشه به‌طور آنلاین مشاهده کنند.

۳. تنوع خودروهای حمل بار

اسباب‌کشی منزل، حمل بارهای کارخانه و… هرکدام به نوع خاصی از خودروی حمل بار از جمله وانت، کامیونت و خاور نیاز دارد. بنابراین یک باربری آنلاین خوب برای اینکه بتواند تمام مشتریان خود را راضی نگه‌ دارد، باید برای هر نوع باری که مشتریان دارند، خودروی مناسب را در ناوگان خود داشته باشد.

۴. قیمت

بی‌تردید، یکی از فاکتورهای مهم در هر خریدی قیمت است. همه ما تمایل داریم کیفیتی مطلوب را با قیمتی منصفانه به دست بیاوریم. بنابراین بهترین سامانه باربری آنلاین باید قیمتی منصفانه را برای خدمات خود ارائه دهد.

بهترین باربری‌های آنلاین

اگرچه چهار ویژگی ذکرشده تعیین‌کنندۀ بهترین سامانه حمل‌ونقل آنلاین است، اما هر باربری خوب باید تمام این آیتم‌ها را هم‌زمان و در حد قابل‌قبول دارا باشد. در ادامه، براساس این ویژگی‌ها، بهترین باربری‌های آنلاین را معرفی خواهیم کرد.

رتبه ششم: بارکو (baarco.co)

بارکو سامانه‌ای برای درخواست خودرو به‌منظور حمل بار، اسباب‌کشی و حمل نخاله است. پشتیبانی آنلاین در وب‌سایت و بیمه‌شدن بار از ویژگی‌های درخورتوجه بارکو است؛ باوجوداین، برای استفاده از خدمات این سامانه، مبدأ یا مقصد باید شهر تهران باشد. امیدواریم این سامانه در آینده شهرهای تحت‌پوشش خود را گسترش دهد.

اگر قصد اسباب‌کشی دارید و مبدأ یا مقصد شما تهران است، بارکو یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. پرسنل باتجربه این شرکت بسته‌بندی اسباب و وسایل را به گونه‌ای انجام می‌دهند که هیچ‌گونه آسیبی به وسایل نرسد؛ به‌علاوه، پس از بارگیری، مشتریان امکان رصد آنلاین موقعیت بار را خواهند داشت. به‌منظور استفاده از خدمات بارکو، از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت این سامانه می‌توانید اقدام کنید.

رتبه پنجم: آسان‌بار (asanbar.ir)

آسان‌بار خود را این‌گونه معرفی می‌کند: «آسان‌بار پل ارتباطی میان رانندگان تأییدشده از سوی این سامانه و شرکت‌های حمل‌و‌نقل در بستر اینترنت است.» اعلام بار ازطریق اپلیکیشن این سامانه در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود؛ سپس صاحبان بار باتوجه‌به ویژگی‌ها و امتیاز رانندگان می‌توانند بهترین گزینه برای حمل‌ونقل را انتخاب کنند.

پشتیبانی ۲۴ساعته و امکان رصد آنلاین مسیر حمل بار تا رسیدن به مقصد از ویژگی‌های درخورتوجه این سامانه محسوب می‌شود. در حال حاضر (زمان نگارش این مطلب) بیش از ۲۰ هزار راننده و ۴۰۰ شرکت حمل‌ونقل در بستر آسان‌بار فعالیت می‌کنند. گفتنی است که این سامانه تنها به شرکت‌های حمل‌ونقل خدمت‌رسانی می‌کند؛ به‌علاوه، این شرکت در فرایند قیمت‌گذاری دخالتی ندارد و هزینه حمل بار را شرکت‌های حمل‌ونقل مشخص می‌کنند.

رتبه چهارم: آنی‌بار (anibar.net)

آنی‌بار با ۳۳ سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های فعال در حوزه باربری است. توجه داشته باشید که این سامانه نه‌تنها امکان حمل‌ونقل بار به اغلب استان‌ها و شهرهای کشورمان را دارد، بلکه از امکان حمل بار به آن‌سوی مرزهای کشورمان نیز برخوردار است. آنی‌بار در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی و حمل بار به دورترین نقاط کشور است. بارهایی که توسط باربری آنلاین آنی‌بار حمل‌ونقل می‌شوند، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند؛ به این ترتیب، خیال صاحبان بار آسوده خواهد بود.

اگرچه با نصب اپلیکیشن آنی‌بار به‌سادگی می‌توانید بار خود را به سراسر کشور ارسال کنید، اما مرکز تماس این سامانه نیز آماده پاسخ‌گویی و ثبت بار است؛ به‌علاوه، می‌توانید از مشاوره رایگان باربری داخلی، بین‌شهری و بین‌المللی نیز بهره‌مند شوید.


رتبه سوم: نت‌بار (netbar.ir)

سامانه هوشمند حمل بار نت بار خدمات خود را به شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان بار ارائه می‌دهد؛ به‌علاوه، شرکت‌های حمل‌ونقل می‌توانند به‌طور رایگان در این سامانه پنل اختصاصی داشته باشند. تنوع در انتخاب خودرو یکی از ویژگی‌های درخورتوجه این سامانه است. برای حمل بار باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنید و سپس راننده مناسب برای حمل بار را انتخاب کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن، درخواست شما برای رانندگان فعال در ناوگان نت‌بار در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

برای اطمینان از قیمت منصفانه، پس از ثبت بار، این سامانه بار را تحویل باربری می‌دهد و این موجب مشخص‌شدن قیمت خواهد شد؛ در نتیجه، صاحبان بار متحمل هزینه اضافه نخواهند شد. عملکرد مثبت نت‌بار لوح سپاس از سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته را برای آنها به ارمغان آورده است.

رتبه دوم: ترابرنت (taraabar.net)

با  ترابرنت  تنها در شش مرحله بار خود را به مقصد خواهید رساند. طراحی وب‌سایت به گونه‌ای است که به‌آسانی می‌توانید به‌تفکیک نوع ماشین، استعلام قیمت بگیرید. برای استفاده از خدمات این شرکت در ابتدا باید اپلیکیشن را نصب و ثبت‌نام کنید؛ سپس باید اعلام بار را انجام دهید. در آخر، پس از تحویل بار، هزینه حمل‌ونقل به‌صورت سیستمی باید پرداخت شود.

ترابرنت از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجوز فعالیت دارد؛ بنابراین با آسودگی خاطر می‌توانید بار خود را به آنها بسپارید؛ به‌علاوه، امکان رصد آنلاین موقعیت بار نیز وجود دارد.

رتبه اول: اوبار (ubaar.ir)

اوباریکی از بزرگ‌ترین باربری‌های آنلاین کشور است. در حقیقت، این سامانه پل ارتباطی میان رانندگان و صاحبان بار محسوب می‌شود. بیش از ۶۰ هزار راننده در ناوگان اوبار فعالیت دارند و صاحبان بار می‌توانند با وانت‌بار، خاور یا تریلی بارهای خود را جابه‌جا کنند. اوبار در اکثر شهرهای ایران فعال است. یکی از نکات قابل‌توجه در مورد اوبار، قیمت‌گذاری این سامانه است. مشتریان از دو طریق می‌توانند قیمت را مشخص کنند: اول، از سیستم قیمت‌گذاری اوبار استفاده کنند؛ روش دوم، ارائه یک قیمت پیشنهادی است: درخواست حمل بار به‌همراه قیمت برای سفیران اوبار ارسال می‌شود و پس از پذیرفته‌شدن درخواست، مابقی اقدامات مانند بارگیری و صدور بارنامه در باربری انجام خواهد شد.

پس از بارگیری، تیم پشتیبانی اوبار به‌طور ۲۴ساعته پاسخ‌گوی مشتریان خواهد بود تا از سلامت بار خود اطمینان داشته باشند؛ به‌علاوه، امکان مشاهده موقعیت بار به‌صورت آنلاین روی نقشه نیز وجود دارد. برای دستیابی به این امکانات فقط کافی است از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اوبار ثبت‌نام کنید. البته روند ثبت‌نام در اوبار کمی وقت‌گیر است./ درچه

ارسال نظرات
موضوعات روز